Hahaha, zijn mijn nick, avatar en onderschriften mannelijk dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wtf jij bent een vrouw en daar kom ik nu pas achter
Tja, hij spreekt het nu wel uit, net als Huub dat zou doen zeg maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef schatje het volgende:
Jaap loert al naar haar tieten. Hij denkt ff knuffelen ik ga tieten knijpen ik kom er toch mee weg.
Behalve dan die ene keer in bad met die groepies voor hem en Dennis. Meisje sloeg een paar keer Jaap's arm weg om duidelijk te maken dat ze het niet wilde. Jaap pakte die arm vervolgens vast en ging met de andere arm het meisje verder tegen haar zin in betasten tot aan het kruis toe. Het meest zieke waren de camera's. Die zoomden gewoon in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL inderdaad...
En het zieke is, hij komt er ook mee weg! Die wijven laten het gewoon toe.
Ik vraag me serieus af of ze dat geen problemen gaat opleveren na de kooi. Met dank aan de spetterende feesten van het stelletje met de geweldige relatie zijn de enige vrouwen die de kooi inkomen erop geselecteerd dat ze een bijzonder losse moraal hebben om het maar eens netjes te formuleren (anders gezegd: het zijn hoeren). Dezelfde handtastelijke benadering kan buiten de kooi toch regelmatig tot problemen gaan leiden. Misschien een puntje voor onze reïntegratiecoach als hij nog niet op non-actief gesteld is wegens het uiten van kritiek op de kindjes van God.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL inderdaad...
Die nick wel vind ik, avatar valt wel mee onderschriften nooit gelezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha, zijn mijn nick, avatar en onderschriften mannelijk dan?
Misschien wordt hij weer wat vrolijker als Brian hem 1 van de 3 bekers geeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:17 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die Hans heeft toch geen gezicht? Die heeft een kop als een apenreet!
En moet je hem - met z'n 120 kilo - tekeer zien gaan tegen een ventje van 60 kilo.
Vuile intimiderende crimineel.
Dan valt het Jaap natuurlijk niet aan te rekenen dat hij zijn mannelijke instinct volgt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:13 schreef Kinga het volgende:
Omdat hij het waard is?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:19 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Misschien wordt hij weer wat vrolijker als Brian hem 1 van de 3 bekers geeft.
Waarom kreeg hij er eigenlijk 3 voor 1 gevecht dat nooit heeft plaatsgevonden?
Net zomin als vrouwen met korte minirokjes erom vragen om aangerand te wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan valt het Jaap natuurlijk niet aan te rekenen dat hij zijn mannelijke instinct volgt.![]()
Idd, de overeenkomst tussen Huub van Ballegooy en Dr Phil is: dat ze zichzelf allebei erg graag horen praten, en dat ze gaan schreeuwen als ze worden tegengesproken.quote:
Maar hadden ze ook nog een afzonderlijke betekenis, of was het puur om hem te kalmeren en hadden ze hem als ze meer bekers hadden klaarliggen er nog 10 extra gegeven?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat hij het waard is?![]()
Kom op hij kickt op veren in zijn **** , waarom anders dit gevecht in gang zetten?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan valt het Jaap natuurlijk niet aan te rekenen dat hij zijn mannelijke instinct volgt.![]()
Ik denk dat ze alles zouden hebben gedaan om hem koest te houden, die no contest beker tegen yuri was toch al veelzeggend of niet, winnaar, pfff.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar hadden ze ook nog een afzonderlijke betekenis, of was het puur om hem te kalmeren en hadden ze hem als ze meer bekers hadden klaarliggen er nog 10 extra gegeven?
Schiet me ineens door het hoofd dat er eigenlijk nooit stelletjes op visite komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze dat geen problemen gaat opleveren na de kooi. Met dank aan de spetterende feesten van het stelletje met de geweldige relatie zijn de enige vrouwen die de kooi inkomen erop geselecteerd dat ze een bijzonder losse moraal hebben om het maar eens netjes te formuleren (anders gezegd: het zijn hoeren). Dezelfde handtastelijke benadering kan buiten de kooi toch regelmatig tot problemen gaan leiden. Misschien een puntje voor onze reïntegratiecoach als hij nog niet op non-actief gesteld is wegens het uiten van kritiek op de kindjes van God.
in Italie is dat niet strafbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:22 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Net zomin als vrouwen met korte minirokjes erom vragen om aangerand te worden![]()
Joh, drie weken na DGK is iedereen het vergeten, de volgende hype dient zich weer aan..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze dat geen problemen gaat opleveren na de kooi. Met dank aan de spetterende feesten van het stelletje met de geweldige relatie zijn de enige vrouwen die de kooi inkomen erop geselecteerd dat ze een bijzonder losse moraal hebben om het maar eens netjes te formuleren (anders gezegd: het zijn hoeren). Dezelfde handtastelijke benadering kan buiten de kooi toch regelmatig tot problemen gaan leiden. Misschien een puntje voor onze reïntegratiecoach als hij nog niet op non-actief gesteld is wegens het uiten van kritiek op de kindjes van God.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Hij kan tenslotte niet thuis komen om te eten....achter al die hekken
We zijn niet in Italie, toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
in Italie is dat niet strafbaar inderdaad.
Cora heeft toch nog nooit......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Hij kan tenslotte niet thuis komen om te eten....achter al die hekken
Hij zit haar gewoon te versieren, terwijl zijn vrouwtje toekijkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:26 schreef schatje het volgende:
Huub die vraagt aan de danseres of ze hem leuk zou hebben gevonden buiten de kooi vind ik een beetje gênant.
Dat doet hij op vele manieren bij veel mensen. Bij voortduring bevestiging zoeken en als het oordeel negatief uitpakt, dan hebben we weer de eeuwige discussie met het menneke.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:26 schreef schatje het volgende:
Huub die vraagt aan de danseres of ze hem leuk zou hebben gevonden buiten de kooi vind ik een beetje gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |