Neh, ik heb liever niet dat Twente veel inkomsten binnen gaat halen uit de CL.quote:
Ik hoorde dat er nog een Berg van een spits bij jullie rondlooptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, ik heb liever niet dat Twente veel inkomsten binnen gaat halen uit de CL.![]()
Bovendien vrees ik dat als Twente CL haalt Huntelaar vertrekt bij Ajax.
En we weten allemaal waar Ajax dan gaat lopen shoppen..
Ajacieden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
De arrogantie van Ajacieden om te beweren dat Twente niks te zoeken heeft in de CL.Ajax heeft het de afgelopen twee jaar niet eens kunnen winnen van Zagred, Slavia Praag en Kopenhagen.
Drogreden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oja een Feyenoorder die commentaar heeft op het europese voetbal van een andere club![]()
En Twente niet van Levadia Tallinn en Getafe. Dus wat dat betreft staan we quite.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
De arrogantie van Ajacieden om te beweren dat Twente niks te zoeken heeft in de CL.Ajax heeft het de afgelopen twee jaar niet eens kunnen winnen van Zagred, Slavia Praag en Kopenhagen.
Getafe heeft nog de kwart finale CL gehaald en werd in de laatste secondes uitgeschakeld door Bayern Munchen. Wat hebben Zagreb, Kopenhagen en Slavia Praag gepresteerd dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Twente niet van Levadia Tallinn en Getafe. Dus wat dat betreft staan we quite.
Kwartfinale Uefa-cup, druiloor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Getafe heeft nog de kwart finale CL gehaald en werd in de laatste secondes uitgeschakeld door Bayern Munchen. Wat hebben Zagreb, Kopenhagen en Slavia Praag gepresteerd dan?
Ik ben voor Feyenoord, maar ik denk wel dat Ajax volgend seizoen het beste team in jaren heeft als ze Huntelaar kunnen behouden en de transfer van Sulejmani komende week officieel bekend gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kwartfinale Uefa-cup, druiloor.
Kopenhagen en Slavia hebben iig nog de CL gehaald.(Niet zo moeilijk als je de 3e voorronde van Ajax wint, maar toch
)
Punt is: Ajax is 2e, dus vCL. Klaar, al het andere gelul is onzin.
Dat gaan we allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.
Erf ik je avatar?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |