Zeg, jij weet toevallig niet waar ik een loodgieter kan vinden?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:27 schreef 2meterpeter het volgende:
freelivevoetbal haalt alles van www.myp2p.eu
myp2p.eu is overgens wel uptodate normaal gesproken
als je niet geloof dat ik iets heb met de stream moet je zometeen even rechts boven in kijken
sop://broker.sopcast.com:3912/42624
Met alle respect voor twente maar ik hoop op ajax. De kans dat Twente door de voorronde komt acht ik zo goed als nul, gezien het feit dat twente gelijk tegen een zware tegenstander zal loten en ajax juist tegen een minder sterke tegenstander.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:26 schreef Nautilus het volgende:
Deze Amsterdammer hoopt op Twents succes. Het zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal wanneer er een vierde topclub bijkomt. En laat dat dan Twente zijn in plaats van AZ. Goed voetbal, mooi stadion, positieve uitstraling.
FC Twente:
En laat mensen niet zeiken dat Ajax er ook niet doorheen komt, nu word het heus wel anders en anders doen we het bijgelovig: 3maal scheepsrecht !quote:Op zondag 18 mei 2008 13:55 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Met alle respect voor twente maar ik hoop op ajax. De kans dat Twente door de voorronde komt acht ik zo goed als nul, gezien het feit dat twente gelijk tegen een zware tegenstander zal loten en ajax juist tegen een minder sterke tegenstander.
Thnx mate!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef 2meterpeter het volgende:
kanaal is online
veel plezier
geef geen support vandaag
ga namelijk in de kroeg kijken
Doet ie het ook bij jou dan?quote:
Bedankt!!!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef 2meterpeter het volgende:
kanaal is online
veel plezier
En je hebt nog een mooie naam ook.quote:
ben je voor eeuwig dankbaarquote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef 2meterpeter het volgende:
kanaal is online
veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |