Jaaaaa staat openquote:Op zondag 18 mei 2008 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zet je raam open? Tis buiten op het moment een ideaale temperatuur om je kamer weer af te laten koelen
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaa staat openMaar ik zit met mn gezicht in de zon
En als ik de gordijnen dicht doe is het weer zo donker
Het is ook nooit goed enzo
Maargoed, zon is over een paar uur wel weg
Jajajaja, zeg maar niksquote:
quote:
Nee precies.quote:

quote:Op zondag 18 mei 2008 11:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee precies. [ afbeelding ]
Maargoed, ik ga ff douchen en scheren enzo, anders slaat mn moeder me straks weer in elkaar omdat ik de visite bang maak
Beetje computer gehangenquote:
Goeimorgenquote:
Zo het nu lijkt hetzelfde, wat laptophangen, bankhangen, beetje gitaarspelen, meer bankhangen, ...quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje computer gehangen![]()
![]()
Vandaag nog iets spannends van plan of gewoon lekker niets doen?
Tof tochquote:Op zondag 18 mei 2008 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ik had een berichtje ontvangen van een oud-klasgenoot van mij van de lagere school.
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ik had een berichtje ontvangen van een oud-klasgenoot van mij van de lagere school.
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo het nu lijkt hetzelfde, wat laptophangen, bankhangen, beetje gitaarspelen, meer bankhangen, ...
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dank je!
Of bedoelde je de kat?![]()
Ik ga maar weer aan mn verslag typentot het volgende topic...!
Mijne ook, maar ruik de Chicken Tonight kerrie met rijst alquote:
Uiteraard hyves, wat andersquote:
Ik denk ook niet dat ik op fok berichtjes ga krijgen van mensen die ik van vroeger ken neequote:Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard hyves, wat andersOp FOK! krijg ik geen berichtjes van mensen die ik van vroeger ken
Waarschijnlijk wil die persoon net als die radio-DJ's enzo ook zoveel vrienden, dus nodigt ze iedereen uit om vriend te wordenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
Ben van de week toegevoegd door iemand op hyves die ik niet ken... toen ze mij toevoegde had ze 12 vrienden...nu 101Ze heeft bij haar favoriete boeken: 'Victoria Beckham Stijlgids voor vrouwen met lef ' staan... En ze is fan van christina Aquilera
Ik ben er nu 100% van overuigd dat ik haar niet ken![]()
![]()
Ja maar ik ben ook fan van Christina Aguileraquote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
Ben van de week toegevoegd door iemand op hyves die ik niet ken... toen ze mij toevoegde had ze 12 vrienden...nu 101Ze heeft bij haar favoriete boeken: 'Victoria Beckham Stijlgids voor vrouwen met lef ' staan... En ze is fan van christina Aquilera
Ik ben er nu 100% van overuigd dat ik haar niet ken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |