abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:30:27 #301
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58718968
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Mensen die niet normaal Brian en Amanda bij hun naam kunnen noemen is nu ook niet bepaald een teken van een hoog IQ. Wel mopperen als je de feiten van vandaag op de streams weerlegt, dat Huub een laffe kikkerbek is, door niet durven te vechten en continue refereert aan WOII. Dat zijn feiten over Huub, die op de streams te zien zijn.
En daar gaat de COS over, over je mening geven op wat je op de streams ziet. En dat doe ik. Dat mijn mening niet door iedereen wordt gedeeld, is nog geen reden persoonlijke aanvallen op mij te doen.
Ik kreeg er zelf een waarschuwing voor van Schatje, dat je niet op de man mag spelen, maar het schijnt dat dat tegen mij wel mag.

Huub nog steeds: Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Ik snap precies wat voor vies spelletje jij speelt.
Door veel users hier constant over 1 kam te menen mogen scheren vind jij het legitiem hetzelfde te doen.
Je blijft constant uitspraken uit hun verband rukken. Keer op keer. Daarmee speel je op een nare manier op de onderbuikgevoelens iets wat jij feiten noemt. Inhoudelijks heb je weinig te brengen behalve de COS te vervuilen met die trash talk van je. En oh oh oh... plots is meneer beledigd en voelt zich persoonlijk aangevallen. Je bent gewoon een achterbakse jankerd. Constant loop je hier uit te lokken.... een walgelijk figuur ben je.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')