Gaat weer lekker...quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Is niks mis met de 3FM webcam hoor.quote:
Klopt ! ze hebben volgens mij de boel al gefixed want ik had de cam opgestart en het beeld bleef zwart. Ook stond er iets van 47 K bits/second en dat is wel een beetje weinig.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Broekie het volgende:
Is niks mis met de 3FM webcam hoor.
Eeej Timooooquote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeedenmiddag![]()
zometeen ff Ekstra Weekend van eergisteren luisteren. Was het een toffe uitzending?
Heb het vrijdag t/m de nieuwe megahit gehoord, daarna niet meer. Heerlijke plaatquote:Op zondag 18 mei 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Timoooo
Was best wel een toffe uitzending met ook wel leuke uuropeners![]()
Lekkere up-tempo plaat. Heerlijk !quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef Timo20 het volgende:
Heb het vrijdag t/m de nieuwe megahit gehoord, daarna niet meer. Heerlijke plaat
De brunette mocht er wezen (in topic 549 staan wat pics).quote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef Timo20 het volgende:
Bankgastes uit HeerlenM`n stadje. Dat maakt ik live dan weer niet mee
es ff zoekenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De brunette mocht er wezen (in topic 549 staan wat pics).
Piles heeft de uitzending (exclusief muziek ivm rechten) ook al online gezet: http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend%2020080516.wmvquote:
ziet er goed uitquote:
Even lekker nagenieten van het Ekstra weekendquote:Op zondag 18 mei 2008 14:28 schreef Broekie het volgende:
Piles heeft de uitzending (exclusief muziek ivm rechten) ook al online gezet: http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend%2020080516.wmv
Dat we gewoon winnenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:00 schreef -Hans- het volgende:
De hockeydames van Den Bosch alweer kampioen..11e keer keer op rij. Hopelijk worden de basketballers van Eiffeltowers Den Bosch dit jaar eens niet kampioen.
Aha, de MotoGP begint.
Oh, wat was er dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
Nu liep mn recorder niet
Goedemiddag trouwens
quote:
Ja, maar was hij niet EkStra Weekend aan het terugkijken dan?quote:
Ohh, natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 16:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar was hij niet EkStra Weekend aan het terugkijken dan?
Hilarisch !quote:
Ja, die kijk ik ook nog regelmatig terugquote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En over anderhalve minuut zit ik weer dat gedicht te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |