Deze game is rond 0:30 nederlandse tijd door Westwood bekend gemaakt.
Ik laat de rest over aan de screenshots.
Voor meer info....
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,556767,00.html
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 09-03-2002 01:51]
quote:Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.
Op zaterdag 09 maart 2002 02:13 schreef The Unforgiven het volgende:
Total Annihilation... maar dan beter.
quote:heb alle command an conquer games hier liggen
Op zaterdag 09 maart 2002 02:20 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.
"You're fighting the future evil axis, a legitimate terrorist nation-state in the West Central Asia."
[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 09-03-2002 02:36]
Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....
....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !
quote:Lol... hahahaha.... ga je gang, maar doe je voordat die uitkomt nog een paar andere reviews... anders blijft het zo stil
Op zaterdag 09 maart 2002 08:39 schreef Slarioux het volgende:
DIE WIL IK HEBBUH!!!
DeGVR, die reserveer ik alvast om te reviewen![]()
Ik heb lekkur Freedom Force als gereserveerd
quote:nou ik dus wel meestal hoe mooier hoe beter
Op zaterdag 09 maart 2002 10:29 schreef Solomon het volgende:
eik wel jammer als ze m 3d gaan maken, ik vonnut stoere aan c&c dat het zon simpele bediening was, ik ga in zon geval niet echt voor de graphic...
quote:Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.
Op zaterdag 09 maart 2002 10:13 schreef Kptelmo het volgende:
Zou dit gebaseerd zijn op Emperor : Battle for Dune ? Dat gaat dan zwaar trekken aan je pc.Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....
....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !
quote:Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Op zondag 10 maart 2002 02:26 schreef CJ het volgende:[..]
Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.
Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.
quote:Ja, vergeleken met een Quake 3 of Unreal engine ziet het er vrij primitief uit. Maar de Renegade engine kan heel goed grote uitgebreide levels weergeven. En ik vind 'm in Multiplay toch goed en snel presteren.
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:[..]
Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.
quote:Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?
Op zondag 10 maart 2002 15:11 schreef QyRoZ het volgende:
Het ziet er erg stoer uit! Maar ik ben bang dat mijn arme P3-450 dit niet gaat trekken
quote:Ik ben bang dat je die weddenschap gaat winnen
Op zondag 10 maart 2002 15:22 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?
quote:maar bij een strategie game maakt dat niet veel uit vind ik. Daarbij gaat het echt om elementen uit de game, zoals bij Empire Earth de vliegdekschepen,de echt krachtige atoomwapens,de helicopters, de duikboten, de.... ach... *zwijmel*
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:[..]
Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
quote:ik zou zeggen, succes met het maken
Op zondag 10 maart 2002 18:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
quote:NIet dat ik ze gespeeld heb, maar kom je dan niet uit op iets als Kossacks (ofzo) en Stronghold????
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
quote:Je wilt eigenlijk wel eens in zo'n simulatorcabine zitten van de U.S. Army
Dat lijkt me inderdaad een uber game worden!!
quote:Dus ben je echt 6 maanden bezig met 1 potje. Wat mij trouwens wel vet lijkt. Van te voren informatie verzamelen, eerst je subs richting vijandelijke wateren sturen, allies vinden, een carriervloot bouwen... plus, dat vijandelijke wrakstukken ook een belang vormen in het spel. Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
Op zaterdag 16 maart 2002 22:20 schreef blieblie het volgende:
Jaaah, daar zit ik ook al een hele tijd op te wachten, een game a la red-alert waarvan de verhouding tenminste een beetje geloofwaardig zijn (tanks/mannetjes/omgeving) en waar de afstand en tijd ook klopt!Dat lijkt me inderdaad een uber game worden!!
quote:Idd, en dan via internet complete oorlogen voeren!!
Op zondag 17 maart 2002 15:23 schreef Passione het volgende:[..]
Dus ben je echt 6 maanden bezig met 1 potje. Wat mij trouwens wel vet lijkt. Van te voren informatie verzamelen, eerst je subs richting vijandelijke wateren sturen, allies vinden, een carriervloot bouwen... plus, dat vijandelijke wrakstukken ook een belang vormen in het spel. Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
quote:Schip gebouwd door Howard Hughes in opdracht van de CIA, sub brak vervolgens in stukken.
Op zondag 17 maart 2002 15:23 schreef Passione het volgende:[..]
Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
quote:Gebruik All Seeing Eye
Op zondag 24 maart 2002 11:13 schreef computerboer het volgende:
zo he!Alleen jammer dat EA/Westwood gebruik maakt van GameSpy.....
1.2. When will Generals be released?’
January 21st, 2003
uit de faq van generals
edit:
ff nog een zeer duidelijk leesbare link met specs
http://www.ea.com.tw/products/products_info.asp?no=5014569LTW
[Dit bericht is gewijzigd door WiSeGuY187 op 08-09-2002 22:10]
quote:Al? Het zal niet de eerste keer zijn dat de screenshots er veel mooier uitzien dan het uiteindelijke spel.
Op zondag 08 september 2002 22:01 schreef ToXiCitY het volgende:
wtf dit spel ziet er op de shots al geweldig uit![]()
quote:Ligt eraan of het in-game shots zijn of van die tussenfilmpjes. Ik dacht dat dit echt in-game filmpjes waren dus echt slecht kan het er nooit uitzien.
Op zondag 08 september 2002 22:08 schreef speknek het volgende:[..]
Al? Het zal niet de eerste keer zijn dat de screenshots er veel mooier uitzien dan het uiteindelijke spel.
quote:Ja het zijn in-game filmpjes maar ook die kunnen aangepast zijn, dat was in ieder geval met Tiberian Sun zo, heel gehypet, prachtige screenshots en toen bleek het uiteindelijke spel veel minder mooi. Hadden ze gewoon wat met de plaatjes lopen sjoemelen en wat over voxels gebluft.
Op zondag 08 september 2002 22:12 schreef Jorn_Z het volgende:
Ligt eraan of het in-game shots zijn of van die tussenfilmpjes. Ik dacht dat dit echt in-game filmpjes waren dus echt slecht kan het er nooit uitzien.
Command en Conquer. De enige gameserie die ik leuk vind om te spelen.
Weet iemand al een release date van dit spel????
quote:14 november 2002
Op woensdag 18 september 2002 23:21 schreef Komakie het volgende:
*kick*
Weet iemand al een release date van dit spel????
quote:relaxt
Op donderdag 19 september 2002 08:07 schreef killerkef het volgende:[..]
14 november 2002
Maar nog ff wachten dus ....
quote:das dan wel in de US he...
Op donderdag 19 september 2002 13:51 schreef Komakie het volgende:[..]
relaxt
Maar nog ff wachten dus ....
quote:Beter !!!! das over 3 dagen
Op donderdag 19 september 2002 08:07 schreef killerkef het volgende:[..]
14 november 2002
Ik zal zo ff de screens zoeken
hij is vet
hij is gewoon goed
quote:Ja
Op donderdag 14 november 2002 18:08 schreef Oei het volgende:
Op dat 1e plaatje van appelsientje in het midden (blauwe snelwegbord boven de weg) staat daar nou "Breda" op?
-edit-
Windows 98/ME/XP/2000
Intel Pentium II 400
128MB geheugen
4 Speed CD-Rom Drive
Directx 8.1
Valt nog zeker te doen dus... al zal het wel minimaal lopen met dit systeempje
quote:red je het nooit mee denk ik zo
Op donderdag 14 november 2002 18:40 schreef Marvin het volgende:
Intel Pentium II 400
quote:Nee lijkt mij eerlijk gezegd ook niet, maar het staat er toch echt...
Op donderdag 14 november 2002 18:46 schreef SuperUli het volgende:[..]
red je het nooit mee denk ik zo
quote:Denk dat je minimaal aan iets van P3-1000 GHz moet denken... is afgeleid van Renegade en dat draaide op mijn P3-450 al totaal niet...
Op donderdag 14 november 2002 18:46 schreef SuperUli het volgende:[..]
red je het nooit mee denk ik zo
quote:zal dan wel op et absolute minimum zijn...dat je zeg maar alle effecten en dingen op de achtergrond moet uitzetten om het spel op te starten..
Op donderdag 14 november 2002 18:49 schreef Marvin het volgende:[..]
Nee lijkt mij eerlijk gezegd ook niet, maar het staat er toch echt...
En wanneer is de release nou? 14 November (vandaag, dus zal wel niet) of 31 januari??
quote:Ik heb werkelijk waar geeeeen ideeeeeee.
Op donderdag 14 november 2002 19:01 schreef SuperUli het volgende:
Officiele release date is nu 31 februari of heb ik dat fout?
quote:Thanks voor de link
Op vrijdag 15 november 2002 14:25 schreef GHansie het volgende:
ttp://www.cncgeneralsworld.com/ Zet de release op 11 februari. Maar voor nu genieten van de screenshots
quote:Nou ja dan kan ik tenminste mijn studie punten voor dit blok nog halen.
Op vrijdag 15 november 2002 14:48 schreef BDisOKE het volgende:
kut zeg....![]()
![]()
11 feb.....
Ik denk dat het spel erg verslavend is
edit:
Command.and.Conquer.Generals.closed.BETA
leuk he
ik wilde alleen ff de instellingen weten .. ip van hun server
quote:Onzin!! Je hebt misschien de Beta Multiplayer Test die uitgelekt is maar dat is het dan ook. Verder leuk dat je het ff vermeld hoe stoer je wel niet bent dat je die beta al hebt.
Op vrijdag 6 december 2002 15:42 schreef GWD het volgende:
ik heb um al 2 weken .....edit:
leuk he
quote:wauw, heeft iemand hier een minderwaardigheids complex
Onzin!! Je hebt misschien de Beta Multiplayer Test die uitgelekt is maar dat is het dan ook. Verder leuk dat je het ff vermeld hoe stoer je wel niet bent dat je die beta al hebt.
Ik hoop dat ik snel weer internet heb thuis zodat ik weer fijn in Renegade kan gaan hakken.
quote:Game jij nu maar lekker door, met je brakke beta die het helemaal nog niet eens doet
Op vrijdag 6 december 2002 15:49 schreef GWD het volgende:[..]
wauw, heeft iemand hier een minderwaardigheids complex
geeft niet hoor
quote:Voor de beta heb je een unieke key nodig, anders kan je het spel alleen maar opstarten
Op vrijdag 6 december 2002 15:42 schreef GWD het volgende:
ik heb um al 2 weken .....edit:
leuk he
Ik wil hebben!!
quote:MOET hem hebbe
Op donderdag 9 januari 2003 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Ik wil hebben!!
quote:ook goed
Op donderdag 9 januari 2003 10:37 schreef JAFNN het volgende:[..]
MOET hem hebbe
hmmm las net 11 feb. (paar posten terug)
das nog 1 maand
quote:MiRC
oke schopje omhoog, wanneer kunnen we hem nou kopen?
Ik heb nog niet echt iets gezien waar je hem kan kopenIk wil hebben!!
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:51 schreef Steve-O het volgende:[..]
MiRC
quote:valt toch wel mee
Op vrijdag 10 januari 2003 01:20 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik las op gamers.nl dat de systeem eisen redelijk hoog zijnp3 1000 mhz en 64 mb video kaart.
WOEIJjjjjjjjjjjjjjjjjj alles is ubergroot op schaal gemaakt
it will be soon be a wasted land
hopelijk komt ie uit tijdens de oorlog met Irak, dat wordt weer smikkelen en smullen voor tv en de beelschem
quote:sinds de amd xp wel hoor
Op vrijdag 10 januari 2003 12:12 schreef appelsientje het volgende:[..]
valt toch wel mee
quote:Hij ligt op 13 februari in de winkels en je kunt hem nu al pre-orderen op http://www.ccgenerals.nl/ (weet niet of dit spam is maar dan moet een mod hem maar weghalen). Wordt volgens mij echt een van de betere C&Cs!
oke schopje omhoog, wanneer kunnen we hem nou kopen?
Ik heb nog niet echt iets gezien waar je hem kan kopenIk wil hebben!!
quote:w000000t das al best snel
Op maandag 20 januari 2003 23:47 schreef Marinus het volgende:[..]
Hij ligt op 13 februari in de winkels en je kunt hem nu al pre-orderen op http://www.ccgenerals.nl/ (weet niet of dit spam is maar dan moet een mod hem maar weghalen). Wordt volgens mij echt een van de betere C&Cs!
quote:beter lezen
Op woensdag 22 januari 2003 21:03 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nou gek, of zie ik daar Breda op dat bordje staan?
quote:Sssst! d8 ik ook een keer wat nieuws te zien
Op woensdag 22 januari 2003 21:03 schreef SuperUli het volgende:[..]
beter lezen
, stond al op pagina 3 ofzo
![]()
quote:ik zeg al niks meer
Op woensdag 22 januari 2003 21:07 schreef DIFFR3NC3 het volgende:[..]
Sssst! d8 ik ook een keer wat nieuws te zien
quote:Nee, in Amerika is ie, voor zover ik weet, ook nog niet uit. Daar word het geloof ik begin februari, de vierde ofzo. En hier de dertiende.
Op woensdag 22 januari 2003 21:08 schreef SuperUli het volgende:
Maar istie al in amerika uit?
Ik kan niet wachten totdat hij te koop is, zodat ik online kan spelen.
alvast een screenie van ultrawuft in aktie
quote:vertel
Op donderdag 6 februari 2003 12:39 schreef Sphinx2K het volgende:
ik speel het vanaf gisteren avond bijna non-stop
Ik wil hem namelijk ook hebben
Ook al is dat niet goed voor mijn studie
quote:Ik heb hem niet gekocht hoor
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Eeeuh is dit legaal of niet?? zo ja
WAAR HEB JE HEM GEKOCHT!!! ????Ik wil hem namelijk ook hebben
quote:nogn iet gekocht, maar ik ga hem wel kopen, want ik ben altijd verslaafd aan de westwood rts spellen en die speel ik altijd online
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Eeeuh is dit legaal of niet?? zo ja
WAAR HEB JE HEM GEKOCHT!!! ????Ik wil hem namelijk ook hebben
erg geweldig allemaal.
Bij een netwerkspel met 4 spelers ontploft mijn hele basis binnen 30 seconden na aanvang spel. En ook de units en alles. Ik ben dan dood. Ditzelfde gebeurde me al (op mijn vorige pc notabene) met Red Alert 2. De rest van de spelers hebben dit probleem niet en kunnen gewoon doorspelen.
Overigens heb ik voor de velen 4player games waar ik steeds uit klap een 2player game gedaan, dat werkte wel goed... Supervreemd weer.
quote:Ftp, url.. gimme gimme.. 'k wil 'm ook..
Op donderdag 6 februari 2003 15:03 schreef Dagootje het volgende:
Nog een uurtje en dan heb ik hem O_o
quote:dan heb je volgens mij geen goede crack
Op vrijdag 7 februari 2003 10:39 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb een probleem:Bij een netwerkspel met 4 spelers ontploft mijn hele basis binnen 30 seconden na aanvang spel. En ook de units en alles. Ik ben dan dood. Ditzelfde gebeurde me al (op mijn vorige pc notabene) met Red Alert 2. De rest van de spelers hebben dit probleem niet en kunnen gewoon doorspelen.
Overigens heb ik voor de velen 4player games waar ik steeds uit klap een 2player game gedaan, dat werkte wel goed... Supervreemd weer.
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:03 schreef Shogen het volgende:[..]
dan heb je volgens mij geen goede crack
quote:Waarom werkt ie bij de rest van de club wel dan? Ik zeg net, we zaten met z'n 4en.
Op vrijdag 7 februari 2003 12:03 schreef Shogen het volgende:[..]
dan heb je volgens mij geen goede crack
Maar ik geloof dat het alleen gebeurd als ik GLA ga spelen, want in singleplayer doet ie dat ook...
kan nog niet echt oordeel over geven maar goed ;D
hij draait in high detail in 800x600 op m'n xp1500/256/ti4400 'normaal'
waar ik met wel mateloos aan irriteer is het overdreven grote menu (oke je kan 'm minimaliseren:P, maar das geen optie) tis echt onnodig groot en hij staat aan de onderkant wat ook minder is (winamp staat bij mij ook niet aan de onderkant )
zal binnenkort wel een update uitkomen er zitten nogal wat bugs in
quote:Ik wil 'm ook.. Heb je 't adres voor me?
Op vrijdag 7 februari 2003 15:04 schreef Blaze85 het volgende:
woeij kep generals ook sinds vandaagkan nog niet echt oordeel over geven maar goed ;D
waar ik met wel mateloos aan irriteer is het overdreven grote menu (oke je kan 'm minimaliseren:P, maar das geen optie) tis echt onnodig groot en hij staat aan de onderkant wat ook minder is (winamp staat bij mij ook niet aan de onderkant
)
quote:Zoals het hoort dus
Op vrijdag 7 februari 2003 16:50 schreef Sphinx2K het volgende:
we hebben hem allemaal in de winkel gekocht
Aniways.. uitwisselen van adressjes waar je ze kan downloaden, het spel of een crack is not done hier... even waarschuwen
Waar blijven in dit topic nou alle moraalridders met hun geroep van: ja das illegaal en blablabla, iedereen hier heeft die game geleeched, en nu hoor ik ineens niemand, terwijl toen ik dat topic opende echt IEDEREEN er over viel (op 1 persoon na dan)....lekker hypocriet
en ja die game is tof ja, maar dat wist ik dus al lang
quote:Volgens mij lees jij niet goed....
Op vrijdag 7 februari 2003 19:07 schreef Khadgar het volgende:
Zodra ik dat spel kan kopen, en ik vind het dan nog steeds leuk, dan koop ik het echt. Kheb de hele C&C reeks gewoon legaal liggen hier (Red Alert (de hele fokking set) zelfs 2x). Dus niet lullen met je moraalridder verhaal.
quote:mail me ff
Op vrijdag 7 februari 2003 15:04 schreef Blaze85 het volgende:
woeij kep generals ook sinds vandaagkan nog niet echt oordeel over geven maar goed ;D
waar ik met wel mateloos aan irriteer is het overdreven grote menu (oke je kan 'm minimaliseren:P, maar das geen optie) tis echt onnodig groot en hij staat aan de onderkant wat ook minder is (winamp staat bij mij ook niet aan de onderkant
)
quote:Hier komt ie dan.
Op vrijdag 7 februari 2003 18:52 schreef CoolGuy het volgende:
Tis toch niet te geloven he...precies wat ik in mijn topic zei gebeurt hier gewoon... C&C Generals is alweer een paar uur uit... :PWaar blijven in dit topic nou alle moraalridders met hun geroep van: ja das illegaal en blablabla, iedereen hier heeft die game geleeched, en nu hoor ik ineens niemand, terwijl toen ik dat topic opende echt IEDEREEN er over viel (op 1 persoon na dan)....lekker hypocriet
![]()
en ja die game is tof ja, maar dat wist ik dus al lang
Foei ! Dat mag niet.
Zo beter.
quote:Volgens mij is dit spel veel te snel afgemaakt, de units en de gameplay zijn wel redelijk maar b.v. de ai is behoorlijk slecht, ik heb nu alle campaigns op brutal uitgespeeld. Ik moet toegeven dat 't een erg geinig spel is met duidelijk een aantal minpunten:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:43 schreef Raven het volgende:
Gisteravond en vanochtend lekker zitten gamen.
Wat ik mis: Westwood![]()
Een flashy installation.
Die mooie balk waarin je gelijk van ergens op 't battlefield untis kon bouwen, nu moet je eerst naar die factory toe.
Ik vind 't eerlijk gezegd erg veel lijken op Warcraft 3 (waar ik niet echt over te spreken was). Ook mis ik de leule filmpjes tussen door met briefings enzo.
-De campaigns zijn een paar missies bij elkaar, ik mis het verband, de vette films etc.. je hebt tijdens en na het spelen eigelijk geen idee waarom je 't doet, ik kan me niet echt inleven in 't spel.
Daarnaast zijn de campaigns veel te kort, 7 missies, het hele spel (inc alle skirmish medailles) is in 2 dagen uitgespeeld. (overigens op hard, niet op brutal)
eigleijk het grootste minpunt: Ik mis een beetje de finishing touch die c&c altijd zo cool maakt(te).
quote:Al met al, dus geen slecht idee om em niet gekocht te hebben
Op zaterdag 8 februari 2003 16:08 schreef Sambal het volgende:[..]
Volgens mij is dit spel veel te snel afgemaakt, de units en de gameplay zijn wel redelijk maar b.v. de ai is behoorlijk slecht, ik heb nu alle campaigns op brutal uitgespeeld. Ik moet toegeven dat 't een erg geinig spel is met duidelijk een aantal minpunten:
-Ai is erg slecht-De campaigns zijn een paar missies bij elkaar, ik mis het verband, de vette films etc.. je hebt tijdens en na het spelen eigelijk geen idee waarom je 't doet, ik kan me niet echt inleven in 't spel.
Daarnaast zijn de campaigns veel te kort, 7 missies, het hele spel (inc alle skirmish medailles) is in 2 dagen uitgespeeld. (overigens op hard, niet op brutal)
eigleijk het grootste minpunt: Ik mis een beetje de finishing touch die c&c altijd zo cool maakt(te).
quote:En als je wil dat het lekker werkt moet je minimaal het dubbele hebben...
Op zaterdag 8 februari 2003 18:36 schreef G1Ace het volgende:
1 ghz minimaal, 256 mb ram en 32 mb video ram
ongelofelijk gewoon
quote:En dat alleen maar om de introfilmpjes te laten zien. Wil je spelen... Tjaah, dan moet je toch wel een übersysteem hebben.
ongelofelijk gewoon
quote:Dan laat ik het spel schieten.
Op zaterdag 8 februari 2003 18:51 schreef SuperUli het volgende:
Het werkt hier wel redelijk lekker, en het is een topspel
Alleen het laden duuuuuuuurt
quote:Laden gaat redelijk snel hier hoor! Als je een beetje snelle pc heb is het niks bijzonders
Op zaterdag 8 februari 2003 18:52 schreef Dr_Crouton het volgende:Dan laat ik het spel schieten.
Ik wil spelen, niet ellenlang wachten.
quote:aanbevolen 2ghz meer dan 256 mb ram en 64mb video ram
ongelofelijk gewoon
Ik denk dat ik het morgen maar even probeer, ik ben niet zo'n RTS freak, maar dit ziet er wel cool uit!
quote:voor mij ook nie hoor
Op zondag 9 februari 2003 00:14 schreef HeatWave het volgende:
geen probleem dusIk denk dat ik het morgen maar even probeer, ik ben niet zo'n RTS freak, maar dit ziet er wel cool uit!
quote:Valt wel mee, mijn specs: http://www.starbase01.com/index/systems.html#system1
Op zaterdag 8 februari 2003 18:52 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dan laat ik het spel schieten.
Dit mag ik zeker niet vragen hier?
[Dit bericht is gewijzigd door pookiebear op 09-02-2003 13:45]
quote:Ik geloof dat iedereen die hier post het spel al wel heeft
Op zondag 9 februari 2003 12:04 schreef Knight-Racer het volgende:
Leuk spel, dat 'CnC Generals'. Zit er goed uit op m'n AMD Athlon, 512Mb Ram en GeForce 4 MX440. Ik hem namelijk al!!
En ook ik vind het wel een beetje tegenvallen, volgens mij kun je geeneens boten bouwen, met de USA is het me tenminste nog niet gelukt
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:50 schreef pookiebear het volgende:
kan iemand me zeggen wat ik heb foutgedaan? Wil het graag spelen...
quote:
ik start hem wel op met de crack...
quote:Nee ik wist het anwoord niet zelf. Ik start hem WEL op met de crack, maar daarna vraagt hij nog om de cd.
Op zondag 9 februari 2003 13:56 schreef BDisOKE het volgende:[..]
[..]
![]()
je wist het antwoord zelf al!!!
quote:komt omdat het een hele nieuwe serie is (dus geen voorloper of vervolg van de bestaande c&c games.)
Op zondag 9 februari 2003 11:26 schreef Raven het volgende:[..]
Ingeval van maakt 't of kraak 't, kraak ik hem want dit spel had net zo goed battles of the world ofzo kunnen heten. Ik zie dus niks terug van de vorige C&C versie.
quote:Als je em toch geleeched hebt dan heb je toch ook een deviance.nfo ? Lees dat ding es...alleen de crack is niet genoeg:
Op zondag 9 februari 2003 14:03 schreef pookiebear het volgende:[..]
Nee ik wist het anwoord niet zelf. Ik start hem WEL op met de crack, maar daarna vraagt hij nog om de cd.
Install Notes:
~~~~~~~~~~~~~~
1) Unrar with WinRAR.
2) Burn the .cue and .bin with CDRWin or Fireburner.
3) Install the game. When prompted for a key, pick 1 from the list below.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
...
...
4) Copy over generals.exe and game.dat from the crack dir on CD1.
5) And then play
dus....enjoy the game
quote:Dat je 2 bestandjes van de cd moet kopieren
Op zondag 9 februari 2003 15:29 schreef pookiebear het volgende:
4) Copy over generals.exe and game.dat from the crack dir on CD1.wat bedoelen ze hiermee dan?
quote:Mjah, het valt nu opzich wel weer mee. Alleen de eerste keer duurde het nogal lang.
Dan laat ik het spel schieten.
System Specs:
AMD Athlon XP 2000+ (kloksnelheid : 1.69 Ghz)
512 mb ram geheugen
ATI 8500 AGP (QL)
(btw, de Commanches heeeeeersen!! )
quote:ja en wat moet ik er dan mee doen?
Op zondag 9 februari 2003 15:30 schreef SuperUli het volgende:[..]
Dat je 2 bestandjes van de cd moet kopieren
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:47 schreef pookiebear het volgende:
ja en wat moet ik er dan mee doen?
quote:sorry, ik snap er echt nix van, ik heb de crack in de eingelijke c&c map gezet. is dat niet goed?
Op zondag 9 februari 2003 15:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb de code al wel in moeten voeren, maar de 4e stap snap ik niet
quote:lees de .nfo en ga hier niet domme vragen stellen.
Op zondag 9 februari 2003 15:49 schreef pookiebear het volgende:[..]
sorry, ik snap er echt nix van, ik heb de crack in de eingelijke c&c map gezet. is dat niet goed?
quote:Jezus hé...
Op zondag 9 februari 2003 15:49 schreef pookiebear het volgende:[..]
sorry, ik snap er echt nix van, ik heb de crack in de eingelijke c&c map gezet. is dat niet goed?
Je kopieerd die 2 files van 't mapje crack op de cd naar de map waar je C&C hebt geinstalleerd. Dan vraag ie of ie ze moet overschrijven en dan beantwoord je met ja (of yes). En dan gamen.
Nog nooit eerder zeker een game gekraakt?
quote:Noem 't dan geen C&C. Smerige marketing truc is 't.
Op zondag 9 februari 2003 14:54 schreef joda het volgende:[..]
komt omdat het een hele nieuwe serie is (dus geen voorloper of vervolg van de bestaande c&c games.)
quote:Ok nu doet hij het.
Op zondag 9 februari 2003 16:01 schreef pookiebear het volgende:
ja dit heb ik dus al gedaan en nog steeds vraagt ie om de cd
Sorry en bedankt!
quote:weet je zeker dat je niet op je NES aan 't prutsen ben en dat je wel een pc voor je heb ?
Op zondag 9 februari 2003 16:01 schreef pookiebear het volgende:
ja dit heb ik dus al gedaan en nog steeds vraagt ie om de cd
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:04 schreef Punica het volgende:[..]
weet je zeker dat je niet op je NES aan 't prutsen ben en dat je wel een pc voor je heb ?
quote:yup.
Op zondag 9 februari 2003 16:48 schreef mvt het volgende:
Dat die balk nu ala starvcraft/warcraft geplaatst is, betekend dit dat je nu ook meerdere dezelfde fabrieken kan bouwen en tegelijkertijd kan laten bouwen??
je maakt eerst een aantal workers en die bouwen de gebouwen die jij wilt.
quote:Ik bedoel eerder dat je 3 dezelfde tanks tegelijkertijd kan bouwen.
Op zondag 9 februari 2003 17:40 schreef Shogen het volgende:[..]
yup.
je maakt eerst een aantal workers en die bouwen de gebouwen die jij wilt.
quote:eindelijk, dat vond ik altijd een van de sterkere punten van Starcraft. 5 gebouwen bundelen en snel bouwen. Dat juist leuk in spellen die minder op tankrushes gericht zijn. Veel geld sparen en in vlagen aanvallen.
Op zondag 9 februari 2003 18:01 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Yep dat kan.
3 fabrieken tegelijkertijd hetzelfde laten bouwen.
Best grappig spel.
GLA vind ik het leukst om te spelen.
quote:Geeft niet, iedereen snapt wel es dingen niet maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die ZOiets simpels niet snapt...
Op zondag 9 februari 2003 16:04 schreef pookiebear het volgende:[..]
Ok nu doet hij het.
Sorry en bedankt!
Daar zijn wij dan weer voor he Happy gaming
[Dit bericht is gewijzigd door CoolGuy op 09-02-2003 18:28]
quote:Hmmm, die heb ik ook! In combinatie met een Pentium 3, 1 Ghz en 128 MB geheugen.
Op zondag 9 februari 2003 18:26 schreef moredragons het volgende:
Ik speel het spel op een Geforce2 MX400 en dat is super te doen
Tis wel een vet spel al vind ik de mogelijkheden een beetje magertjes
Kan ik het spel nu fatsoenlijk spelen?
quote:Hmm, gaat moeilijk worden.Dit spel stelt hele hoge eisen
Op zondag 9 februari 2003 20:45 schreef Darth-Vader het volgende:[..]
Hmmm, die heb ik ook! In combinatie met een Pentium 3, 1 Ghz en 128 MB geheugen.
Kan ik het spel nu fatsoenlijk spelen?
quote:da's geen kraken, da's bestandjes kopieren
Op zondag 9 februari 2003 16:00 schreef Raven het volgende:[..]
Jezus hé...
Je kopieerd die 2 files van 't mapje crack op de cd naar de map waar je C&C hebt geinstalleerd. Dan vraag ie of ie ze moet overschrijven en dan beantwoord je met ja (of yes). En dan gamen.
Nog nooit eerder zeker een game gekraakt?
kraken doe je met softice/win32dasm/ollydbg.
dus.
quote:Gedeelte van .nfo... :
Op zondag 9 februari 2003 21:10 schreef Anvile het volgende:[..]
da's geen kraken, da's bestandjes kopieren
kraken doe je met softice/win32dasm/ollydbg.
dus.
- you are experienced in removing executable protection systems
(such as ASProtect, ASPack, Armadillo, tELock, NeoLite etc.)
and you are willing to help defeating the latest versions of
commercial iso copying protection systems like Safedisc 2+ or
Securom or Tages or VOB or StarForce or Laserlok. You must be
able to code in assembly language.
- you are a coder with lots of experience in Debugging/ASM & C/C++.
You also can code your OWN tools to automatically remove
commercial iso protections like the latest versions of any of the
following: SafeDisc or Securom or TAGES or VOB or Laserlok or
StarForce. Using tools created by others does NOT count and we
check! You will also need advanced knowledge of import tables
setting breakpoints with/and PE File Formats.
- are you able to write YOUR OWN source code to unpack & repack
game related major file format types such as MPQ, MIX & WAD?
And can you also identify most major big-file formats(files
that contain more files) by looking at the hex byte code of
the header for that file? Do you know what reindexing is in
regards to game .exe's and can you do it? And can you turn
your OWN source code written in ASM/C/C++ for the above tasks
into executable group tools? And do you also have 50K downlink
for downloading new game formats to write tools for? You must
send example code of your work with sources on major file
formats for depacking/repacking. Existing/stolen source will
not be allowed!
Wat jij daar zegt zie ik hier in niet voorbij komen...
dus.
ff niet zo uit de hoogte doen...
you are experienced in removing executable protection systems
(such as ASProtect, ASPack, Armadillo, tELock, NeoLite etc.)
and you are willing to help defeating the latest versions of
commercial iso copying protection systems like Safedisc 2+ or
Securom or Tages or VOB or StarForce or Laserlok. You must be
able to code in assembly language.
die debug je dus.
daag
hoe oud is die kaart anyway? ken het merk wel, maar niet hoe snel ze zijn en al die serienummers
Krijg ik een read error tijdens het installen, kan niet eromheen of skippen.
Dan maar kopen in de shop, is het de moeite waard ?
Ik vind de game echt goed, voor het eerst sinds Red Alert dat een C&C mij zo enthousiast maakt, dacht eerst met dat 3D dat het niks werd, maar dat vind ik erg mooi gedaan en is nergens hinderlijk. Wel vind ik de campaign's te simpel en te kort, en aangezien ik op internet toch geen potten kan breken steek ik mijn centen in een console game, maar mocht je van C&C in multiplay houden dan is het imho wel een mooi spel.
Ik ben benieuwd denk dat ik hem wel zal halen in de winkel.
Meer screenshots !
quote:Ik weet wat je bedoelt.. om een klein beetje "offtopic" te gaan hier..
Op maandag 10 februari 2003 01:47 schreef BDisOKE het volgende:
Is dit het centrale crack C&C Generals topic ofzo!?
Ik op mensen die alles maar branden.
Dat mag ik wel zeggen toch?
Kom het hier zo vaak tegen dat spellen maar worden gebrand.. mensen die hun download zitten af te wachten. Mensen die huilen omdat hun brander mol is, mensen die zoeken naar cracks. Bah
Eigenlijk zou ik alles moeten editten hier van mensen die branden, maar daar is geen beginnen aan. En trouwens, ik zie ook niet alles hier..
Maar wil wel vragen om meer ontopic over het spel en de ervaring er van te ouwehoeren dan over hoe lang je zit te wachten op je downloadje.
ps weet je wat sneller gaat? KOPEN!
quote:Ik brand niet...ik mount ze met deamon tools
Op maandag 10 februari 2003 19:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik weet wat je bedoelt.. om een klein beetje "offtopic" te gaan hier..
Ik
op mensen die alles maar branden.
Dat mag ik wel zeggen toch?
Kom het hier zo vaak tegen dat spellen maar worden gebrand.. mensen die hun download zitten af te wachten. Mensen die huilen omdat hun brander mol is, mensen die zoeken naar cracks. BahEigenlijk zou ik alles moeten editten hier van mensen die branden, maar daar is geen beginnen aan. En trouwens, ik zie ook niet alles hier..
Maar wil wel vragen om meer ontopic over het spel en de ervaring er van te ouwehoeren dan over hoe lang je zit te wachten op je downloadje.
Ik koop een spel als ik het echt het geld waard vind, en m'n portomonee het toe laat (niet vaak dus )
quote:Jammer voor je dan
Op maandag 10 februari 2003 20:00 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik brand niet...ik mount ze met deamon tools
(okay flauw
)
Ik koop een spel als ik het echt het geld waard vind, en m'n portomonee het toe laat (niet vaak dus
)
quote:Ja weet je wat beter is TRY before you BUY ! .. Ik probeer het eerst , is het goed dan koop ik het. !
Op maandag 10 februari 2003 19:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ga niet eerst een hoop geld uitgeven voor een spel , als dat in de eerste plaats misschien helemaal niet draait op m'n systeem en in de tweede plaats bagger is , terwijl ik het uit de recenties misschien harstikke leuk vond.
Sorrie voor de OT . maar doe je maar ergens anders !
quote:Mooi, mag ik ff mn frustratie kwijt over dat download gepruts hier? Dank je..
Op maandag 10 februari 2003 20:14 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Sorrie voor de OT . maar
doe je maar ergens anders !
En dan nu weer verder over het goddelijke spel maar..
ik moet zeggen dat ze dit keer meer op de graphics hebben gelet (niet de filmpjes trouwens) dan op het verhaal lijn.
er zijn ook weinig missie's: 7 per campaign maar
het spel is net geen 50 euro waard ik vond RA2 indrukwekkender toendertijd
quote:De filmpjes zijn gewoon hetzelfde wat je in-game ziet, alleen meer ingezoomd
Op maandag 10 februari 2003 20:28 schreef Blaze85 het volgende:
woeijjj kep chinese en usa uitgespeeld.ik moet zeggen dat ze dit keer meer op de graphics hebben gelet (niet de filmpjes trouwens) dan op het verhaal lijn.
er zijn ook weinig missie's: 7 per campaign maar
het spel is net geen 50 euro waard
ik vond RA2 indrukwekkender toendertijd
Het is ook meer gefocused op online play denk ik
quote:Of daemon tools gebruiken
Op maandag 10 februari 2003 12:47 schreef oppie het volgende:
Heb ik hem eindelijk goed gebrand op CD nadat me vrij nieuwe Plextor brander kapot is en het wel gelukt is met een identieke brander....Krijg ik een read error tijdens het installen, kan niet eromheen of skippen.
Dan maar kopen in de shop, is het de moeite waard ?
Ik moet zeggen: c&c generals maakt alles weer goed!!!
Geweldig gewoon die deuntjes. Maakt de actie echt super spannend. Had bijna niet beter gekund. Zelfs het deuntje bij de credits is relaxt (vraag me niet waarom maar ik heb de credits geloof ik helemaal afgekeken, snap 't zelf ook niet nee
)
-edit-
Ik praat hier dus over de muziek bij de VS.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 11-02-2003 12:58]
quote:Ben ik met je eens. Net als die Superweapons, daar heb ik altijd zo'n gruwelijke hekel aan, kan je niet uitzetten nu. (Wel heftige explosies trouwens.)
Op dinsdag 11 februari 2003 13:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat ik wel jammer vind, is dat je bij multiplayer, alleen maar je kleur en je land kan instellen en de map.
Als dit een spel is wat veel op online gericht hoort te zijn dan had ik liever nog wat spelsoorten gezien en wat opties zoals begin funds en fog of war ofzo.
Nu heb je eigenlijk een paar campaigns en een online skirmish.
trouwens het was wel een map met veel water
zo ja waar kan ik die haven bouwen/vinden
quote:Aha, dan kan ik achter de GC
Op dinsdag 11 februari 2003 16:25 schreef Schanulleke het volgende:
'k heb 'm net gekocht
Vanavond maar 's achter de pc doorbrengen lijkt me zo
quote:Nee.
Op dinsdag 11 februari 2003 16:26 schreef Untriedrope het volgende:
KAN JE NOU marine schepen bouwen ZO JA HOE?
Btw. ik "probeer" ook regelmatig spellen eerst uit, voordat ik
ze koop.
Maar deze wordt gelijk gekocht en dan ff weer inkomen
en tot de kleine uurtjes online gamen.
Alleen de laatste missie van China is moeilijk...
Fuck zeg, kheb nu wel koppijn, 7 missies achter elkaar....
quote:Heej Dutchblood zit er nou schepen in de missie? (die je zelf kan besturen enzo..)
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef DutchBlood het volgende:
Heb net GLA uitgespeeld....
USA had ik al gedaan...Alleen de laatste missie van China is moeilijk...
Fuck zeg, kheb nu wel koppijn, 7 missies achter elkaar....
quote:Ik heb nog geen schip gezien
Op dinsdag 11 februari 2003 19:17 schreef Untriedrope het volgende:[..]
Heej Dutchblood zit er nou schepen in de missie? (die je zelf kan besturen enzo..)
Zal we nie dus...
Schepen waren altijd koel...
Maar de lucht aanval/verdiding zijn een grotere rol gaan spelen...
Maar daar kan je verder ook niks mee doen, ze zijn weg als je begint met spelen...
Wel hovercrafts dus...
vindt het een beetje jammer dat je geen bootjes kan maken
2 verschillende tanks
1 special tank patriot-tank
2 verschillende humvee's
Veels te weinig
Maar je hebt wel lekker veel vliegtuigen en helicopters
Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.
Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.
Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven. Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.
quote:Ruilen voor SimCity 4
Op dinsdag 11 februari 2003 20:13 schreef =HellFire= het volgende:Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.
Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.
Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven.
Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.
quote:Nee. Ook niet.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:16 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ruilen voor SimCity 4
Godvr, baal er toch wel een beetje van. Had ik echt niet verwacht dit.
quote:uhm.. pardon?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Untriedrope het volgende:
ik dacht dat RA2 veel meer units had dan generalsvindt het een beetje jammer dat je geen bootjes kan maken
2 verschillende tanks
1 special tank patriot-tank
2 verschillende humvee'sVeels te weinig
Maar je hebt wel lekker veel vliegtuigen en helicopters
en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:39 schreef Anvile het volgende:[..]
en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*
da's logisch
als je na gaat, dat (toendertijd) Duke nukem 3D een totaal nieuw iets was...
Ja, je had wel doom 1, en wolf3d, maar dat was niets vergeleken bij de gameplay van duke3d...
Daarna kwamen de eerste red alerts etc.
maar echt nieuwe games, met een heel ander perspectief zal voorlopig nog wel even op zich laten wachten..
waarschijnlijk zal dat dan toch een VR omgeving zijn...
Tiberian Sun is me namelijk te high tech en die rare superwapens doen het ook geen goed, en Generals is haast afgeraffeld lijkt het wel. Te weinig verschillende units, graphics redelijk teleurstellend (matige textures) Daarbij is de marine een groot gemis.
quote:Zonde van je geld. Het is een leuk spel, maar veel te kort en te eentonig. Zoals gezegd zouden er meer missies/units in moeten zitten.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:36 schreef dahei het volgende:
Ik heb hem (legaal gekocht)! bij Dynabite in Den Haag!
Ben hem nu aan het installeren, en ik ben benieuwd!
quote:da's van een beta. bootje is er nu uit
Op dinsdag 11 februari 2003 20:47 schreef hp22 het volgende:[..]
quote:umm.. rtfm? druk eens je middle mouse button in en beweeg je muis heen en weer
Op dinsdag 11 februari 2003 23:39 schreef MR.Lurch het volgende:
Alleen vind ik het geen 3d spel. Kun je namelijk ergens omheen draaien/bewegen? Niet dus. En 3d is pas 3d wanneer je er helemaal omheen kan draaien/bewegen.
quote:uhuh
Op dinsdag 11 februari 2003 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Je kan al niet eens met z'n tweeën samen LANNEN. Nee, je hebt de cd ervoor nodig om een level te starten..... pff.
niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...
quote:Juist, en dan kan je weer niet patchen. Ach, alsof ik het spel nog ooit aanraak.
Op woensdag 12 februari 2003 10:35 schreef realist_ik het volgende:[..]
uhuh
niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...
Overigens heeft de MP optie zo bedroevend WEINIG opties dat je je afvraagt wat ze IN GODSNAAAM al die tijd hebben gedaan.
quote:Ik heb vergelijkbaar systeem en geen problemen. Alleen Asusboard, maar ook ath1400, ddr en Gforce2Gts. Bij mij liep ie erg vloeiend, maar ben na level1 niet meer verder gegaan, dus echt een goeie vergelijking is het denk ik niet
Op woensdag 12 februari 2003 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ik ben de enige met mijn vage probleem?
Gelukkig zitten er neit veel echt boeiende filmpjes in (heb er nog niet veel gezien iig) dus zo'n ramp is het niet, alleen irri...
quote:Misschien een keer andere detonator driver erop gooien
Op woensdag 12 februari 2003 11:22 schreef dapluiz het volgende:
Nou ja, tis bij mij bij de intro al raak, geluid klinkt goed, beeld is goed, alleen schokt het om de 1 a 2 seconden..
Dus niet paar korte schokken achter elkaar, maar echt om de 2 seconden de hele tijd ..
quote:Snelle spindown van je cdrom speler?
Op woensdag 12 februari 2003 11:39 schreef dapluiz het volgende:
ja dacht ik ook, had expres weer directx 8.1 geinstalleerd..
Het is een 3 dagen oude windows 2000 install (dacht dat het aan XP lag) met dus de nieuwste drivers voor alles :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |