Dat had hij eerder moeten bedenken de egotripper. Nou is het te laat. De ring in !quote:
Spreekt ie dan de naam Huub ook uit of gaan we sparren met iemand anders?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Nee. Gevaarlijk en onsportief. Die sensei is van heel ander hout gesneden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Plat gegooid door RTL.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
rising flow ligt plat? Ik krijg de radio niet meer gestart
Ditoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
Even opnieuw opstarten. Ik lees op NL dat Claire niet in de uitzending mag komen, wrs van de FEBO.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Vanavond in de radio uitzending van Nowlive Rozema zou Claire ons te woord staan. Echter op het moment dat Mark dit bekend maakte, werden er bepaalde dingen plat gegooid, zoals de website van RFR en de radio streams werden even platgelegd. Blijkbaar mag Claire ons niet te woord staan en is er een hogere macht die hier over kan beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |