Het is dan ook een zeer matig programma met weinig en vooral slechte muziek... Show van Klaas gaat dan nog wel maar wat daarna komt.. Miranda dus is het skippen wel waard. Imo.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het hoort er allemaal bij. Het is rock'n'roll."
Flikker nou toch snel op, Miranda! Ordinair goedkoop gekrijs en geachreeuw is het![]()
. Heeft niets met muziek te maken
.
Mwah, normaal vind ik 't op zich wel aardig. Maar dan ineens komt er een of ander death metal nummer op 't kerkhof ertussendoor. Een goede muziekredactie zou zich realiseren dat het oooovergrote deel van de luisteraars daar even vóór 't pitten niet op zit te wachtenquote:Op maandag 19 mei 2008 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is dan ook een zeer matig programma met weinig en vooral slechte muziek... Show van Klaas gaat dan nog wel maar wat daarna komt.. Miranda dus is het skippen wel waard. Imo.
*eenschquote:
Die maandag vorige week was top. Lekker vrij. Net die ene dag meer uitslapen, dingen doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg steeds een grotere hekel aan de maandagen.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 mei 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg steeds een grotere hekel aan de maandagen.
Alleen denk ik dan dat je al gauw weer tegen die dinsdag aan gaat hikken.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Die maandag vorige week was top. Lekker vrij. Net die ene dag meer uitslapen, dingen doen.
Ik ben er helemaal voor dat een standaard te maken.
Nog 5 wekenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:44 schreef cosmick het volgende:
Over precies een maand PAS vakantie. Lijkt wel volgend jaar.
Ik pas rond 6 septemberquote:Op maandag 19 mei 2008 09:44 schreef cosmick het volgende:
Over precies een maand PAS vakantie. Lijkt wel volgend jaar.
Je hebt echt geen woord teveel gezegd. Ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah, normaal vind ik 't op zich wel aardig. Maar dan ineens komt er een of ander death metal nummer op 't kerkhof ertussendoor. Een goede muziekredactie zou zich realiseren dat het oooovergrote deel van de luisteraars daar even vóór 't pitten niet op zit te wachten.
Iddquote:Op maandag 19 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen denk ik dan dat je al gauw weer tegen die dinsdag aan gaat hikken.
Stel luie mensenquote:Als we het nu eens omkeren, 2 dagen werken en 5 dagen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |