tinypic werkt wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:35 schreef kahaarin het volgende:
Tipsch! Tinypick werkt niet op fok, probeer eens photobucket oid!
Tussen al die wannabees, die urban mocro'tjes ed.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
1 van de meisjes bij Jaap geeft aan dat Huub niet erg gewild is in Amsterdam, hooguit bij Brabantse hoeren.
Huh? Waarom lukt het dan niet? zijn link werkt wel?quote:
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze nog maagd was....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is ook wel lief maar wil niets on-stream, niet onverstandig imho.
Nathalie zag het niet zitten omdat Huub in DGK zat. En omdat hij altijd groupies mee naar huis nam. Nathalie: "In hoeverre moest ik jou dan serieus nemen?" In de auto, offstream, heeft hij ook gezegd dat hij Nathalie leuk, lief en slim vond. Maar Nathalie zag het toch niet zitten, niet in DGK. Misschien had ze het buiten wel zien zitten. Maar nu heeft ze een vriendje. Hoewel die relatie niet helemaal lekker gaat. Zij is serieus en haar vriendje is meer een losbol. Huub geeft haar het advies om serieus met haar vriend te praten over haar verlangens/wensen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
Owwww er hangt weer iets van seksuele spannng... tussen Nathalie en Huub.
Huub heeft blijkbaar wel iets met Nathalie willen heben. Maar zij zag dat niet zo zitten Want de optredens zouden stoppen en ze wist niet dat DGK zou stoppen. Ze verteld dat ze soms twijfelt aan wat hij zegt. Maar dat ze hem nu wel had geloofd. Ze had buiten de kooi best iets verder kunnen gaan.
Ik hoop dat hij het bewijst... geen jacuzzi met de anderen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
Mooi om te horen dat Huub Claire niet is vergeten. Hij spreekt uit dat Claire zich aan hem heeft bewezen. Dwars tegen alles in. Huub vind dat Claire en Huub daarin best veel op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Zo waart de geest van Claire toch nog een beetje door de villa....![]()
CLAIRE IK MIS JE!!!
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik blond was?)
Dat is ook het kinderachtige eraan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:33 schreef Musje456 het volgende:
Alle insinuaties een geflirt ten top: Huub heeft dus niks gedaan met een andere meid. Jaap heeft echter wel heftig geprobeerd een ander te versieren (al heeft hij zijn tietengegrijp dit keer niet uitgevoerd?)
Het lijkt hier wel de COS....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:38 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nathalie zag het niet zitten omdat Huub in DGK zat. En omdat hij altijd groupies mee naar huis nam. Nathalie: "In hoeverre moest ik jou dan serieus nemen?" In de auto, offstream, heeft hij ook gezegd dat hij Nathalie leuk, lief en slim vond. Maar Nathalie zag het toch niet zitten, niet in DGK. Misschien had ze het buiten wel zien zitten. Maar nu heeft ze een vriendje. Hoewel die relatie niet helemaal lekker gaat. Zij is serieus en haar vriendje is meer een losbol. Huub geeft haar het advies om serieus met haar vriend te praten over haar verlangens/wensen.
Nee, gewoon slimmer dan dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze nog maagd was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |