Ik vrees van niet, voldoende interesse.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef sjimz het volgende:
Goede speler die samen met Torres Spanje de tweede ronde in gaat loodsen!
Ben benieuwd of hij volgend jaar nog in de oranje stad speelt.

Er zijn toch niet heel veel clubs groter dan Valencia? De nog grotere hebben vaak al veel goede spitsen. Ik hoop dat hij er niet voor kiest ergens op de bank te gaan zitten of een andere spits op de bank te gaan houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, voldoende interesse.
Op het WK was hij inderdaad heel goed. Ik verwacht dit jaar echter meer van Torres. We zullen zienquote:Sterke spits die z'n doelpunten altijd wel meepakt, dat bewijzen z'n cijfers ook wel.
Speelde een sterk WK

Real Madrid is op zoek naar versterking voorin, want naast de al oude Van Nistelrooij en Raúl heeft Real geen echte superspitsen. Saviola is gewoon troep, Higuaín kan alleen scoren als invaller lijkt het, terwijl Soldado geen kans krijgt van Schuster.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er zijn toch niet heel veel clubs groter dan Valencia? De nog grotere hebben vaak al veel goede spitsen. Ik hoop dat hij er niet voor kiest ergens op de bank te gaan zitten of een andere spits op de bank te gaan houden.

quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef WeebI het volgende:
Saviola is gewoon troep

Inderdaad, met teams als Barcelona en Real Madrid die vaak voor je eindigen is Champions League gewoon wat lastiger. Hetzelfde geldt voor meedoen om de titel, vorig seizoen lukte het nog redelijk, maar dit seizoen was gewoon dramatisch.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Real Madrid is op zoek naar versterking voorin, want naast de al oude Van Nistelrooij en Raúl heeft Real geen echte superspitsen. Saviola is gewoon troep, Higuaín kan alleen scoren als invaller lijkt het, terwijl Soldado geen kans krijgt van Schuster.
Bovendien speelt Valencia volgend seizoen weer eens geen Champions League, hetgeen eigenlijk toch een must is voor topspitsen zoals Villa.
@ mm: Gijón is bijna weer terug hoor

Inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:22 schreef MeneerTim het volgende:
Ach nu moet ik er weer aan denken dat Krkic niet mee gaat.

Oftewel: zo goed als onhoudbaar lijkt mequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef sjimz het volgende:
Hij heeft in ieder geval opnieuw zijn visite kaartje afgegeven op een groot toernooi.

Je bent niet de enigequote:Op zondag 22 juni 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees echter het ergste.

Natuurlijk, maar dat zegt natuurlijk ook helemaal niets.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij heeft natuurlijk dit jaar al wel geweldig gescoord tegen Italie

Ja, neem meteen alle hoop wegquote:Op zondag 22 juni 2008 18:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat zegt natuurlijk ook helemaal niets.
Nederland versloeg Rusland een paar maanden geleden ook nog met 4-1.

Podolski en Schweinsteiger scoren niet meer hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:08 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. Lijkt wel topscorer te worden, hoewel Podolski en Schweinsteiger nog in zijn nek hijgen.

Jep.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bergkamp toch ook?

Klopt, met Karlheinz Riedle, Tomas Brolin en Henrik Larsen.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |