Haaaaai Brian!quote:
Dat gelukkig nietquote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net zo erg als Heidevolk? Die hadden een horde white powermalloten die de ruiten ingooiden nadat ze eruit gezet waren..
Nee, totaal niet. Meer bands hebben daar last van, hoor. De pagan metalscene in totaal trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Nee, kan ik me voorstellen... is ook helemaal niet zo'n soort band, ofwel?
GT-8 gaat voorlopig nog niet bij het grofvuil, sowieso zolang mijn Zoom GFX-707 er nog niet bij ligtquote:Op maandag 19 mei 2008 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Kan je hem dan mooi met GT-8 en al bij het grof vuil zetten
Maar vrijdag trouwens de live opnames en een kratje bier mee gekregen naar huis, dat was wel tof![]()
wel als je alles nieuw wilt hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb mijn top voor 299,- tweedehands gekocht. Er is dus geen excuus om een Behringertop te kopen..
preciesquote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben normaal ook van het nieuwe spul. Maar eerlijk gezegd merk ik niet aan de amp dat hij tweedehands is. Ding doet het nog als nieuw, ziet er prima uit (zeker toen ik het peter verspuystickertje eraf had) en klinkt geweldig!.
Tja, kijk..als de Behringer doet wat je wilt, tof. Niemand kan je vertellen wat je moet kopen. Ik vind het voor mijzelf ook niet nodig om op een bas van 1800,- te spelen, ook al vertellen legio bassisten mij van wel. Fuck 'm, als zij dat willen, veel plezier..
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf die 'normale' grote humbuckers op een Gretsch er niet uit vinden zien
Hip is uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:28 schreef Cynic het volgende:
Hip zijn hadden mensen maar ergens in de jaren 90 moeten doen, dat kan nu echt niet meer!
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ondanks dat maakt hij leuke geweldige muziek..
5120 heb ik ook nog naar gekeken maar i kvond de single coil een beetje schel klinken, de HB versie hadden ze helaas niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf die 'normale' grote humbuckers op een Gretsch er niet uit vinden zien. Hetzelfde heb ik met de 5120, een verkrachte 6120 in mijn ogen...
Zoals ik al zei: Ik blijf een Gretsch er niet uit vinden zienquote:
Ik heb een Tanglewood, speelt en klinkt superquote:Op maandag 19 mei 2008 23:54 schreef ibaneX het volgende:
hoi,
Wat is een goud merk (staalsnaar) western/acoustic. Dun halsje en lage actie.
Ik weet dat yamaha wel wat maakt maar dat is weer >300 eutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |