Ze kunnen goed met elkaar opschieten idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 07:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat Jaap weer met Huub samen is??
quote:Op zondag 18 mei 2008 07:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze kunnen goed met elkaar opschieten idd.
Is Amerika afgehaakt, hoe weet je dat?quote:Op zondag 18 mei 2008 07:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Goed beschreven.......... en weet je wat nou het mooiste van alles is.................ze krijgen dat hele progamma niet verkocht zelfs Amerika is afgehaakt
![]()
![]()
.....DGK weg droom...........
Jaap zal nooit iemand overhalen om op een ander dan hem te stemmen.quote:Op zondag 18 mei 2008 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik las op de site van Jaap dat hij opriep iedereen op Huub te stemmen , klopt dat? of is dat een val? Ik snapte het ff niet meer
Is een mirror van de site van Jaap op de site van Huub. Het laatste bericht op de site van Jaap gaat over de piemol van Huub, dattie zo klein isquote:Op zondag 18 mei 2008 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik las op de site van Jaap dat hij opriep iedereen op Huub te stemmen , klopt dat? of is dat een val? Ik snapte het ff niet meer
quote:Op zondag 18 mei 2008 07:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Gekregen via de mail maar wel kloppend !!
HUUB............. deze jongen is zeer slecht neergezet op tv door de Goudenkooi, Huub heeft ter alle tijden gehandeld in verdediging Brian slaat Huub maar dat laten ze niet zien op Tv, Huub reageert op de akties van de tegenstanders en dat wordt juist uitgezonden op TV
[ afbeelding ]
Brian:
-Knijpt slaat spuugt Amanda(Vriendin Brian)
-Zit aan de penis van een Paard (Fries)
-mishandeld personeel (Tommy)
-Belt zonder contactpunten vrienden en famillieleden
-Niet de langstzittende miljonair hij heeft gelogeerd in het Hotel
-Crimineel verleden
-Heeft pc gesoboteerd en usbstick en recorder gebruikt in de kooi.
-Kreeg via txt bestanden info binnen van Sandy.
[ afbeelding ]
Amanda
-Roept uit tot massale rassenhaat
-Slaat mede miljonairs zonder een exit of boete daarvoor te krijgen
-Als ze iets niet krijgt van de reggie gaat ze lopen schelden net zo lang tot ze het krijgt
-Ze heeft de vriendin van Jaap meerdere malen bedreigt met de dood
-Rijbewijs stemming niet gekregen en misgunde het mikey (de zwerver) maar Amanda mocht toch rijlessen nemen van de regie
Hoe deze twee personen echt zijn laten ze niet zien op Tv ze hebben heel wat invalide mensen bedreigt die niets anders hebben dan even de streams van de Goudenkooi, wij hebben alles gezien 24 uur 7 dagen per week.
Laat u niet foppen door deze mensen,
er is maar één terechte winnaar van de hoofdprijd en dat Huub hij heeft al die tijd moeten vechten tegen Amanda en Brian
en eerder Natasia, en het grootste deel van het personeel .
een andere grote vraag.........heeft de cavia al gejongd?quote:Op zondag 18 mei 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: Leeft Amanda nog?
Morning all.
Ben ik godverdomme één avondje weg en is Held Huub toch weer Jaap the Puppetmaster aan het faciliteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 07:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze kunnen goed met elkaar opschieten idd.
Uit deze cos kan ik het niet halen!quote:Op zondag 18 mei 2008 07:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat Jaap weer met Huub samen is??
Dooie cavia's kenne niet jonge, JONGUH.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:08 schreef ericahysterica het volgende:
een andere grote vraag.........heeft de cavia al gejongd?![]()
Gek hè?quote:Beste lezer,
U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals.
Met vriendelijke groeten,
Het moderatingteam van telegraaf.nl
Goedemorgen, that reminds me......ik bel nog even voor Huub 0909-1303.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Oh en ook al is Jaap weer een team met Huub. Het haalt toch geen zak uit. Ze zijn niet meer afhankelijk van elkaar, ze zijn afhankelijk van de buitenwereld.
Als ik nou eens terugdenk he... wat heeft Jaap eigenlijk tegen medespelers gedaan de laatste maanden? Niks, en zeker niet tegen B en A.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Oh en ook al is Jaap weer een team met Huub. Het haalt toch geen zak uit. Ze zijn niet meer afhankelijk van elkaar, ze zijn afhankelijk van de buitenwereld.
Okééé...quote:Op zondag 18 mei 2008 10:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, that reminds me......ik bel nog even voor Huub 0909-1303.
Niet veel, z'n hoed opgezet en met Bart Smit accesoires de man lopen wezen. Het enige wat hij wel heeft gedaan is de finale een zwengel te geven. Een finale die iig veel geld in het laatje oplevert.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik nou eens terugdenk he... wat heeft Jaap eigenlijk tegen medespelers gedaan de laatste maanden? Niks, en zeker niet tegen B en A.
Dat mag ik toch hopen maar ik heb hier nog niks over gehoord. De reguliere loopt inmiddels gelijk aan de streams dus ze hebben niet zo heel veel meer te verbergen, maar niks is wat het lijkt....je weetzzzzz.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
De 22e gaat wel gewoon live on stream gebeuren hè?
echte vrienden.............quote:Op zondag 18 mei 2008 10:47 schreef Margo37 het volgende:
Eric, Sylvia en Ylona zijn dinsdag om 16.00 uur op de Dam om Huub te promoten![]()
Goeiemorgen
Nou, dat hoop ik ook! Ik ben dan lekker vrij en dan ga ik me een dag helemaal van God los streamen.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen maar ik heb hier nog niks over gehoord. De reguliere loopt inmiddels gelijk aan de streams dus ze hebben niet zo heel veel meer te verbergen, maar niks is wat het lijkt....je weetzzzzz.
zal wel weer niet....quote:Op zondag 18 mei 2008 10:49 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Komen vanavond dan de ex-miljoniars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |