Lukt niet. grrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:12 schreef bixister het volgende:
ingrid, misschien iets kleiner maken? niet de buik he, maar de foto.
wat grappig KD & lunastar, erg leuk gelukt allebei!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:44 schreef Webkim het volgende:
Ik moet hier geloof ik wegblijven... Als ik al die mooie zwangerbuiken zie wil ik ook weer!![]()
Vreemd, ik zie ze hier wel..quote:
kan de kabel niet vindenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
ik heb net mijn webcam geinstalleerd (digicam is verrot) zal zo ook eens een foto maken
Ja, nu zie ik ze wel! Mooie toeter!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie ze hier wel..
Gewoon via photobucket geuploaded
dat vind ik een hele goeie ! ik wilde een tattoo op mijn hartstreek laten zetten, maar twijfelde ivm evt. borstvoeding geven. kan dat nou wel of niet?? ( niet dat ik nu nog een tattoo laat zetten, dat doe ik wel na de bevalling, maar gewoon voor de info)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:46 schreef Llewella het volgende:
De reden waarom ik mijn tattoo op m'n borst had laten zetten, dat rekt toch niet uit(M'n stiefmoeder al bezorgd vragend aan de verloskundige of ik wel melk kan geven zometeen
).
hoe meer zwangerschappen, hoe erger de toetakelingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een mooie buikies allemaal! Wat ik me afvraag.... ik heb er geloof ik een paar gezien met tattoo. Rekt dat nou niet verschrikkelijk uit en hoe blijft ie na de bevalling?
dat wist ik rocka.. daarom wacht ik er nu ook minimaal een jaar mee, anders had ik hem voor mijn verjaardag gekregen van lief, maar nu dus een jaartje laterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Tattoos zetten als je zwanger bent of BV geeft is geen goed idee.
Ben gelijk gaan googlen maar heb amper wat kunnen vinden dus zou je misschien kunnen uitleggen waarom?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Tattoos zetten als je zwanger bent of BV geeft is geen goed idee.
Behalve die van mij, volgens mij worden ze juist kleinerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:52 schreef Anitra het volgende:
ehm dames borsten rekken wel uit![]()
Maar de tatoo op mijn borst (hij is vrij klein dus dat scheelt) ziet er nog mooi uit na zwangerschap.
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=697&start=0&st=0&sk=t&sd=aquote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen maar heb amper wat kunnen vinden dus zou je misschien kunnen uitleggen waarom?
Heb na de geboorte van mijn zoontje zijn naam op mijn arm laten tattoëren. Ik gaf toen nog BV, week later ben ik gestopt.
Blabla wat een mooie buik heb je toch
Llewella ook al zo´n mooie toeter![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=697&start=0&st=0&sk=t&sd=a
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=761&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=zwangerschap en deze heeft ook nog wel wat relevante informatie. Ajb!
Ik ben benieuwd of je het aangegeven hebt bij je tattoeerder dat je nog BV gaf. Wij zouden je dan ook niet tattoeeren. Je lichaam maakt zoveel endorfines (o.a. adrenaline) aan als je een tattoo laat zetten en dat komt ook in de moedermelk. Je baby krijgt dat ook binnen...
Nog meer redenen: wondjes gaan veel sneller gaan ontsteken en hebben veel langer nodig om te genezen. Hoe langer de genezing duurt hoe meer kans op ontstekingen en hoe minder goed het resultaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:19 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Tuurlijk kan ik wachten geen probleem maar ik vroeg het me af. Ik ga ook zeker geen risico nemen hoor.
Maar ik heb bij de tattoo die ik heb met Mara haar naam wel gevoed en die werd gewoon gezet. Wist toen niet dat dat niet goed was geen moment bijj nagedacht.
Nu wilde ik er een met Zoë haar naam erbij en was gewoon nieuwsgierig waarom het niet goed zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |