quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dank je!
Of bedoelde je de kat?![]()
Ik ga maar weer aan mn verslag typentot het volgende topic...!
Mijne ook, maar ruik de Chicken Tonight kerrie met rijst alquote:
Uiteraard hyves, wat andersquote:
Ik denk ook niet dat ik op fok berichtjes ga krijgen van mensen die ik van vroeger ken neequote:Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard hyves, wat andersOp FOK! krijg ik geen berichtjes van mensen die ik van vroeger ken
Waarschijnlijk wil die persoon net als die radio-DJ's enzo ook zoveel vrienden, dus nodigt ze iedereen uit om vriend te wordenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
Ben van de week toegevoegd door iemand op hyves die ik niet ken... toen ze mij toevoegde had ze 12 vrienden...nu 101Ze heeft bij haar favoriete boeken: 'Victoria Beckham Stijlgids voor vrouwen met lef ' staan... En ze is fan van christina Aquilera
Ik ben er nu 100% van overuigd dat ik haar niet ken![]()
![]()
Ja maar ik ben ook fan van Christina Aguileraquote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
Ben van de week toegevoegd door iemand op hyves die ik niet ken... toen ze mij toevoegde had ze 12 vrienden...nu 101Ze heeft bij haar favoriete boeken: 'Victoria Beckham Stijlgids voor vrouwen met lef ' staan... En ze is fan van christina Aquilera
Ik ben er nu 100% van overuigd dat ik haar niet ken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |