Astenblaft, Paul de Leeuw - In de gettoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Np, Deisyy zegt Paul de Leeuw?Ff youtuben, brb!
En waar is dat tandenloos zoogdier?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef Dementor het volgende:
Anne gaat nu naast Huub zitten.
Onze aartsverleider.
Bellen!! En vraag wie er weggedragen werd!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Day het volgende:
Ik kijk net naar het boksfilmpje en zie mijn neefje ineens lopen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft, Paul de Leeuw - In de getto
Anne vroeg dat net aan Jaap en hij lulde er gewoon overheen. Volgens mij wordt dat voorlopig (en helaas) niet geopenbaard.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of praten ze achter bij over de gebeurtenissen van vanavond (ben toch heul erg benieuwd wie er vanavond weggedragen werd) en hoe ze dat moeten verbloemen.
jij ook al last van kaal en baal??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Mag ik er even aan toevoegen dat ik het ook echt niet gemakkelijk vind sinds kaal de mode is. Tering wat jeukt dat.
Aman staat bij wat meisjes , maar ik denk dat Brian zn eigen party ontvlucht isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Dementor het volgende:
Waar zijn Conjo en Dellie?
Hij doet dat toch niet vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub praat niet erg respectvol over groupies.
Het is heel erg leeg om je te laten pijpen door een groupie, en je raakt er Claire nog mee kwijt ook.
Doe ik morgen wel effe, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bellen!! En vraag wie er weggedragen werd!!
Ow ik dacht dat het Steffi Graf wasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een andere verklede vent bij zich is Ricardo niet thuis.
Thnx, ik had hem ook gevonden, leuke cross-post dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft, Paul de Leeuw - In de getto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |