aka A Campingflight To Lowlands Paradisequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Festival terrein/ camping Biddinghuizen naast Walibi
Mmmm, ik was weer eens te laat, had alleen de foto gezien en nog niet de al gegeven antwoordenquote:
Nou, dat kon slechter!quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:05 schreef Maizena het volgende:
Waar ik geboren ben...![]()
[ afbeelding ]
Huisnummer is niet noodzakelijk.
Er zijn nog meer dorpen ..dus het is wel een flinke hint, hup zoekenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef Maizena het volgende:
Er zij veel niet heel grote steden in Nederland...
Niet dat ik hier zo goed in ben maar wat ik altijd doe is eerst een beetje logica toepassen. De laatste heeft huizen aan weerskanten van een rivier/gracht/kanaal. De kans dat je dat in bijv. de achterhoek tegenkomt is vrij klein. Meer iets voor noord Holland of Friesland. En dan ga je boven die gebieden een beetje vliegen en dan let je op de kleur, scherpte van de foto etc. of dat een beetje overeenkomt. En soms heb je dan mazzel en ben je sneller dan Maizena of Spiekerjozefquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dorpen ..dus het is wel een flinke hint, hup zoeken
Ik zou zelf niet weten hoe je zoiets zoekt, tenzij je er bekend bent natuurlijk, maar dat heb ik wel eens vaker gepost [ & tvp
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Niet dat ik hier zo goed in ben maar wat ik altijd doe is eerst een beetje logica toepassen. De laatste heeft huizen aan weerskanten van een rivier/gracht/kanaal. De kans dat je dat in bijv. de achterhoek tegenkomt is vrij klein. Meer iets voor noord Holland of Friesland. En dan ga je boven die gebieden een beetje vliegen en dan let je op de kleur, scherpte van de foto etc. of dat een beetje overeenkomt. En soms heb je dan mazzel en ben je sneller dan Maizena of Spiekerjozef
Inderdaad vaak een kwestie van kijken en nadenken...al ben ik er nu ook nog niet...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Niet dat ik hier zo goed in ben maar wat ik altijd doe is eerst een beetje logica toepassen. De laatste heeft huizen aan weerskanten van een rivier/gracht/kanaal. De kans dat je dat in bijv. de achterhoek tegenkomt is vrij klein. Meer iets voor noord Holland of Friesland. En dan ga je boven die gebieden een beetje vliegen en dan let je op de kleur, scherpte van de foto etc. of dat een beetje overeenkomt. En soms heb je dan mazzel en ben je sneller dan Maizena of Spiekerjozef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |