quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef texelonia het volgende:
Dat ernstige overgewicht zit in je haren denk ik hoor
Ja.. ik heb hem zojuist nog eens ingevuld.. met het gewicht van vóór de zwangerschap notabenequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
Miss-Take, jij hebt echt geen "ernstig overgewicht" buik. Heb je de BMI meter wel goed ingevuld?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef texelonia het volgende:
Dat ernstige overgewicht zit in je haren denk ik hoor
Kleine bolling?quote:Op zondag 1 juni 2008 09:25 schreef mrien het volgende:![]()
Leuk Diaan!
Al een kleine bolling te zien, lief hoor!
Kun je straks goed vergelijken!!
Ik heb van mezelf ook wel een buikje, maar niet zóó erg.... mn taille is weg en het gedeelte boven de taille zet van voren uit....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Kleine bolling?
Ik vind dat al een behoorlijk zwanger buikje! Zeker voor 7 weken!
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Kleine bolling?
Ik vind dat al een behoorlijk zwanger buikje! Zeker voor 7 weken!
Mensen vragen er nog niet naar hoor.... nou ja, eentje dan wel Ik vind het zelf ook al wel een buikje en veel mensen weten al wel dat ik zwanger ben, hoef het gelukkig niet stil te houden. Ik kan mijn broeken ook al niet meer goed dicht krijgen en draag nu vooral leggings haha. Ik wil nog geen positiebroek kopenquote:Op maandag 2 juni 2008 08:51 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ik vind het ook een flinke buik hoor hihihiIk neem aan dat het je niet zal lukken om het tot 12 wkn voor je omgeving stil te houden *pfieuw*
Je kan in ieder geval nog lang van je buik 'genieten'
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef lunastar het volgende:
Je hoeft het ook niet te verbergen hé meid... je hebt er toch even op moeten wachten dan mag je toch al vlug met een bolle wordende buik mogen pronken hé...
dus gewoon van genieten...
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum, mijn eerste buikfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 weken en 6 dagen
Maar onder invloed van de zwangerschap kunnen de darmen uitzetten en wordt de buik dus al groter. Ook de baarmoeder wordt al wat groter waardoor het kan zijn dat je broeken al strakker zitten of niet meer dicht kunnen. En dan is de embryo inderdaad nog maar heel klein.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef logout het volgende:
[..]
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?
De buik is ook niet hard hoor... het is gewoon zacht behalve het stukje onder de borsten... Ik hoor wel vaker dat het bij een 2e ook sneller gaat...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef logout het volgende:
[..]
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |