Nee hij doet het niet echt voor me, de wuppies waren beterquote:
Duurt ook maar een minuut of zo.quote:
HAHAHAquote:
deze is echt goedquote:Op zondag 18 mei 2008 09:55 schreef Karrs het volgende:
Een van de leukste dingen van zo'n eindtoernooi is dat er hilarische reclames worden uitgezonden op TV.
Recent, van de Telegraaf:
Hehehe, die reclame zag ik inderdaad ook al langskomen. Vliegen ze dan in de poule er al uitquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Mediamarkt (hier in DLD) adverteert momenteel dat je 100 euro terugkrijgt op je aankopen voor elk doelpunt dat Duitsland in de finale scoort
blijft briljant!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:49 schreef nicomart het volgende:
die reclames van radio 1(?) waarbij zo'n man radio aan het luisteren is en begint te juichen en daardoor zijn hond die hij aan uitlaten is begint rond te slingeren enzo
kwamen volgens mij nog reacties van de dierenbescherming op, omdat het niet echt diervriendelijk was
gevonden!
Volgens mij was er ook nog een vervolg op, dat je ergens zo'n hondje neer zag komen
Of ze nou in de poule eruit vliegen, of ze verliezen de finale met 3-0 van ons, het effect blijft hetzelfde: Geen korting voor de moffen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehehe, die reclame zag ik inderdaad ook al langskomen. Vliegen ze dan in de poule er al uit
Stel Duitsland staat in de finale en het blijft 0-0. De penalty's tellen echter niet mee (stond in het klein op het scherm), krijg je nog steeds geen kortingquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of ze nou in de poule eruit vliegen, of ze verliezen de finale met 3-0 van ons, het effect blijft hetzelfde: Geen korting voor de moffen.
Hoe die Duitse brainstormers hun luchtballon lek prikken.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan is deze ook grappig:
Edit: En dan nog maar 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |