abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2008 @ 10:04:04 #1
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_58738896
Beste allen,

Sinds jaar en dag ben ik een echte koffie-addict, ik ben dan ook in het bezit van een fijne Jura E55 die het tot op heden altijd prima heeft gedaan. Tot gistermorgen.....

Bij het koffiezetten viel mij op dat er geen koffie uit de uitloop kwam, maar er wel werd gemalen...dus ik nogmaals geprobeerd...nog steeds geen koffie. Nu bleek dat de koffie in plaats van uit de uitstroom, in de grounds-tray terecht is gekomen, het bakje waar je koffieprut in gedumpt wordt. En ik krijg dat dus niet gecorrigeerd. Ik kan spoelen en doen wat ik wil, maar de koffie blijft er aan de verkeerde kant uitkomen. Ik heb de stekker er al uitgehaald, het schoonmaakprogramma gedraaid....alles...

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit op te lossen? Ik moet nu al twee ochtenden zonder koffie!!

Alvast bedankt,
Mol_air
pi_58739085
Naar Jura, of een erkende dealer, brengen. Zo te horen zit je zetgroep goed verstopt of zit een deel van het mechaniek in de zetgroep vast.

Je kan ook de servicelijn van Jura bellen, nummer op binnenkantvan en van de klepjes. Maar als je al met spoelen en reinigen niet verder komt dan lijkt me makkelijker om dat ding gelijk weg te brengen.
  zondag 18 mei 2008 @ 16:06:53 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58744251
ik denk dat ze je in dit topic ook wel verder kunnen helpen
Het grote Baristatopic #6
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')