joh!quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:34 schreef Under_Score het volgende:
precieswas ook vrij makkelijk deze.
inderdaadquote:
Mn eigen muziek zegt Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face... Maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:42 schreef Under_Score het volgende:
is mijn andere plaatje nu al geraden dan? post je en niet zo extreem moeilijke word hij nog niet geraden.
denk carmageddon.
[ afbeelding ]
Together alone? (van Janet Jackson dacht ik)quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:48 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Ah, Oasis Champagne Supernova.
2 minuutjes, dan vind je de mijne hier.
[ afbeelding ]
Lekker minimal gehouden... Paint is niet mn beste kant. Nu ik het zo zie, lijkt het een beetje Fiep Westendorp-achtig. Cool.
Nee, het is iets met 'Alone'. Dat staat op de vorige pagina, dus om jullie niet te benadelen zeg ik het ook maar eventjes hier.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Together alone? (van Janet Jackson dacht ik)
You'll never walk alone? Together Alone?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:14 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Nee, het is iets met 'Alone'. Dat staat op de vorige pagina, dus om jullie niet te benadelen zeg ik het ook maar eventjes hier.
Nee, nee. Bekijk even het plaatje, en bedenk dan de gedachte van de 'alone'-persoon. (niet al te ingewikkeld denken)quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:15 schreef Manono het volgende:
[..]
You'll never walk alone? Together Alone?
quote:
nee, inderdaad niet goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Mn eigen muziek zegt Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face... Maar ik heb er weinig vertrouwen in.![]()
TVP'tje.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:32 schreef braampie het volgende:
mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
niet zo moeilijk toch?
He's got the whole world in his handsquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:32 schreef braampie het volgende:
mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
niet zo moeilijk toch?
Bob Dylan - Hurricane?quote:
godsmack (toch?)- i stand alonequote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef ikzegmaarwat het volgende:
De mijne is nog steeds niet geraden, en wordt een beetje achtergelaten hier.
[ afbeelding ]
Hints:
1: Alone
2: Denk niet te ingewikkeld over wat de gedachte is van de persoon rechts
3: Druppel heeft er niks mee te maken.
please don' stahp the musihcquote:
Ah oui!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
godsmack (toch?)- i stand alone
Is die figuur zn kussen aan het knuffelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef braampie het volgende:
nieuwe namens mij, wederom niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
game on!
toontje lager - stiekem gedanstquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef braampie het volgende:
[ afbeelding ]
game on!
de meeste dromen zijn bedrog?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef braampie het volgende:
[ afbeelding ]
game on!
Made me think of:quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Under_Score het volgende:
deze is ook wel te doen
[ afbeelding ]
Je hebt het geraden.quote:
The music sounds better with you?quote:
correctquote:
of judas priest : Painkiller.quote:
Thats the one.quote:
LB - Eat You Alive?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef verita het volgende:
Dit is mijn eerste bijdrage en ik ben niet handig met paint, dus misschien is ie wel veel te makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Nirvana(?) - Heart Shaped Boxquote:
Trouwens wel grappig dat dat nummer eigenlijk over drugs gaat, net als Lucy in the sky with diamonds en Brown sugar enzo.quote:
Achy Breaky heart? Of hoe je t ook schrijftquote:
Na wat googlewerk kwam ik op Neyo - Call me Crazy uit. Maar dan kan ik alsnog niet die ketel daar verklaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef verita het volgende:
Dit is mijn eerste bijdrage en ik ben niet handig met paint, dus misschien is ie wel veel te makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 06:24 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Nirvana(?) - Heart Shaped Box
Mooi gedaan, trouwens.
The Ting Tings - Thats not my namequote:
wist niet dattie zo bekend was ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
The Ting Tings - Thats not my name
Close... Maar nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef Shrien het volgende:
nieuwe, succes:
[ afbeelding ]
[..]
Seether - Fade Away ?
Wist ik ook niet.quote:
Nee, maar het wordt hier heetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:48 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Na wat googlewerk kwam ik op Neyo - Call me Crazy uit. Maar dan kan ik alsnog niet die ketel daar verklaren.
Misschien ook wel the Kooks - Crazy (de Gnarls Barkley cover..)
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Fred Piek - Vaarwel, Lief Den Helder ?Makkie.
(Megamix van Fun Fun vond ik vroeger echt wel onwijs gaafquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 07:34 schreef Hillstone het volgende:
[..]
(Megamix van Fun Fun vond ik vroeger echt wel onwijs gaaf)
Depeche Mode- Behind the Wheel?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef Hillstone het volgende:
Nog eentje:
[ link | afbeelding ]
Een nadenkertje...
nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:58 schreef Toempf het volgende:
Sniff N The Tears - Drivers' Seat?
Haha leuke.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef Hillstone het volgende:
Nog eentje:
[ link | afbeelding ]
Een nadenkertje...
she drives me crazy van the fine young cannibals??quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef Hillstone het volgende:
Nog eentje:
[ link | afbeelding ]
Een nadenkertje...
Gaaf nummer zeg, echt in geen jaren meer gehoord!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef Komakimo het volgende:
[..]
she drives me crazy van the fine young cannibals??
johnny come home is ook errug goedquote:Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf nummer zeg, echt in geen jaren meer gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |