Schaam je!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yoyo, ik zit weer zwaaar te gassen op een Tele..
Fantastisch!quote:
quote:
Niks meer dan logisch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yoyo, ik zit weer zwaaar te gassen op een Tele..
oke, kan er nog weinig van maken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:27 schreef The_Dean het volgende:
Ohja Ares, dat is met de Warp Factor trouwens
Maak nog wel even beter filmpje morgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
oke, kan er nog weinig van maken...
Doe ff een fout bloesje erbij aan,... geeft het ook wat flairquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak nog wel even beter filmpje morgen
Gefeliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Wou even zeggen dat het vandaag de allerlaatste stagedag van mijn leven is
Vanaf maandag fulltime werken! Al die gitaren en versterkers die nu mogelijk worden
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
Zolang je nog thuis woont is het inderdaad goed te betalen, ga je op jezelf wonen kom je erachter dat dat ook allemaal niet meer zo makkelijk te betalen isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Vanaf maandag fulltime werken! Al die gitaren en versterkers die nu mogelijk worden
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef brother52 het volgende:
Ik zit net even te kijken op de site van GFS en aangezien mijn vakantiegeld bijna gestort wordt, denk ik dat ik maar eens wat upgrades moet gaan bestellen.
Nu nog iemand vinden die de pups dan in mijn gitaren kan lassen........Dean?
quote:
Ah je bent geen student meer... gefeliciteerd,... jouw leven is ook voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah je bent geen student meer... gefeliciteerd,... jouw leven is ook voorbijjoin the club
![]()
En die Iceman?! Af en toe denk ik dat die dingen uitgevonden zijn om die RG's een beetje mooier te laten lijken
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vind ze wel meer mojo hebben dan een RG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |