Die twee smoelen met dat filmpje van Huub en Claire spraken boekdelen, zuurder kijken kon niet volgens mij...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als Huub dat geld wint, snuift hij het helemaal op aan de coke .... en aan de alcohol.
Amanda: Ja en aan de hoeren.
Ze blijven maar afgeven op Huub en Claire, jaloezie all over them.
Jammer dat het voor de zoveelste keer een idee is dat Jaap en Huub al hebben uitgevoerd. Stumperts.quote:
welke gek heeft dat gestuurd naar b?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dat!
B: In de post van vandaag stond als jij lacht, lacht de hele wereld. Die vond ik heel diep.
A: En als de hele wereld zoals jou was, dan was de wereld een stuk beter.
Volgens Gea, een briefschrijvende fan, zou de wereld er echt beter uitzien als we allemaal een beetje op Brian zouden lijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Wij zijn zonnige mensen.
Het is dat ik Brian zo'n gluiperige rat vind, anders moest ik vreselijk om hem lachen
Dat zijn allemaal aannames van die twee, én spiegelen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als Huub dat geld wint, snuift hij het helemaal op aan de coke .... en aan de alcohol.
Amanda: Ja en aan de hoeren.
Ze blijven maar afgeven op Huub en Claire, jaloezie all over them.
Om Gea kan ik dan weer wel vreselijk lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Gea, een briefschrijvende fan, zou de wereld er echt beter uitzien als we allemaal een beetje op Brian zouden lijken.
Gea is Flens?
"er zijn beelden... in het verleden..." "genoeg is genoeg, het is fucking genoeg".quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:12 schreef Py het volgende:
[..]
"...niet langer shit schuilen ...beelden ... monteren"
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:08 schreef Py het volgende:
Ik zie Brian al weer para aan de telefoon.
'Hij staat te roken in de chill!'
'Ik ben in staat om zelfmoord te plegen'![]()
Mag ik even kotsen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dat!
B: In de post van vandaag stond als jij lacht, lacht de hele wereld. Die vond ik heel diep.
A: En als de hele wereld zoals jou was, dan was de wereld een stuk beter.
Gea is/was de pop van Jaapquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Gea, een briefschrijvende fan, zou de wereld er echt beter uitzien als we allemaal een beetje op Brian zouden lijken.
Gea is Flens?
Viel mij ook al op, en dat 5 dagen voor het eindequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Py het volgende:
HuhBrian zei: Stel me een vraag
(x of 10)
nâjaaah
Dat lag er inderdaad wel heel dik bovenopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Py het volgende:
HuhBrian zei: Stel me een vraag
(x of 10)
nâjaaah
Gea is de opblaaspop van Jaap.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gea is Flens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |