Die mensen die maar blijven ontkennen dat 't niet jeuktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Mag ik er even aan toevoegen dat ik het ook echt niet gemakkelijk vind sinds kaal de mode is. Tering wat jeukt dat.
Ach ja, Ricardo is even de villa uit, dan moeten de kindjes van God natuurlijk wel wat extra ondersteuning hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef rooie3 het volgende:
En Selene lult alles weer door aan Amanda.
Alle mogelijke terrorplannen worden afgeblazen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach ja, Ricardo is even de villa uit, dan moeten de kindjes van God natuurlijk wel wat extra ondersteuning hebben![]()
Waarom SL ?
Okee, het jeukt als de tyfus, maar komt iig niet door de platjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Die mensen die maar blijven ontkennen dat 't niet jeukt
Welke smaak?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx, ik had hem ook gevonden, leuke cross-post dus.![]()
Hij is leuk!
Ja vind je het gek.Dit is wel heel erg ongeloofwaardig.Straks denken de streamers nog dat die meiden liegenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef Kinga het volgende:
wtf... SL... terwijl de meiden zeggen dat ze Jaap aantrekkelijk vinden
Ook al zo' n manwijfquote:
Reden genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef Kinga het volgende:
wtf... SL... terwijl de meiden zeggen dat ze Jaap aantrekkelijk vinden
dat komt door de beestjuss,heb niet voor niets die plaat aangevraagdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okee, het jeukt als de tyfus, maar komt iig niet door de platjes
Bruggetje naar streams
Amanda haar kop jeukt ook
Jij bent echt te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
Ik zou die ene dame zo 4 kinderen schenken.
Tegen God's wil in gaan is een zonde.
Heul niet OT, van het Tilburgse ghetto van LL naar Elvis Presley naar Paul de Leeuw is geheel On-Topic hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is wel vreselijk OT, maar het feestje is zo saai, zal wel weer 1 van die feestjes zijn waar jij bij moet zijn geweest om het leuk te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |