Vanwaar die conclusie?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:06 schreef Jakhals het volgende:
Top van 138 km/h?
Dan verbruikt hij op snelweg veel
Ben je zo lang dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
MarbellaAls mn poten op de pedalen hadden gepast hadik er nu een gehad.
Nee, de pedalen zitten zo dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je zo lang dan?
Maar hoeveel verbruikt zo'n marbella nou?
Als het maar goedkoop rijd, hoef er niet mee naar zandvoort ofzo...quote:
1 op 6 is nou ook niet echt goedkoop.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als het maar goedkoop rijd, hoef er niet mee naar zandvoort ofzo...
Maar die marbella heeft een distributie ketting of riem? Verder: die choke... Zit die ook op dit model?
Heb je vanmorgen wél weer je pilletje gehad?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:20 schreef mighty_myte het volgende:
wat een schijtbak zeg, ik scheld, vloek en tier als ik zo'n ding voorbij rijd.
dit ding is voor mensen met een oneven aantal chromosomen,
gigantisch minderwaardigheidscomplex of dementerende bejaarden.
moet je je voorstellen dat je daarin rijdt en iemand wil meenemen,
het zal je niet lukken mensen die rotflol liggen erin te krijgen.
moet je je voorstellen dat je een ongeluk maakt, dat goedkope
plasic zal in al je organen zitten.![]()
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:20 schreef mighty_myte het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, ze zullen wel iets te compenseren hebben. Als je een Vivio rijdt denkt iig iedereen die in de peniscompensatietheorie gelooft dat je een lul van 2 meter hebt.
Jap het aanbod is laag indd...quote:Op zondag 18 mei 2008 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft mn zwager gehad, Abarth versie. Erg leuk, maar vind maar eens een roestvrij exemplaar. Ze zijn niet voor niks best zeldzaam tegenwoordig.
Minder.quote:Op zondag 18 mei 2008 02:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap het aanbod is laag indd...
Maar geld die roestgevoeligheid dan neit voor een panda ofzo...
Ook wel de Seat Panda genoemd in de begintijd...quote:Op zondag 18 mei 2008 02:12 schreef Stroekie het volgende:
seat marbella is gewoon een goedkopere uitvoering van Fiat Panda
gemiddeld 1 op 16quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:02 schreef Virus3000 het volgende:
vind het belachelijk duur voor zo'n auto.
offtopic mss maar: wil jij in zo'n auto gezien worden![]()
![]()
Denk dat die niet veel zuiniger zal zijn dan een normale kleine auto eerlijk gezegd
topsnelheid 138 km/h
acceleratie 0-100 km/h 16,0 s
verbruik binnen beb. kom 8,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,2 l/100km
verbruik gecombineerd 6,2 l/100km
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8298&cache=no
Nu nog een paar vleugels en een propellor eraan...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:01 schreef Bommenlegger het volgende:
Dé perfecte auto voor TS:
[ afbeelding ]
Die zou wel erg tof zijn indd!! Waar te koop?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:01 schreef Bommenlegger het volgende:
Dé perfecte auto voor TS:
[ afbeelding ]
Ik zou dan toch voor een Toyota Starlet of een Daihatsu Charade gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef hierissieweer het volgende:
Door omstandigheden moet ik een nieuwe auto... Nu ben ik een beetje aan het ronkijken en is mijn keuze eigenlijk tot nu toe gevallen op de Subaru Vivio 0.7 GLi. Deze uitvoering heeft 5 deuren(dat is altijd wel makkelijk...) En teven rijd hij zuining (maar hoe zuinig!?) en goedkoop in de wegen belasting. Qua prijs bevalt hij mij ook.
Wie heeft ervaring met deze auto? (of het merk?)
http://zoek.autotrader.nl/dslnl/cars_advert?locale=dslnl.cars.1&country=NL¤cy=EUR&only=&pagesize=10&did=1000692&searchform=1&sort=18&make=Subaru&model=&modelexact=1&min_pr=&max_pr=&id=99744537&stylecss=http://www.lonk.nl/css/1000692.css
Ze zitten allemaal rond en nabij de 1 op 14 tot uiterlijk op 16,5quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:12 schreef hierissieweer het volgende:
En wat is het verbruik van de modellen die jij opnoemt? Overigens rijd ik geen snelweg, maar veel 80KM wegen. Ik heb ook al zitten kijken een een twingo...
Mag ik vragen wat je budget is?quote:Civic Coupe 1.6i 1996
Gemiddeld verbruik 7,0 l/100km
Verbruik stad 7,7 l/100km
Verbruik snelweg 6,8 l/100km
Die HONDA CIVIC 1.5I 5D VTEC-E is een leuke auto, mooie 5 deurs sedan met genoeg ruimte. ziet er nog netjes uit op de foto. (met honda moet je vaak een auto hebben die er sowieso standaard uitziet met normale velgen, grote kans dat ie dan niet afgetrapt is)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
zoiets?
HONDA CIVIC 1.3 DX 3D
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=109788901&p_type_lijst=RL&o_id=5019727
HONDA CIVIC 1.4 I 5D
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=109788901&p_type_lijst=RL&o_id=5072536
HONDA CIVIC 1.5I 5D VTEC-E
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=109788901&p_type_lijst=RL&o_id=5157725
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Civic is wel weer een stuk duurder in verzekering en wegenbelasting. En de kans dat ie is uitgewoond is wat groter dan bij een Vivio.
Mag ik een Daihatsu Cuore adviseren btw? Heb nu in meerdere exemplaren daarvan gereden, en is klein en zuinig, maar kan tegen een stootje, en klein kan ook knus zijn
Ik rij al een jaar in een subaru vivio het valt best mee kom op zeg de topsnelheden en optrekken die ik heb gehaald waren veel beter dan wat autoweek zegt topsnelheid 156 km/h op dat snelheid verbruiken 1 :13,5 valt best mee 0-100 rond 15 sec dit ding is veel beter dan een honda Ik hoef niet zo snel te rijden maar ja mensen blijven bij je eigen mening dan koppig... deze autotjes halen gewoon de snelheid gem 1 op 18 valt mee voor een ding dat 5200 rpm bij 120 km/h maakt en 4000 rpm bij 95km/h geluid tja...dit ding heeft me in de winter niet in de steek gelaten zoals een suzuki alto van 1998 die dat wel deedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:20 schreef mighty_myte het volgende:
quote:[
ja, de suzuki swift is ook een kek karretje. Motorisch niet kapot te krijgen net als de Toyota. De 1.3 van de Soes is iets zuiniger maar doet dan ook 16sec over de 100 en de top is 163km/h.
ook gedaan! in december weer een corsa!quote:
Mn moeder heeft er 1, die rot 2cm weg per km, maar eerlijk is eerlijk, het blijft rijden, zit lang niet slecht voor een koektrommel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Civic is wel weer een stuk duurder in verzekering en wegenbelasting. En de kans dat ie is uitgewoond is wat groter dan bij een Vivio.
Mag ik een Daihatsu Cuore adviseren btw? Heb nu in meerdere exemplaren daarvan gereden, en is klein en zuinig, maar kan tegen een stootje, en klein kan ook knus zijn
En jij reageert op?quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:58 schreef viviorijder2007 het volgende:
ja, want deze auto is een boodschappen auto wat dan ik heb gewoon audi a6 2000 tdi daar rijd ik het meest mee de vivio is een auto best nog meevalt integenstelling voor honda civic(die heeft iedereen) anders koop een accord 1.8 liter rijdt ...
Welke taal schrijf jij?quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:58 schreef viviorijder2007 het volgende:
ja, want deze auto is een boodschappen auto wat dan ik heb gewoon audi a6 2000 tdi daar rijd ik het meest mee de vivio is een auto best nog meevalt integenstelling voor honda civic(die heeft iedereen) anders koop een accord 1.8 liter rijdt ...
ja, want boodschappen in vivio pas kratje maar honda 1.8 trekt beter als je moeder daarom a6 koop rijden van vriend voor heimwee van de grot apelul diesel niet te vergeten ...quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:58 schreef viviorijder2007 het volgende:
Kennelijk is 'ie trotser op z'n vivio...quote:
Jesus gast, je snapt er geen moer van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef viviorijder2007 het volgende:
zo.... weer een tegenstander voor kleine auto's (daar is niets mis mee )
er is gelukkig nog steeds een verschil tussen een mening geven en raaskallenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef viviorijder2007 het volgende:
oo mening geven is ook verboden dus?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is gelukkig nog steeds een verschil tussen een mening geven en raaskallen
Wtf? Neem eens wat lessen Nederlands, hier is geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:58 schreef viviorijder2007 het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:02 schreef Renesite het volgende:
Euh... wat zei die viviorijder? Ik kreeg een totale blackout!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |