abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59939394
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Zullen we er om schaken? Alfa vs beta
Hé! Dit is CUL! Doe dan een cook-off. Ik wil wel jury spelen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59941041
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn vriendje dat niet leuk vind maar ik wil wel een keer adresjes uitwisselen hoor.
O ik heb ook nog een vriendin (misschien leest ze dit niet)

Laten we het maar bij recepten uitwisselen laten
pi_59941050
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hé! Dit is CUL! Doe dan een cook-off. Ik wil wel jury spelen.
Misschien kunnen we heel niet koken
pi_59941321
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik heb alleen nog geen goed slachthuis kunnen vinden in de buurt maar bij mijn ouders in de buurt zit er wel een die tot nu toe prima bevalt.
Wat zoek je van/bij een slachthuis? Jij zit niet zover bij mij vandaan, mijn slachthuis (in Anloo) heeft ook streekproducten te koop.

Al kan je lamsvlees dan beter bij mij komen halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 7 juli 2008 @ 08:56:42 #30
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59941454
TS, jij woont in de regio Roffa hé? Kijk eens in de Krimpenerwaard, langs de Hollandse IJssel op weg naar Gouda & langs de Lek richting Schoonhoven vind je genoeg. In de Alblasserwaard stikt 't ook van de kraampjes & stalletjes. Vlakbij Ameide weet ik een leuke en daar begint ook de fruitteelt een beetje.
Als je vanaf Alblasserdam langs dat kanaal richting Oud-Alblas, Molenaarsgraaf, Bleskensgraaf en Ottoland gaat kom je ook vanalles tegen.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat zoek je van/bij een slachthuis? Jij zit niet zover bij mij vandaan, mijn slachthuis (in Anloo) heeft ook streekproducten te koop.

Dat vlees van jou ziet er idd ook niet verkeerd uit
  maandag 7 juli 2008 @ 09:26:34 #31
130803 Gripper
Get a grip
pi_59941814
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn conditie, wat doe je
Is echt een leuke fietsroute en bijna alle boeren verkopen wel wat. Moet mijn knietje wel weer heel zijn he!
We doen rustig aan
Mijn eerste werkgever zat in Houten, en wat ik dan vaak deed was met de trein van Ede naar Bunnik. Daar stond mn oude stationsfietsje, en dan binnendoor naar Houten fietsen, langs 3 boerderijen waar ze fruit en verse eitjes verkochten. Op zomerdagen kocht ik 's ochtends een bak kersen voor op kantoor, en 's middags op de terugweg fruit voor thuis. Lekker lekker!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_59943836
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Lekker (en goedkoop) vlees. Dat slachthuis bij mijn ouders in de buurt heeft heel leuke aanbiedingen en heel erg goed vlees voor erg weinig.

En dit gaat heel erg mutsig klinken maar het maakt de beleving van het eten vergaren, bereiden en eten af. De mooiste producten met zorg bij de beste producenten uitzoeken, deze uitstallen in je keuken, recepten bedenken of opzoeken en dan uitgebreid koken. Ik eet dan veel lekkerder dan wanneer ik dezelfde ingrediënten bij de super om de hoek gekocht had. Niet alleen omdat het ook gewoon lekkerder is en de kwaliteit beter is maar ook omdat het gevoel er anders bij is.
Eten is emotie.

Lamsvlees bij jou komen halen? Dan wil ik ook je groentetuin bekijken.
pi_59954821
Eten bereiden is ambachtelijk werk.
En betere ingredienten maken gewoon een beter geheel, en hoe verser hoe beter is heel vaak waar. En een hoog snobgehalte maakt ook sommige dingen extra lekker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59955255
Snobgehalte , dat was het woord inderdaad.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:29:24 #35
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_60473984
Vandaag heerlijke aardbeien en kersen gescoord bij de boer, vlakbij Roermond.
En ze zijn heerlijk.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')