Nogal ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
TS is pedofiel.
Niet iedereen houdt zich 24/7 met zulke dingen bezigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen
Hefner wil actrice Miley Cyrus (15) in Playboy
Miley Cyrus
Seizoen 1 dateert van 2006, toen was Miley pas 13. Ik had al eerder online wat bekeken, best aardig, een beetje niveau 'The Amadanda Show'. Amanda Bynes was toen ook nog heel jong, maar toen al veelbelovend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Strychnine het volgende:
Terechte klacht hoor.
Ik zag pas een stukje van dat meisje op tv, dus toen ik denet aan het zappen was en het voorstukje zag ben ik even blijven kijken. Maar om die nasynchronisatie ben ik ook gestopt met kijken. Wilde toch even zien hoe dat meisje het deed, tenslotte is er een ongelofelijke hype om dat kind in Amerika.
Nickelodeon idem dito.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef thedude0 het volgende:
jetix zendt sowieso alleen maar amerikaanse rotzooi uit dus daar zap ik toch met een rotvaart langs, die ene keer per maand dat ik de televisie aan heb staan.
Ik las fappenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Strychnine het volgende:
Terechte klacht hoor.
Ik zag pas een stukje van dat meisje op tv, dus toen ik denet aan het zappen was en het voorstukje zag ben ik even blijven kijken.
Je kunt ze hier in Lo-Qu bekijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:12 schreef Juicyhil het volgende:
Hannah Montana![]()
Ik wacht er ook al een tijdje op, maar nog de eerste aflevering gemist.
Ja, vette tekenfilms werden opeens verneukt door Nederlands kutstemmen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef iuvenis het volgende:
Deden ze 10 jaar geleden ook bij cartoon network, mijn hele jeugd was vanaf dat moment verpest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |