Hé! Dit is CUL! Doe dan een cook-off. Ik wil wel jury spelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zullen we er om schaken? Alfa vs beta![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriendje dat niet leuk vind maar ik wil wel een keer adresjes uitwisselen hoor.
Misschien kunnen we heel niet kokenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hé! Dit is CUL! Doe dan een cook-off. Ik wil wel jury spelen.
Wat zoek je van/bij een slachthuis? Jij zit niet zover bij mij vandaan, mijn slachthuis (in Anloo) heeft ook streekproducten te koop.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb alleen nog geen goed slachthuis kunnen vinden in de buurt maar bij mijn ouders in de buurt zit er wel een die tot nu toe prima bevalt.
Dat vlees van jou ziet er idd ook niet verkeerd uitquote:Op maandag 7 juli 2008 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zoek je van/bij een slachthuis? Jij zit niet zover bij mij vandaan, mijn slachthuis (in Anloo) heeft ook streekproducten te koop.
Al kan je lamsvlees dan beter bij mij komen halen.
We doen rustig aanquote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn conditie, wat doe je
Is echt een leuke fietsroute en bijna alle boeren verkopen wel wat. Moet mijn knietje wel weer heel zijn he!
Lekker (en goedkoop) vlees. Dat slachthuis bij mijn ouders in de buurt heeft heel leuke aanbiedingen en heel erg goed vlees voor erg weinig.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zoek je van/bij een slachthuis? Jij zit niet zover bij mij vandaan, mijn slachthuis (in Anloo) heeft ook streekproducten te koop.
Al kan je lamsvlees dan beter bij mij komen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |