O, ik dacht dat jullie het over wat anders hadden, iets anders wat ook vreselijk jeukt als je het scheertquote:
nee hoor, Selene mag hier altijd zo komen binnenwandelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah mooi ik dacht dat ik de enige was.
Die blondequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als jij nou een glaasje mosterdgas gaat drinken,dan gaan wij verder met de streams
Wat voor streams kijk jijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als jij nou een glaasje mosterdgas gaat drinken,dan gaan wij verder met de streams
Hij houd ook van kleine kinderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:27 schreef Solidius het volgende:
Jaap doet auditie voor Nederland in beweging.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij houd ook van kleine kinderen.
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij houd ook van kleine kinderen.
[ afbeelding ]
nee das waar,ze zijn slechts zeer irritantquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:26 schreef avonne het volgende:
Godsamme, laat LekkerSimpel en Peter6000 met rust.
Ze vallen geen users aan.
edit: het lijkt wel een HOS-virus variant. PLSOS-virus of zo.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die blonde![]()
Jaap doet een poging tot dansen, straks valt hij dood neer.
ja die komt met een doel, die wil Brian en Amanda helpen, en lukt het niet met de blonde dames dan maar met selene.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
Selene weer heel dicht op Huub.
Iets anders, waar dacht je dat we het over hadden dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jullie het over wat anders hadden, iets anders wat ook vreselijk jeukt als je het scheert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |