Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:48 schreef Maizena het volgende:
Ik denk dat jij het Kameleon museum in Terherne bedoeld.
Op de foto hier http://www.terherne.nu/Me(...)0en%20galleries.html ziet het er alleen heel anders uit...verder nog niks gevonden...
Uhm...nou, niet echt nee...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dat niet de erebegraafplaats op de Grebbeberg bij Rhenen?
Is helemaal goed...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
Lijkt meer op Openlucht theater Caprera in Bloemendaal.
[ afbeelding ]
De M staat voor Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:03 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik geloof dat een hintje hier wel op zijn plaats is.
Dan was je al verder dan ik, ik was net klaar met zoeken in Brabantquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef Maizena het volgende:
Ja. zover was ik ook al...was 'm al tegen gekomen maarweet nu natuurlijk niet meer waar...
zelfde probleem hierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja. zover was ik ook al...was 'm al tegen gekomen maarweet nu natuurlijk niet meer waar...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef Vandaag... het volgende:
De vijver ligt bij een veulen opfokbedrijf aan de Ypeloweg te Wierden, kruising met river de Eksosche Aa, een bovenloop van de rivier de Regge.
Klopt!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef SpiekerJozef het volgende:
Dat is de Westlandgracht in Amsterdam
[ afbeelding ]
quote:
Ben je het een beetje zat aan het worden?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:33 schreef Maizena het volgende:
Tsja....wat en waar...goth wat saai....(bij het kruisje...)
Is weer helemaal goedquote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
Anti tank ditch (gracht) bij Driehuis
Zoiets als:quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Maizena het volgende:
[..]
Nee hoor ben het niet zat...wel steeds wat en waar schrijven...zal es creatief worden![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef Induhskaai het volgende:
Barones van Tuyll van Serooskerken van Limburg Stirum?
Toch ligt het echt ergens in Nederland . . . .quote:
Oke, het ligt wederom in het Oosten van het land tussen vrij grote steden in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Maizena het volgende:
Dat zal best...maar erg verstopt...doe maar een hintje, please...![]()
en ik zat ondertussen al in brabantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oke, het ligt wederom in het Oosten van het land tussen vrij grote steden in.
Kom maar terug, zo diep hoef je niet te zinken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en ik zat ondertussen al in brabant
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef Vandaag... het volgende:
het is landgoed het Holthuis aan de Oude Postweg te Weerselo ( bij Oldenzaal)
't Holthuis" werd in 1986 verworven door aankoop van de heer A. Ledeboer, en is sinds 1986 in beheer van Landschap Overijssel
http://www.landschapoverijssel.nl/terreinen/holthuis.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |