quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef Kinga het volgende:
wtf... SL... terwijl de meiden zeggen dat ze Jaap aantrekkelijk vinden
Ik snap precies wat voor vies spelletje jij speelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
knip
En daar gaat de COS over, over je mening geven op wat je op de streams ziet. En dat doe ik. Dat mijn mening niet door iedereen wordt gedeeld, is nog geen reden persoonlijke aanvallen op mij te doen.
knip
Ik zit in lurkmodus....... maar kan het niet laten om je ff eenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap precies wat voor vies spelletje jij speelt.
Door veel users hier constant over 1 kam te menen mogen scheren vind jij het legitiem hetzelfde te doen.
Je blijft constant uitspraken uit hun verband rukken. Keer op keer. Daarmee speel je op een nare manier op de onderbuikgevoelens iets wat jij feiten noemt. Inhoudelijks heb je weinig te brengen behalve de COS te vervuilen met die trash talk van je. En oh oh oh... plots is meneer beledigd en voelt zich persoonlijk aangevallen. Je bent gewoon een achterbakse jankerd. Constant loop je hier uit te lokken.... een walgelijk figuur ben je.
Roevka ff chill manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap precies wat voor vies spelletje jij speelt.
Door veel users hier constant over 1 kam te menen mogen scheren vind jij het legitiem hetzelfde te doen.
Je blijft constant uitspraken uit hun verband rukken. Keer op keer. Daarmee speel je op een nare manier op de onderbuikgevoelens iets wat jij feiten noemt. Inhoudelijks heb je weinig te brengen behalve de COS te vervuilen met die trash talk van je. En oh oh oh... plots is meneer beledigd en voelt zich persoonlijk aangevallen. Je bent gewoon een achterbakse jankerd. Constant loop je hier uit te lokken.... een walgelijk figuur ben je. Je hebt het zelf zo vaak over de oorlog dat we maar eens een topic moeten openen hoe het eventueel met jou groootouders zit. Viespeuk.
Want Breien mag niet vanachter de draaitafel vandaan.. Zulke gave mixes ...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:32 schreef mspoez het volgende:
En man wat is het doorzichtig: Claire eruit, feestje met goedkope cokehoertjes erin, Huub zal er vast 1 aanraken, wellicht zelfs 1 vastpakken - mooie TV, Huub is na 1 dag al ontrouw aan Claire, sms voor Brian verzestienvoudigd.
of huub is een gezonde kerel,die wat moeite heeft met het weerstaan van vrouwelijk schoon?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt overduidelijk te flirten.
Hij heeft zeker weer stiekem drank bij zijn cola gedaan.
Laat horenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef humberto.tan het volgende:
Kom toch stom toevallig opeens "Het dorp" van Wim Sonneveld langs in mijn winamp
Hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef Kinga het volgende:
hier?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef Spaarne het volgende:
sms 'spastische pauper' naar 5656
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |