Ja, dat is een ban.quote:
leugenachtige sletquote:
Boycotten die hap...quote:Op zondag 18 mei 2008 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Graftyfus Planet VoetbalNu ligt het helemaal plat. En nu?
staat net 15 minuten koud in het veld en dan al een oordeel vellenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
die slijngaard, kan alleen maar schoppen
hij maakt 3 tackles, 2 waren vol op de manquote:Op zondag 18 mei 2008 14:46 schreef Acathla het volgende:
Niet zo zuigen Jorien.
quote:
Zo bracht je het niet.quote:
gevoelens, doe normaal man.quote:
Net stond hier wat anders.quote:
Pleur dat jong er gewoon af. Totaal geen toegevoegde waarde voor dit forum.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:48 schreef Blawh het volgende:
Jongens, kunnen jullie aub niet zo happen op Fiskus?
Wat zit jij nou te ouwehoeren knul, het is hier POL niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Pleur dat jong er gewoon af. Totaal geen toegevoegde waarde voor dit forum.
Ik hoop dan dat het de 3-2 is.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoop voor Heitinga dat ie de winnende maakt.
Ja, maar ik kijk neutraal. Kan jullie reacties wel voorstellen als ik me ga verplaatsen in jullie situatie.quote:
Ga je nu al de jokerkaart spelen? Meestal wordt de scheidsrechter bewaard voor na de wedstrijd.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:51 schreef dronkeykong het volgende:
Zo Twente hoe is het nou om geen Haverkort als scheids te hebben
Bang dat zijn noppen slijtenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:52 schreef Chadi het volgende:
Perez loopt er weer bij alsof hij niet mag lopen.
Whehehe Haverkort verneukte de wedstrijd al in de 1ste minuut. Nu zijn we al 21 minuten bezigquote:Op zondag 18 mei 2008 14:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ga je nu al de jokerkaart spelen? Meestal wordt de scheidsrechter bewaard voor na de wedstrijd.
Je bent nu bang hequote:Op zondag 18 mei 2008 15:00 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ze begonnen sterk, vandaar mijn doodsangsten
niet meer johquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ajax moet van het overwicht gebruik maken en scoren.
je moet met je klaauwen van de bal afblijven, als er tegen je gefloten isquote:Op zondag 18 mei 2008 15:04 schreef dronkeykong het volgende:
Weer die tyfus Braafheid. Die kutmongool trapt toch na
toch redelijk normaal ?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoenrenjong zingen tegen een oud speler
Feyenoordquote:Op zondag 18 mei 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoenrenjong zingen tegen een oud speler
Ja dat doen de feyenoord supporters noooooooooooitquote:Op zondag 18 mei 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan nog van die vuurwerkgeluiden maken![]()
Is ook gewoon het bewijs dat de PO een kutsysteem is.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Als Twente voorronde CL speelt eet ik me schoenen op
Boehoe!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Blijf je zuigen bloedhondquote:Op zondag 18 mei 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee die blazen zichzelf op met vuurwerkquote:Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja dat doen de feyenoord supporters noooooooooooit
Daar zijn wij mee begonnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou, eet smakelijk alvastquote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Als Twente voorronde CL speelt eet ik me schoenen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |