Ja jijquote:
overdreven ABN is wat de kakkers praten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
is het eigenlijk wel mogelijk totaal geen accent te hebben? Want overdreven ABN is ook een beetje een accent eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
overdreven ABN is wat de kakkers praten.![]()
Daarom prefereer* ik AN (Algemeen Nederlands)
*geef de voorkeur aan
Wie?quote:
Ik weet wat prefereren isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
overdreven ABN is wat de kakkers praten.![]()
Daarom prefereer* ik AN (Algemeen Nederlands)
*geef de voorkeur aan
Zo ben ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat iedereen weet. Ik kan me best voorstellen dat er mensen hier zijn die niet weten wat het betekent. Dus ik dacht laat ik het er maar voor de zekerheid ff bijzetten.
En ben nu echt slapen![]()
![]()
Jaaa snap ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat iedereen weet. Ik kan me best voorstellen dat er mensen hier zijn die niet weten wat het betekent. Dus ik dacht laat ik het er maar voor de zekerheid ff bijzetten.
En ben nu echt slapen![]()
![]()
quote:
Hmm, ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat jullie nogaldingen zeggen vandaag
Behalve met deuren en cup-a-soupquote:
Geef nog eens een goed onderwerp danquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat jullie nogaldingen zeggen vandaag
moet ik dan een onderwerp verzinnen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve met deuren en cup-a-soup
[..]
Geef nog eens een goed onderwerp dan
Verveel me
Ik ook niet, zeker niet op dit tijdstipquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
moet ik dan een onderwerp verzinnen...ja maar ik ben heul niet zo creatief
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker niet op dit tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |