best duidelijk zoquote:Op zondag 18 mei 2008 09:55 schreef Karrs het volgende:
onduidelijk verhaal met embedded objects......
Die 2e is en blijft meesterlijkquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil die van Hollandsche Helden zien dan!
André Wetzel als scheidsquote:Op zondag 18 mei 2008 21:41 schreef sportfreak het volgende:
Mogen WK reclames ook?
Deze blijft geweldig.
Leugens. Vuile leugens!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
tvp. Ik zal vanavond nog wat "gouwe ouwe" plaatsen
quote:
je mag hier wel de naam van het bedrijf noemen hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Niet echt heel grappig maar ik zag in de bushokjes de wortelman hangen ( reclame van een gokbedrijf)
tvp
kippenvelquote:Op zondag 18 mei 2008 21:41 schreef sportfreak het volgende:
Mogen WK reclames ook?
Deze blijft geweldig.
Jawelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die telegraaf-reclames zijn echt zo niet grappig.
Oh, als iemand díé zou kunnen vinden!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Die Amstel reclames van vroeger
Vooral toen NL werd uitgeschakeld, gelijk het reclame blok erna..
Vanaf de straatkant zie je een raam waar een tv doorheen komt vliegen.
even alter komen de vrienden beneden de deur uit, eentje licht hinkend.
"Mooie trap henk."
Dat was toch van Adidas? Dat ze overal ballen de stad in schieten enzo. Volgens mij was dat van de EK2000quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
Jawel
Je had vroeger ook zo'n reclame dat VDS, Kluivert, Overmars enzo een potje stonden te straatvoetballen. Ik heb geen flauw idee meer waar-ie van was, en ik weet ook niet meer zeker bij welk toernooi het hoorde (ik denk WK '98), maar ik vond hem toen altijd wel erg gaaf
Kende hem nog nietquote:Op zondag 18 mei 2008 09:55 schreef Karrs het volgende:
Een van de leukste dingen van zo'n eindtoernooi is dat er hilarische reclames worden uitgezonden op TV.
Recent, van de Telegraaf:
Dat was een reclame van Amnesty International waar een doelman dood werd geschoten in zijn doel. Weet niet of dat tijdens het WK 1998 was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:07 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog van de wk98 een reclame waar toen heel veel gedonder over was, iets met een keeper van Nigeria
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |