Ik zal je ff een foto mailenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, laat mij je pik zien en je mag in mijn inbox kijken
En zeg dat nog eens zonder te lachen, met droge ogen.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het exact kopiëren van "intellectueel" (<- LS) eigendom is strafbaar.
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zeg dat nog eens zonder te lachen, met droge ogen.
Dat ligt er imho maar net aan wie er gaat winnen, als Brian wint heeft hij geen boodschap meer aan Mannie, als Huub/Jaap wint dan is pimp Brian degene die zijn melkkoetje gaat cashen, als Mannie wint dan is zij degene doe de Kubats clan gaat onderhouden.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is het niet zo, dat als de liefde aan het tanen is, de vrouw hoofdpijn voorwend om maar geen sex te hoeven hebben met haar vent?
Volgens mij, begint nu Amanda genoeg van B te krijgen.
Dat idee had ik net in bad ook. Zij hebben het niet voor niets steeds over een ander.
Ze hebben met elkaar totaal niets meer te bespreken. Trouwens nooit gedaan!!
Zou ze nu zelf ook doorkrijgen, dat dit alleen maar handig is voor de backup??
Ja, voor beiden?? Zou ze. Zou ze?? Na de Kooi gaan we het heel snel horen.
eh, en tis niet eens ochtendquote:Op zondag 18 mei 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
amanda is superziek
en brian weet niet meer wat ie nog meer moet doen voor haar
ze gaat dan maar huilen
quote:
Ja maar, ja maar, serieus met hem babbelen ging niet, echt waar niet, ik heb het geprobeerd en het ging domweg echt niet, wij zijn het fundamenteel oneens, toch kan ik met jou wel een gesprek/discussie aangaan, geen punt, maar LS, nee, dat gaat echt niet, hoe je het ook benadert.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Kan ik best hoor
![]()
Ik heb overigens niets tegen L.S., zo vaak kwam hij niet en af en toe een ietwat dolle stier er tussendoor moet kunnen.....
Misschien voor even wel ja, maar Amanda zal snel de draad weer oppakken en merken, dat er veel meer mannen zijn, dan alleen B.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ligt er imho maar net aan wie er gaat winnen, als Brian wint heeft hij geen boodschap meer aan Mannie, als Huub/Jaap wint dan is pimp Brian degene die zijn melkkoetje gaat cashen, als Mannie wint dan is zij degene doe de Kubats clan gaat onderhouden.
hoe dan ook Amanda is zoals het nu lijkt, afhankelijk van St.Brian, domweg omdat zij overtuigd is van hun rulaassie.
Dan moeten die mannen ook de kans krijgen om in contact met haar te komen, Brian heeft voor nu de macht over haar, hopelijk ziet ze in dat hij niet om haar geeft voordat het geld op is.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Misschien voor even wel ja, maar Amanda zal snel de draad weer oppakken en merken, dat er veel meer mannen zijn, dan alleen B.
B kan dit niet verkroppen en haar kop er af schoppen (ha, dat rijmt.).
Als A geluk heeft overleefd zij het en wordt zij niet net als haar zus invalide getrapt.
We zijn het over de meeste zaken best wel eens, 't is alleen een kwestie van zoeken naar overeenkomsten . We vinden bijvoorbeeld beiden vast wel dat een jaar 12 maanden heeft en groen groen is.....quote:Op zondag 18 mei 2008 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, serieus met hem babbelen ging niet, echt waar niet, ik heb het geprobeerd en het ging domweg echt niet, wij zijn het fundamenteel oneens,
Dat klopt, en we vinden ook allebei dat ieder zijn eigen mening mag hebben en dat die mening geen beletsel is voor wederzijds respect, en dat mis ik af en toe. niet bij jou overigens.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zijn het over de meeste zaken best wel eens, 't is alleen een kwestie van zoeken naar overeenkomsten . We vinden bijvoorbeeld beiden vast wel dat een jaar 12 maanden heeft en groen groen is.....
Ze hebben je gifje verwijderdquote:Op zondag 18 mei 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
Edit: Toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |