abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58711545
Dit weekend beginnen de afdelingskampioenen van de zaterdag- en zondaghoofdklasse weer met de nacompetitie. Die moet uiteindelijk een zaterdag- en een zondagkampioen opleveren. Volg het in dit topic!

ZATERDAG

FC LISSE

De kampioen van de hoofdklasse A. Na vier al dan niet gedeelde tweede plaatsen op rij, achter Quick Boys, ASWH en twee keer Rijnsburgse Boys, greep FC Lisse eindelijk weer eens de titel. De laatste keer dat dit gebeurde was in 2001. Toen pakte men ook direct de zaterdagtitel mee, een landstitel zat er niet in. De formatie van trainer Nico Oosterlee streed dit seizoen met name met Quick Boys en Rijnsburgse Boys om de titel. FC Lisse bleek over de langste adem te beschikken en werd kampioen, ondanks een puntenstraf van min drie door de KNVB. Clubtopscorer werd Glynor Plet met veertien goals.

Doel: Samir Beeldsnijder (21), Arjan van Heusden (35), Dammes Waasdorp (20)

Verdediging: Sezer Aksoy (24), Rob Dekker (26), Roel de Goede (25), Jelle Korbee (30), Edgar van Schie (30), Kee-Hoei Tan (28)

Middenveld: Michael van der Heijden (26), Bob Kemper (24), Michael van der Laan (30), Rik Vermeulen (22), René van Wieringen (26), Kevin Winter (29), Pascal Zoet (25)

Aanval: Patrick Duarte (22), Richal Leitoe (25), Marvin Nieuwlaat (23), Glynor Plet (21), Robin Stolp (25), Ronald Turenhout (24)

SPAKENBURG

De kampioen van de hoofdklasse B. Eindelijk, na veel jaren wachten, konden de Blauwen weer eens een titel vieren. Na jarenlange suprematie van buurman en aartsrivaal IJsselmeervogels kon nu de andere club uit de gemeente Bunschoten-Spakenburg weer eens juichen. Het duurde even voor Spakenburg bovenaan kwam te staan, want lange tijd leek Sparta Nijkerk onbedreigd op de titel af te stevenen. Toen die ploeg een inzinking kreeg, kwam Spakenburg bovendrijven. Het plotse opstappen van trainer Erik Assink, succesvol vervangen door Harry Hamstra, en een puntenstraf van min één door de KNVB konden geen roet in het eten gooien. Men gaat op voor de zaterdagtitel, die in 2000 voor het laatst werd behaald. In totaal won Spakenburg er vier, één keer werd het landskampioen. Spits Ruben Wilson werd met 23 goals topscorer van de complete hoofdklasse.

Doel: Fabian Bouwman (33), Jan Hopman (21), Jan Wout Koelewijn (26), Sven Taberima (22)

Verdediging: Sven Baas (28), Melvin Nijlhof (27), Seger Oudshoorn (32), Richard Rademaker (26), Robert Verschraagen (25)

Middenveld: Mustafa Aksit (31), Taoufik Ameziane (30), Jos Bouw (30), Rob van Diermen (21), Erik Homan (26), Duncan van Moll (28), Niels Nijveld (22)

Aanval: Karim Elkaddouri (23), Thijs Houwing (27), Donovan Mijnals (23), Dennis van der Welle (24), Ruben Wilson (28), Maurice van der Wilt (22), Lambert Zijl (23)

HHC HARDENBERG

De titelverdediger prolongeerde de titel in de hoofdklasse C. Dat leek na een superstart al snel een makkie, helemaal toen concurrent Excelsior '31 afhaakte. Daarna begon Be Quick '28 echter aan een opmars en liet HHC na de winterstop her en der punten liggen. Be Quick '28 achterhaalde HHC zelfs, maar ging uiteindelijk toch ten onder, mede omdat trainer Andries Ulderink naar Go Ahead Eagles ging en zijn interne vervanging niet succesvol bleek. Het HHC van trainer Michel Jansen, volgend seizoen werkzaam bij FC Twente, bleef koel in de laatste weken en mocht weer feestvieren. Topscorer werd Martijn Berger met 17 goals.

Doel: Marc Doornbos (24), Arjan Kok (26), Patrick Wolbers (34)

Verdediging: Arjan Breukelman (19), Erwin Breukelman (23), Harm Jonker (26), Patrick Jurgens (24), Roy Jurgens (26), Leo Scheepmaker (26), Michel Steggink (34), René de Visscher (30), Vincent Voshaar (26)

Middenveld: Yasin Bayar (30), Stefan Buitenhuis (30), Gerard Kocks (31), Lars Offringa (28), Koen Otten (21), Gerben Tieltjes (24)

Aanval: Martijn Berger (27), Kristian Hogeterp (23), Kenny Kroeze (29), Frank Redder (21), Jos Wilmink (25), Tom IJzerman (21)

ZONDAG

HOLLANDIA

De verrassende kampioen in de hoofdklasse A. De concurrentie was dit seizoen allemaal erg wisselvallig. Steeds weer kreeg Hollandia, dat wel constant presteerde en al vroeg bovenaan stond, een andere achtervolger. Die ploegen kenden dan een goede serie, maar haakten toch weer af. Of het nu AFC was, landskampioen Argon of Haaglandia / Sir Winston, ze bleven achter bij Hollandia. De door Ron van der Gracht getrainde ploeg uit Hoorn werd de eerste kampioen in de hoofdklasse dit seizoen. De laatste weken heeft de ploeg wat rustig aangedaan. Zal dit een voordeel zijn of is men het ritme kwijt? Topscorer werd Ivo Rottiné met 10 goals.

Doel: Ron Sijm (32), Leon Veerhuis (19)

Verdediging: Cees Duijn (27), Rick Fijma (27), Ruben van Haarlem (24), Kobus Hoogendoorn (19), Ben Koning (21), Peter Kuiper (31), Jordi Meester (21), Ivo Rottiné (22), Kees Stavenuiter (23), Klaas Vriend (27)

Middenveld: Michel Bos (28), Patrick van Dijk (24), Tim Emmerik (23), Daniël Hart (25), Bob Kortebos (23), Djilmar Lawansuka (25), Robert Pascal van Leeuwen (20), Mark van Putten (25), Tim Swart (19), Nick Velzenboer (21), Farley Vlijter (27)

Aanval: Dennis Brouwer (19), Joren de Bruin (20), Roy Dinh (27), Youssef Durmaz (19), Barrie van der Laan (19), Stacey Majoor (27), Rens Nooter (25), Willy Overtoom (21), Eddy Torto (24), Niels van der Woude (25)

SV DEURNE

De sv Deurne kende een topseizoen. De kampioen van de hoofdklasse B mocht in de beker tegen Feyenoord spelen en kwam live op televisie. Nu greep men ook de titel. Dit gebeurde op de slotdag. Na een lange strijd met UNA en Papendrecht waren de kaarten geschud voor de laatste speeldag. Deurne moest op bezoek bij de laatst overgebleven concurrent, Papendrecht. Die ploeg moest winnen om een beslissingsduel te forceren. Waar Papendrecht kort daarvoor in Deurne nog won, daar waren de rollen nu omgedraaid. Het team van trainer Bas Gösgens kwam geen moment in de problemen en won met 0-2, waardoor het de titel mocht vieren. Topscorer werd Joep Sijbers met 11 goals.

Doel: Guido Budziak (25), Maarten van Elst (27)

Verdediging: Alain van de Besselaar (22), Ralf van de Heuvel (20), Tim Konings (22), Jeroen van Oosterhout (27), Erik Slegers (19), Wim Verbeek (23), Bart Zanders (20)

Middenveld: Rob van Bree (25), Wouter van Deinsen (20), Ronald Joosten (26), Nico Leijsten (26), Bart van Schijndel (22), Rens Wildschut (22)

Aanval: Daan Aldenzee (20), Falk Louwers (23), Joep Sijbers (25), Ties Steenstra (24), Leon Swinkels (25), Maarten Vos (22)

ACHILLES '29

Voor Achilles '29 kon de titel in de hoofdklasse C niet mooier behaald worden. De ploeg werd op de laatste dag kampioen door dorpsgenoot De Treffers in een derby te kloppen. De Treffers moest winnen om Achilles '29 van de titel te houden. De derby van Groesbeek was stijf uitverkocht, Achilles '29 won en mocht feesten. De sterke ploeg van trainer Eric Meijers staat historisch gezien in de schaduw van De Treffers. De club hoopt nu eens landelijk zondagkampioen te worden, nadat eerdere pogingen mislukten. Het zou een mooi begin zijn van een inhaalslag. Topscorer werd Ivo Rigter met 13 goals.

Doel: Stefan Kersten (35), Bas Wijnen (27)

Verdediging: Roy Grootaert (30), Djimmie van Putten (24), Maarten Smulders (29), Sip Walraven (31)

Middenveld: Gijs Diebels (22), Vincent Esveld (28), Peter Hendriks (28), Thijs Hendriks (23), Thom Jochoms (20), Richard van Kesteren (30), Chaimil Mormon (25), Peter van Putten (28)

Aanval: Bas van Deinsen (27), Jasper Kerkhoff (25), Ivo Rigter (26), Tim Verhoeven (23), Orin de Waard (24)

[ Bericht 33% gewijzigd door methodmich op 16-05-2008 19:19:58 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58711830
hulde voor de OP

Argon er eens niet bij
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2008 @ 19:39:16 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58712169
Go Hardenberg

Waarom weet ik niet maar ik ben voor Hardenberg deze kampioenscompetitie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58712473
Morgen Spakenburg - FC Lisse als eerste wedstrijd voor de zaterdag.

Zondag begint met Achilles '29 - Hollandia.
www.thuisuiteten.nl
pi_58712530
Zonde dat Papendrecht het net niet gehaald heeft. Dat was echt de bekroning op een geweldige tweede seizoenshelft geweest.
pi_58712632
Inderdaad, maar het zat er maandag geen moment in. Mede door drie schorsingen trouwens. Wel lullig, Deurne had de wedstrijdformulieren vastgehouden na de laatste thuiswedstrijd, zodat de schorsingen niet binnen konden komen voor maandag. Papendrecht had de schorsingen wel binnen. Deurne krijgt nu wel een boete, maar die gaat een sponsor lachend betalen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_58720429
Hup iedereen behalve Spakenburg
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58720472
Deurne!
AFC AJAX
pi_58728993
Spakenburg - FC Lisse 2-2
pi_58730288
Exact, breekpuntje leek volgens het verslag het uitvallen van keeper Arjan van Heusden van FC Lisse. Zijn vervanger Samir Beeldsnijder ging bij beide Spakenburg-treffers niet vrijuit!
www.thuisuiteten.nl
pi_58730347
Hup Achilles
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_58730377
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:56 schreef methodmich het volgende:
Exact, breekpuntje leek volgens het verslag het uitvallen van keeper Arjan van Heusden van FC Lisse. Zijn vervanger Samir Beeldsnijder ging bij beide Spakenburg-treffers niet vrijuit!
De enige wedstrijd die ik van hem zag met Lisse blunderde hij ook al zo.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:26:01 #13
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58730718
en toch hoop ik dat de zaterdagtitel in A komt..... kunnen we zeggen dat we alleen van de zaterdagkampioen thuis hebben verloren dit seizoen
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_58730816
Karakteristieken zaterdagcompetitie

Spakenburg - FC Lisse 2-2 (0-1)
38. 0-1 Michael van der Heijden 57. 1-1 Thijs Houwing 75. 2-1 Ruben Wilson 77. 2-2 Glynor Plet

STAND

1. FC Lisse 1-1
Spakenburg 1-1
3. HHC Hardenberg 1-0

Topscorers:

1. Michael van der Heijden (FC Lisse) 1
Thijs Houwing (Spakenburg) 1
Glynor Plet (FC Lisse) 1
Ruben Wilson (Spakenburg) 1
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:00:21 #15
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58731273
Breekpunt was niet het uitvallen van Van Heusden, hoewel dat achteraf misschien wel bepalend was, maar de gelijkmaker van Spakenburg redelijk vroeg in de tweede helft. Tot op dat moment had Spakenburg er namelijk eigenlijk geen recht op. Daarna was juist Spakenburg de bovenliggende partij, met inderdaad een paar zwakke acties van Beeldsnijder (zeker de 2-1, maar ook al bij de gelijkmaker), maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij FC Lisse ook een paar keer voor een achterstand behoedde.

Over het geheel bezien is de uitslag denk ik wel terecht. En ik ben redelijk positief over het kunstgras. Niet alleen ziet het er fraai uit, maar het komt het spel van technische ploegen zeker ten goede.
pi_58731723
Okee, dank je.

Een interessant begin wel, HHC knalt er lekker in als ze direct winnen.
That's all folks!
pi_58731732
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Over het geheel bezien is de uitslag denk ik wel terecht. En ik ben redelijk positief over het kunstgras. Niet alleen ziet het er fraai uit, maar het komt het spel van technische ploegen zeker ten goede.
Eindelijk eens iemand die het doorheeft dat dit kunstgras juist heel goed is en het niet altijd negatief hoeft te zijn.
pi_58732181
Goed kunstgras is heerlijk om op te voetballen.
That's all folks!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:05:36 #19
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58732546
ja, mee eens.... ik kan er veel lekkerder op schieten en ik ben er sneller op! Ik ben veel van de ballen op de stropdas en als een bal niet lekker op het veld ligt en alle kanten op hobbelt, is dat niet fijn...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_58745793
Dankzij een goal van Bob Kortebos heeft Hollandia de eerste wedstrijd in de nacompetitie van de zondag gewonnen. Uit bij Achilles '29, erg knap!
www.thuisuiteten.nl
pi_58766851
Karakteristieken zondagcompetitie

Achilles '29 - Hollandia 0-1 (0-0)
77. 0-1 Bob Kortebos

STAND

1. Hollandia 1-3
2. sv Deurne 0-0
3. Achilles '29 1-0

Topscorers

1. Bob Kortebos (Hollandia)
www.thuisuiteten.nl
pi_58766894
Morgen: FC Lisse - HHC Hardenberg
pi_58767567
Ik sla Lisse op basis van de beelden van het afgelopen seizoen lager aan dan Spakenburg, daarom verwacht ik dat HHC daar nog wel eens zou kunnen winnen net als dat ze wonnen van de RBB. Het middenveld van Spakenburg viel mij tegen afgelopen zaterdag afgaande op de tv-beelden en de verhalen van mensen die erbij waren. Van Moll dramatisch qua arbeid, erg leuke speler als hij de bal heeft, maar hij liet meermalen zijn mannetje lopen. Jammer dat er zo weinig Spakenburgers in het veld stonden, zeker toen die linksback (die idd niet goed speelde) er werd afgehaald.Ik zal het volgen via de radio morgen en zaterdag op naar de Boshoek.
pi_58769269
Des te leuker dat er afgelopen zaterdag 7 eigen Lisserse jongens op het wedstrijdformulier stonden. En daar tel ik Pascal Zoet en Kevin Winter nog niet mee. Het mooiste is dat iedereen van iedereen kan winnen, zeker in de nacompetitie. Het wordt morgen lekker druk in Lisse, ik ben in ieder geval trots op mijn club dat wij zulke wedstrijden mogen spelen! En HHC Hardenberg is meer dan welkom, ik stond vorig jaar tussen de Hardenbergers in. Mooi volk en net als wij lekker nuchter.Ik heb er zin an!
Leef naar je eigen talent
pi_58776338
Dat is altijd het mooiste, veel eigen jongens die vanaf de prilste jeugd bij de club spelen.

Ik zal vanavond aan de radio gekluisterd zitten. De zwakte van HHC is de verdediging, benieuwd of ze stand houden. En HHC mist een type Jan Wouters, Erwin Looms. Verder vind ik het echt een goede ploeg.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:42:33 #26
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58784604
Wedstrijden doordeweeks zijn voor mij een probleem, ik zou direct uit mijn werk erheen moeten gaan en ben dan na middernacht thuis.Dat is me deze keer iets te veel. Misschien de uitwedstrijd tegen HHC, maar vanavond volg ik het maar via de (internet)radio.
pi_58784706
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Lissov het volgende:
Des te leuker dat er afgelopen zaterdag 7 eigen Lisserse jongens op het wedstrijdformulier stonden. En daar tel ik Pascal Zoet en Kevin Winter nog niet mee. Het mooiste is dat iedereen van iedereen kan winnen, zeker in de nacompetitie. Het wordt morgen lekker druk in Lisse, ik ben in ieder geval trots op mijn club dat wij zulke wedstrijden mogen spelen! En HHC Hardenberg is meer dan welkom, ik stond vorig jaar tussen de Hardenbergers in. Mooi volk en net als wij lekker nuchter.Ik heb er zin an!
7 stuks joh? Wie zijn / waren dat dan allemaal?

Succes vanavond tegen HHC!
www.thuisuiteten.nl
pi_58785225
Binnen de lijnen: Michael van der Laan, Rob Dekker, Kee Hoei Tan en Rik Vermeulen. Als wissel zaten: Kevin Weijers, Rene van Wieringen en... (potver, ik heb ze zaterdag nog geteld, haha!). Succes, dat zullen we nodig hebben Als altijd he eigenlijk!
pi_58785496
Go Hollandia!
Ajax <3
pi_58785695
Go HHC, go Kenny Kroeze!
That's all folks!
pi_58786186
Het is erg om te zeggen, maar tegenwoordig is het netjes als je 4 eigen jongens op het veld hebt staan. HHC heeft volgens mij op Tieltjes na niemand die uit de jeugd komt, al weet ik dat dus niet zeker. Klopt het verhaal dat ik hoorde dat de enige echte Spakenburger afgelopen zaterdag van het veld werd gehaald of loopt er wel meer eigen jeugd rond?

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgKacher op 20-05-2008 19:06:04 ]
pi_58786265
Come on HC Come on HC (grote trom slaat) HHC HHC ole ole (in Tukkerduits)

Ik hoop op een stunt vanavond, al hoorde ik wel dat Lisse een hele sterke ploeg heeft, vooral het middenveld is goed in balans en achterin geven ze weinig weg (er zou een erg goede routinier rondlopen ik weet zijn naam overigens niet), zodat het een heel zwaar karwei zal worden.
pi_58786384
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:05 schreef GeorgKacher het volgende:

Ik hoop op een stunt vanavond, al hoorde ik wel dat Lisse een hele sterke ploeg heeft, vooral het middenveld is goed in balans en achterin geven ze weinig weg (er zou een erg goede routinier rondlopen ik weet zijn naam overigens niet), zodat het een heel zwaar karwei zal worden.
Het zou mijn zeer verbazen als ze winnen bij Lisse of zijn ze zoveel beter dan afgelopen seizoen?
pi_58787553
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Het zou mijn zeer verbazen als ze winnen bij Lisse of zijn ze zoveel beter dan afgelopen seizoen?
Nee hooguit in de breedte, ik vind ze minder voetballen, al is het natuurlijk een ploeg die moeite heeft met vechtvoetbal zodat de wedstrijden die ik heb gezien tegen de Kamper clubs wellicht niet representatief zijn, ik vond ze vorig jaar beter voetballen. Wat is die van Everdingen toch een geweldenaar. 'Die Plet moet je in betonstorten en nooit meer loslaten'.
pi_58787596
1-0
pi_58787649
Jongens we staan nu al met 1-0 achter Maar de verslaggeving van Peter van Everdinge is weer geweldig, klik hier...

Enkele quotes:
"Die jongen hadden ze moeten ingraven, zooi beton eromheen en netjes omheen maaien"
"Ik zeg dus net tegen die voorzitter, wordt maar geen verslaggever, jij hebt vast andere kwaliteiten"
pi_58788079
"Hadden we toch bijna in de schemerlichten kunnen klimme, maar die bal was net naast"
"Dan loopt er ook zo'n interessante vierde man die denkt interessant te zijn, ach die moet toch ook wat te doen hebben die man"
pi_58788092
Afgaande op het verslag is de verdediging zwak en de ploeg mentaal zwak. Ik had het voorspeld. Zo simpel kan voetbal zijn.
pi_58788162
Op dit moment grote vechtpartij op veld bij Lisse, Vermeulen slaat op Berger, scheids zag dit gebeuren, gaf alleen vrije trap... Zeer zwak...
"Dit voldoet zeer in de lijn van Uijlenberg, al doe je het fout, dan doe je het voor de KNVB toch goed..."
pi_58788293
Grote vechtpartij lijkt me wat overdreven. HHC is mentaal gewoon zwak, Looms heeft er zulke ware dingen over gezegd. Luister het interview en je weet als tegenstander tegen welke jongens je moet praten/slaan. Als de scheids het inderdaad zag was het rood, dom van die Lisse jongen maar ja zoals een scheids het onlangs zei: Looms en Ten Hove zijn de enige jongens die zo slim zijn dat ze niet te pakken zijn. Je ziet de tegenstander liggen maar hebt niets waargenomen en je grens ook niet. Everdinge is geweldig, ik ga zo de kroeg in en hoop tegen beter weten in op een stunt.

2-0......
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:53:27 #41
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58788392
Heerlijk, 2-0 bij rust Als ze het nou maar niet weer weggeven in de tweede helft.
pi_58788535
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Heerlijk, 2-0 bij rust Als ze het nou maar niet weer weggeven in de tweede helft.
Kevin Winter

Had het al voorspeld, denk dat Lisse ook wel de titel haalt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:05:20 #43
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58790345
Inmiddels 8 zaterdagkampioenschapswedstrijden achtereen ongeslagen
pi_58790984
5-5 in pingels trouwens.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:38:09 #45
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58791302
5-5? Moet er geen winnaar komen?
pi_58791425
Lisse verloren met 8-7 geloof ik
pi_58791524
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:38 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
5-5? Moet er geen winnaar komen?
Volgens mij niet.
pi_58791560
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef Roysen het volgende:
Go Hollandia!
Donderdag!!!!!!!!!!!!!!1
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58791811
nee 10-9 geworden voor hhc
pi_58793234
Helaas, dit is wel duidelijk.
That's all folks!
pi_58805352
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:05 schreef GeorgKacher het volgende:

Die routinier zal Edgar van Schie wel zijn.

FC Lisse - HHC Hardenberg 2-0 (2-0)
8. 1-0 Glynor Plet 45. 2-0 Kevin Winter

STAND

1. FC Lisse 2-4
2. Spakenburg 1-1
3. HHC Hardenberg 1-0

Topscorers

1. Glynor Plet (FC Lisse) 2
2. Michael van der Heijden (FC Lisse) 1
Kevin Winter (FC Lisse) 1

FC Lisse goed bezig dus!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:22:40 #52
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58805564
hup hollandia
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:45:45 #53
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58806046
Van Schie geschorst tegen Spakenburg, dat is wel een tegenvaller.

Nu nog hopen op een puntendeling tussen HHC en Spakenburg.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:27:02 #54
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58806669
dan ben je bijna binnen
pi_58807430
HHC moet thuis winnen van Spakenburg. Aan een gelijkspel heb je niets. Vol op de aanval, Tieltjes als rechtsbuiten.
pi_58844814
Deurne wint met 0-1 bij Hollandia.
pi_58849333
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:10 schreef F1Bas het volgende:
Deurne wint met 0-1 bij Hollandia.
Niet normaal hoe onterecht

Maarja zo is t nou eenmaal

pingels erna

deurne mist eerste 2 en hollandia komt dus 2-0 voor en nog wint deurne 2-3 de penalty's
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58863276

Hollandia - sv Deurne 0-1 (0-1)
2. 0-1 Falk Louwers

STAND

1. sv Deurne 1-3
2. Hollandia 2-3
3. Achilles '29 1-0

Topscorers

1. Bob Kortebos (Hollandia) 1
Falk Louwers (sv Deurne) 1

Opmerkelijk: slechts 800 toeschouwers!
www.thuisuiteten.nl
pi_58872509
Ga vanmiddag naar HHC - Spakenburg. Heb HHC nog niet zien spelen dus ben benieuwd. We komen sowieso binnen ookal is de wedstrijd uitverkocht. Een kennis die steward is van HHC loods ons naar binnen in ruil voor een biertje. Daarom alleen al Forza HHC!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_58873094
Jullie zijn maar boefjes! Ik ga ook. HHC moet achterin 1 tegen 1 spelen dan komt het goed. Van Moll is een hele goede spelmaker maar verdedigt niet mee, dat moet HHC kunnen uitspelen. Man uitspelen en Spakenburg moet dan constant twee mensen laten vrijstaan, dan krijgen ze achterin grote problemen. Bovendien is van Moll mentaal gezien geen sterke speler, loopt het niet dan haakt hij als eerste af. Wilson is geschorst. Er liggen dus zeker mogelijkheden voor HHC vanmiddag.

Come on HHC! Come on HHC! HHC ole ole!
pi_58873593
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:52 schreef GeorgKacher het volgende:
pi_58874773
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:52 schreef GeorgKacher het volgende:
Jullie zijn maar boefjes! Ik ga ook. HHC moet achterin 1 tegen 1 spelen dan komt het goed. Van Moll is een hele goede spelmaker maar verdedigt niet mee, dat moet HHC kunnen uitspelen. Man uitspelen en Spakenburg moet dan constant twee mensen laten vrijstaan, dan krijgen ze achterin grote problemen. Bovendien is van Moll mentaal gezien geen sterke speler, loopt het niet dan haakt hij als eerste af. Wilson is geschorst. Er liggen dus zeker mogelijkheden voor HHC vanmiddag.

Scheelt wel een slok op een borrel dat Wilson niet meedoet. Al is Thijs Houwing natuurlijk ook niet de minste. We zullen het zien vanmiddag. Ik gok op winst voor HHC.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:16:40 #63
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58876062
Doe mij maar een gelijkspel.
pi_58879026
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:16 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Doe mij maar een gelijkspel.
1-1 dus en dat terwijl svs volgens mij redelijk kansloos was. HHC miste ook nog een pingel.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:57:54 #65
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58879249
Ja, dat las ik ook. Maar ik vind het prima, zaterdag winnen van Spakenburg en het is zo goed als beslist.
pi_58880619
SVS kansloos? Dan heb je een andere wedstrijd gezien! Tuurlijk had het 2-0 gestaan als de penalty erin was gegaan, maar de laatste 10 minuten van de eerste helft had SVS een paar beste kansen. Metname Mijnals was heer en meester, een heerlijke voetballer trouwens om naar te kijken. HHC kwam gelukkig op 1-0 via een eigen doelpunt, maar SVS liet zien voetballend de betere te zijn. Metname verdedigend maakte HHC geen beste indruk. De corners van SVS waren trouwens stuk voor stuk dramatisch. Van Moll deed weinig met de geboden ruimte.

De scheids was slecht. Door de eerste keer geen geel te geven voor een pittige overtreding, kon Berger er de tweede keer af na een overtreding waar ook onterecht geen geel voor werd gegeven. HHC mocht niet mopperen in de tweede helft dat het geen penalty tegen kreeg, je kunt hem er voor geven. Keeper hinderen is geel. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

FC Lisse heeft de gedroomde uitslag beter kan niet voor hun.
pi_58881510
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, dat las ik ook. Maar ik vind het prima, zaterdag winnen van Spakenburg en het is zo goed als beslist.
Dan is het toch al beslist? Alleen HHC kan dan nog op 7 punten komen, maar die hebben de pingelserie toch verloren van jullie?
www.thuisuiteten.nl
pi_58881557

HHC Hardenberg - Spakenburg 1-1 (1-0)
45. 1-0 Robert Verschraagen (eigen doelpunt) 84. 1-1 Karim Elkaddouri
Bijzonderheid: Michel Steggink (HHC Hardenberg) mist strafschop

STAND

1. FC Lisse 2-4
2. Spakenburg 2-2
3. HHC Hardenberg 2-1

Topscorers

1. Glynor Plet (FC Lisse) 2
2. Karim Elkaddouri (Spakenburg) 1
Michael van der Heijden (FC Lisse) 1
Kevin Winter (FC Lisse) 1
www.thuisuiteten.nl
pi_58881668
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan is het toch al beslist? Alleen HHC kan dan nog op 7 punten komen, maar die hebben de pingelserie toch verloren van jullie?
Onthoud 1 ding: er is nog nooit iemand landskampioen geworden omdat hij de pingelsersie beter nam. Dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Theoretisch kan het, in de praktijk komt het niet voor. FC Lisse wordt de zaterdagkampioen. Tenzij er een wonder gebeurt, maar HHC wint niet nog twee keer.
pi_58881686
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:13 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Onthoud 1 ding: er is nog nooit iemand landskampioen geworden omdat hij de pingelsersie beter nam. Dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Theoretisch kan het, in de praktijk komt het niet voor. FC Lisse wordt de zaterdagkampioen. Tenzij er een wonder gebeurt, maar HHC wint niet nog twee keer.
IJsselmeervogels in 2005/06....
www.thuisuiteten.nl
pi_58881732
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

IJsselmeervogels in 2005/06....
pi_58881906
Dat is dan zeer uitzonderlijk, in principe komt het niet voor.
pi_58881953
Klopt. Vaak zag je ook dat de ploeg die de wedstrijd won die pingels er een beetje lacherig achteraan schoot en vaak die serie niet won. Maar ineens bleek het toen behoorlijk belangrijk. Sindsdien nemen teams het ook serieuzer, was vorig seizoen in elk geval wel al duidelijk zichtbaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:11 #74
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58882139
Ik vind dat je na doelsaldo op het beste voetbal de titel moet geven! Dan hadden wij m gehad dat jaar

of, iets serieuzer bedoeld, op het aantal uitdoelpunten.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:59:58 #75
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58882554
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

1 HHC had de penaltyserie gewonnen.
2 Doelsaldo gaat voor.
pi_58892128
Vanmiddag was het HHC met de beste kansen. En Spakenburg combinerend en voetballend wat beter.
Het begon al na een minuut of 10 toen Berger een levensgrote kans kreeg, maar de blauwe keeper op zn weg vond. Zo waren en nog wel wat momenten, bal op de paal, net langs de kruising. Maar de ban werd gebroken door een eigen doelpunt van Spakenburg. Ik vond Spakenburg niet altijd even goed voetballen, tot aan de 16 ging wel maar daarna liep het vast. Maurice vd Wilt in de spits vond ik niet zon goede zet, je kon ook zien dat Wilson node gemist werd.
En 2e helft min of meer zelfde verhaal, veel kansen voor HHC maar geen doelpunten meer. Penalty gemist, en net als Georg aangeeft hij had ook aan de andere kant op de stip gemogen. Toen vd Wilt werd gewisseld voor vd Welle liep het beter bij Spakenburg. Nu werden de zijkanten optimaal benut, en dat resulteerde in een (moet gezegd) schitterende goal. Combinatie tussen de uitblinkers Elkadourri en Mijnals.
Zonde voor HHC die daarna nog een dot van een mogelijkheid kreeg, maar de aanvallers stonden niet op scherp en hadden het geluk niet mee deze keer. Ze hadden de wedstrijd kunnen beslissen door de strafschop te benutten.
Nu Lisse dat haar handjes dichtknijpt, en de beste papieren heeft.
pi_58892251
quote:
Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef HPayne het volgende:
Ze hadden de wedstrijd kunnen beslissen door de strafschop te benutten.
Vreemd eigenlijk, in de penaltyreeks tegen Lisse knallen ze er 10 achter elkaar in en nu missen ze de enige.
pi_58892384
quote:
Op zondag 25 mei 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk, in de penaltyreeks tegen Lisse knallen ze er 10 achter elkaar in en nu missen ze de enige.
HHC fan naast me. "oh das Steggink die hem neemt die mist nooit, hij plaatst de ballen goed" dus ik zeg: "kleine keeper dus als je in de hoek schiet zit ie altijd" Hij schoot dus bijna recht op de keeper af...
  zondag 25 mei 2008 @ 10:49:03 #79
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58893742
quote:
Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef HPayne het volgende:
...
Ze zullen er blij mee zijn geweest, maar handjes dichtknijpen lijkt me op deze situatie niet van toepassing.
  zondag 25 mei 2008 @ 11:13:41 #80
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58894081
meer in de handen wrijven denk ik
pi_58894301
quote:
Op zondag 25 mei 2008 10:49 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Ze zullen er blij mee zijn geweest, maar handjes dichtknijpen lijkt me op deze situatie niet van toepassing.
Nou goed..... Ik bedoel er mee dat het een gunstige uitslag is voor Lisse. Maar idd in de handen wrijven is een betere

Flauw trouwens dat de trainer van HHC afgeeft op de scheidsrechter en op Spakenburg in verslag op VoZ, die volgens hem Martijn Berger uit de wedstrijd wilden trappen omdat ze geen grip om hem zouden hebben. Het publiek van HHC betichtte Spakenburg ook al van anti-voetbal, wegens het soms wat fysieke spel. Ik neem aan dat ze in de Hoofdklasse C wel vaker zulk soort tegenstand treffen dus dat raakt kant nog wal...

[ Bericht 19% gewijzigd door HPayne op 25-05-2008 11:39:32 ]
pi_58895038
De scheids was ook niet goed, dat ben ik met hem eens. Maar niet zo slechts als dat hij zei op Radio oost. HHC kreeg een paar beste kansen (op de paal twee keer, penalty etc) en als je die niet maakt kun je erop wachten dat er een tegentreffer komt en die kwam er via een prachtige combinatie. HHC heeft van zichzelf 'verloren' niet van de scheids. Spakenburg fysiek? Vergelijk hun spel eens met dat van bijvoorbeeld Kowet en Genemuiden. Spakenburg is gewoon een prima voetballende ploeg met voorin de nodige individuele kwaliteiten.
pi_58901149
Deurne in eigen huis dik onderuit tegen Achilles '29 (0-4), zodat alle ploegen op de zondag nu drie punten hebben uit twee duels.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 mei 2008 @ 17:23:29 #84
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58901891
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Deurne in eigen huis dik onderuit tegen Achilles '29 (0-4), zodat alle ploegen op de zondag nu drie punten hebben uit twee duels.
Spannend! Net zoiets als 2 jaar geleden op de zaterdag, toen alledrie de ploegen de eerste 2 wedstrijden gelijk hadden gespeeld.
pi_58924953

sv Deurne - Achilles '29 0-4 (0-1)
0-1 Ivo Rigter 0-2 eigen doelpunt sv Deurne 0-3 Peter van Putten 0-4 Thijs Hendriks (strafschop)

STAND

1. Achilles '29 2-3 (4-1)
2. Hollandia 2-3 (1-1)
3. sv Deurne 2-3 (1-4)

Topscorers

1. Thijs Hendriks (Achilles '29) 1
Bob Kortebos (Hollandia) 1
Peter van Putten (Achilles '29) 1
Ivo Rigter (Achilles '29) 1
www.thuisuiteten.nl
pi_59031767
Binnen een half uur staat het bij Lisse - SVS 4-0

pi_59032886
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
Binnen een half uur staat het bij Lisse - SVS 4-0

6-2 inmiddels.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 17:00:19 #88
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59033691
Spakenburg begon werkelijk ontzettend slap aan de wedstrijd. Het is dat Plet nog een enorme kans miste na 6 minuten, anders was het binnen 10 minuten al 3-0 geweest. Maar als het dan binnen 10 minuten toch op 2-0 staat, dan speel je al bijna een gewonnen wedstrijd en loopt alles bijna vanzelf.
Nonchalance kort voor rust en in de eerste fase van de tweede helft bracht Spakenburg terug in de wedstrijd, waarna het nog wel even billenknijpen was. Maar gouden wissel Marvin Nieuwlaat gooide met 2 goals de wedstrijd definitief in het slot.

Een puntje bij HHC is voldoende, en zelfs een (kleine) nederlaag hoeft geen probleem te zijn. Maar van dat laatste ga ik niet uit.

Jeffrey was er ook vandaag trouwens weer.
pi_59034990
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Jeffrey was er ook vandaag trouwens weer.
Als het even kan zijn Kevin en Jeffrey altijd bij elkaars wedstrijden. Komend seizoen spelen ze weer samen
pi_59035327
lisse was groots, tegen wilson heb ik nu defenitief een grote hekel
pi_59035936

FC Lisse - Spakenburg 6-2 (4-1)
3. 1-0 Rik Vermeulen 10. 2-0 Kevin Winter 22. 3-0 Glynor Plet 28. 4-0 Michael van der Heijden 45. 4-1 Karim Elkaddouri 53. 4-2 Richard Rademaker 69. 5-2 Marvin Nieuwlaat 71. 6-2 Marvin Nieuwlaat

STAND

1. FC Lisse 3-7
2. Spakenburg 3-2
3. HHC Hardenberg 2-1

Topscorers

1. Glynor Plet (FC Lisse) 3
2. Karim Elkaddouri (Spakenburg) 2
Michael van der Heijden (FC Lisse) 2
Marvin Nieuwlaat (FC Lisse) 2
Kevin Winter (FC Lisse) 2

Heeft er wel eens een ploeg zo ruim verloren in een kampioenscompetitie eigenlijk?

[ Bericht 4% gewijzigd door methodmich op 01-06-2008 14:30:44 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_59036120
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:08 schreef methodmich het volgende:
Heeft er wel eens een ploeg zo ruim verloren in een kampioenscompetitie eigenlijk?
Volgens VOZ niet.
pi_59036319
In de kantine van Hardenberg maakte Wilson een arrogante indruk, de manier waarop hij om iets voor enen een pilsje bestelde zei mij genoeg, daar hou ik gewoon niet zo van.

Lisse (alvast) gefeliciteerd het is jullie gegund!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:31:52 #94
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59036380
Was het nou Richard Rademaker die scoorde? Ik begreep Thijs Houwing, al heb ik het zelf niet kunnen zien omdat ik aan de andere kant van het veld stond.
pi_59036454
In het door Lisse ingezonden verslagje staat Houwing, in het verslagje van VoZ staat Rademaker en die heeft in de topscorerslijst een plus één gekregen. Dus houd ik het daar voorlopig maar op dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_59037034
Volgens mij wel, Kozakken Boys verloor ooit met 9-0 (!) bij Lunteren in de nacompetitie. Dat was begin jaren '90. He Methodmich, geloof je mijn statistieken bij VoZ niet dan?? Het was echt Houwing die scoorde, Rademaker had het te druk met Duarte denk, haha!
pi_59037071
Ah, stuur jij die in? Dan geloof ik ze wel.

Hoe dan ook, dinsdag is het al feest lijkt me. Welke zondagclub jullie gaan treffen is nog een open boek. Morgen kan daar een team ook een goede stap zetten.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:34:19 #98
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59038578
Nu gaat het wel goed in een beslissende wedstrijd! het is jullie wel gegund hoor! volgens mij ziet 99% van de uien hier het liefst dat jullie winnen, en ook gelijk de algehele titel pakken Ik ben trouwens benieuwd wie de klappen van de vertrekkende spelers gaan/kunnen opvangen volgend seizoen bij Lisse....
pi_59039085
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:06 schreef Lissov het volgende:
Volgens mij wel, Kozakken Boys verloor ooit met 9-0 (!) bij Lunteren in de nacompetitie. Dat was begin jaren '90. He Methodmich, geloof je mijn statistieken bij VoZ niet dan?? Het was echt Houwing die scoorde, Rademaker had het te druk met Duarte denk, haha!
Heb jij niet nog een feestje?
pi_59044152
Het is goed dat je VoZ gelooft want het was toch echt Richard Rademaker Hahaha! Maar het is ons ook gegund vind ik zelf Ik moet nog kijken wie het verlies zal gaan opvangen van Kevin Winter, want in deze vorm is het een gevoelige aderlating. Duarte en Leitoe zullen aan de zijkanten vervangen worden, ik weet zeker dat de Lisserse scout ook dit jaar weer prima speurwerk heeft verricht.

Ik denk (of hoop eigenlijk) dat het Achilles '29 gaat worden. Dat worden dan twee thuiswedstrijden voor mij
pi_59045826
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:11 schreef Lissov het volgende:
Het is goed dat je VoZ gelooft want het was toch echt Richard Rademaker Hahaha! Maar het is ons ook gegund vind ik zelf Ik moet nog kijken wie het verlies zal gaan opvangen van Kevin Winter, want in deze vorm is het een gevoelige aderlating. Duarte en Leitoe zullen aan de zijkanten vervangen worden, ik weet zeker dat de Lisserse scout ook dit jaar weer prima speurwerk heeft verricht.

Ik denk (of hoop eigenlijk) dat het Achilles '29 gaat worden. Dat worden dan twee thuiswedstrijden voor mij
De thuiswedstrijd ben ik erbij dit keer
  zondag 1 juni 2008 @ 14:31:03 #102
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59048129
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:11 schreef Lissov het volgende:

Hoe dat zo? Verdien je bij in Groesbek?
www.thuisuiteten.nl
pi_59048695
rust: hollandia - achilles 1-0
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 1 juni 2008 @ 14:59:59 #104
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59048761
Moet je er niet heen als Hollandia-supporter en topicopener van ze, Noshiba?
www.thuisuiteten.nl
pi_59048939
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef methodmich het volgende:
Moet je er niet heen als Hollandia-supporter en topicopener van ze, Noshiba?
Ik was er net voor de 1e helft maar word 15.15 opgehaald moet weg
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59049311
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Verdien je bij in Groesbek?
Nee, mijn vriendin woont in Malden. Dat ligt naast Groesbeek!
pi_59049331
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Lissov het volgende:

[..]

Ik weet wie het is
pi_59050766
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef Noshiba het volgende:
rust: hollandia - achilles 1-0
3-0 en afgelopen.
  zondag 1 juni 2008 @ 17:10:53 #109
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59051409

Hollandia - Achilles '29 3-0 (1-0)
1-0 Patrick van Dijk 2-0 Eddy Torto 3-0 Patrick van Dijk
Bijzonderheid: Thijs Hendriks (Achilles '29) mist strafschop

STAND

1. Hollandia 3-6
2. sv Deurne 2-3
3. Achilles '29 3-3

Topscorers

Topscorers

1. Patrick van Dijk (Hollandia) 2
2. Thijs Hendriks (Achilles '29) 1
Bob Kortebos (Hollandia) 1
Eddy Torto (Hollandia) 1
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 juni 2008 @ 17:12:45 #110
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59051437
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Lissov het volgende:

[..]

Okee, behoorlijk eindje uit de regio. Maar wel handig voor je inderdaad. Het kan nog steeds, maar dan moet Deurne dus winnen donderdag en vervolgens moet Achilles het dan zelf afmaken met ruime cijfers tegen Deurne.
www.thuisuiteten.nl
pi_59052351
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
Bijzonderheid: Thijs Hendriks (Achilles '29) mist strafschop

STAND

1. Hollandia 3-6
2. sv Deurne 2-3
3. Achilles '29 3-3
Nu word het eerst deurne-hollandia stel dat word gelijk

dan achilles-deurne en deurne wint dat wie gaat er dan door? op doelsaldo? of op onderling resultaart?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59052459
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nu word het eerst deurne-hollandia stel dat word gelijk

dan achilles-deurne en deurne wint dat wie gaat er dan door? op doelsaldo? of op onderling resultaart?
Eerst doelsaldo en als dat gelijk is de penalty serie.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:57:28 #113
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59059690
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]

resultaart
is dat lekker?

Ik hoop eigenlijk dat het toch Achilles wordt, want dan zijn ze moe als ze in de landelijke bekerfinale staan (mocht dat gebeuren) en dan is het minder moeilijk voor ons om van ze te winnen (mochten wij in de finale komen) Ze zullen in ieder geval nog hard aan de bak gaan, als Deurne van Hollandia wint!
pi_59073567
Hollandia.
Ajax <3
pi_59102731
Klasse apart, HHC-FC Lisse 1-5
pi_59103188
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef braak het volgende:
Klasse apart, HHC-FC Lisse 1-5
Gefeliciteerd Lisse
pi_59104423
Dik verdiend, als je zo dik van je concurrenten wint:
That's all folks!
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:22:29 #118
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59105828
Ja, dat het uiteindelijk zo gemakkelijk ging heeft me wel een beetje verbaasd. Maar op een gegeven moment kom je in zo'n fase dat eigenlijk alles gewoon vanzelf gaat. Hopelijk blijft dat nog een paar weken hangen.
pi_59106508
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:22 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, dat het uiteindelijk zo gemakkelijk ging heeft me wel een beetje verbaasd. Maar op een gegeven moment kom je in zo'n fase dat eigenlijk alles gewoon vanzelf gaat. Hopelijk blijft dat nog een paar weken hangen.
Ben er van overtuigd dat jullie nu ook de algehele titel gaan pakken.

Maar ja dat was ik vorig seizoen ook van bij onszelf

[ Bericht 12% gewijzigd door F1Bas op 04-06-2008 01:30:36 ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:53:07 #120
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59106798
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben er van overtuigd dat jullie nu ook de algehele titel gaan pakken.

Maar ja dat was ik vorig seizoen ook van bij onszelf
Tsja... maar zó oppermachtig waren jullie niet vorig jaar...

En het jaar ervoor had ik nog geen stuiver ingezet op jullie om de zaterdagtitel / algehele titel en wonnen jullie ze toch allebei
pi_59106828
Sodemieter, wat een zege!! En wat speelden we opnieuw goed, alhoewel we dat minder deden dan in de andere wedstrijden. Alleen na de 1-3 gingen we uitstekend door. Ben net tien minuten thuis, het was de lange zit meer dan waard! LISSE ZATERDAGKAMPIOEN!!
pi_59106919
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Tsja... maar zó oppermachtig waren jullie niet vorig jaar...

En het jaar ervoor had ik nog geen stuiver ingezet op jullie om de zaterdagtitel / algehele titel en wonnen jullie ze toch allebei
Niet zó oppermachtig maar wel relatief eenvoudig. Vooral tegen jullie thuis was top, alleen HHC uit was heel even lastig.

En wat je zegt over het jaar ervoor zegt alles, toen gaf je ons geen stuiver, dat is nu net de reden dat je dus van te voren niks kan zeggen over de afloop.

En ja, met ons elftal van vorig jaar hadden we denk ik ook verloren van dit Lisse, al telt dat niet helemaal want dan zou Kevin tegen Kevin op het middenveld spelen

[ Bericht 13% gewijzigd door F1Bas op 04-06-2008 02:23:01 ]
pi_59106932
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:57 schreef Lissov het volgende:
Sodemieter, wat een zege!! En wat speelden we opnieuw goed, alhoewel we dat minder deden dan in de andere wedstrijden. Alleen na de 1-3 gingen we uitstekend door. Ben net tien minuten thuis, het was de lange zit meer dan waard! LISSE ZATERDAGKAMPIOEN!!
Erg jammer alleen om het op een late dinsdagavond te vieren al maakt het het niet minder mooi. Al was afgelopen zaterdag een mooie generale.

Gefeliciteerd, bedankt voor het aftroeven van blauwen
pi_59119963
Dik terecht. Sinds 1996 niet meer zo'n oppermachtige kampioen! Lissov en Gerben van harte!

HHC Hardenberg - FC Lisse 1-5 (0-2)
32. 0-1 Glynor Plet 42. 0-2 Rik Vermeulen 50. 1-2 Lars Offringa 58. 1-3 Kevin Winter 81. 1-4 Michael van der Laan (strafschop) 86. 1-5 Rik Vermeulen

STAND

1. FC Lisse 4-10 *
2. Spakenburg 3-2
3. HHC Hardenberg 3-1

*= kampioen

Topscorers

1. Glynor Plet (FC Lisse) 4
2. Rik Vermeulen (FC Lisse) 3
Kevin Winter (FC Lisse) 3
4. Karim Elkaddouri (Spakenburg) 2
Michael van der Heijden (FC Lisse) 2
www.thuisuiteten.nl
pi_59120970
De thuiswedstrijd van lisse begint om half 8 op 14 juni, weet iemand ook hoelaat de uitwedstrijd begint van 21 juni?
pi_59121057
Wat een held die Kevin Winter. onder zijn leiding 2 maal achtereen zaterdagkampioen worden! Gefeliciteerd Lissenaren
pi_59121814
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef HPayne het volgende:
Wat een held die Kevin Winter. onder zijn leiding 2 maal achtereen zaterdagkampioen worden! Gefeliciteerd Lissenaren
Hij gaat voor 3 op een rij
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:49:38 #128
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59122313
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:18 schreef methodmich het volgende:
Dik terecht. Sinds 1996 niet meer zo'n oppermachtige kampioen! Lissov en Gerben van harte!
Wel even in ogenschouw nemen dat IJsselmeervogels vorig jaar al na drie wedstrijden de titel op zak had en dus de laatste wedstrijd niet meer hoefde.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:10:44 #129
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59122761
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 02:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]
En wat je zegt over het jaar ervoor zegt alles, toen gaf je ons geen stuiver, dat is nu net de reden dat je dus van te voren niks kan zeggen over de afloop.
Ik bedoel dat ik meer op ons had ingezet

En, bijna vergeten: Gefeliciteerd Lissov + Zaterdagvoetbal!

Leuk filmpje, gemaakt door een HHC-supporter:
pi_59148998
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:49 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Wel even in ogenschouw nemen dat IJsselmeervogels vorig jaar al na drie wedstrijden de titel op zak had en dus de laatste wedstrijd niet meer hoefde.
Tja, da's geen reden om het maar te laten lopen.

Vanavond mogelijk Hollandia dus kampioen bij de zondag. Of maakt Deurne het nog bijzonder spannend?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:25:44 #131
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59151078
Voor mij maakt het niet zoveel uit, het is voor mij allemaal ongeveer even ver reizen.
Qua reistijd heeft Deurne mijn voorkeur. Ik neem aan dat de stakingen op 21 juni toch wel voorbij zullen zijn.

[ Bericht 40% gewijzigd door zaterdagvoetbal op 05-06-2008 18:32:28 ]
pi_59155199
Gefeliciteerd Hollandia
pi_59156220
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOLLANDIA KAMPIOENEN!!!!!

WAT EEN FOCKING GENIAAL SEIZOEN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:22:11 #134
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59156721
Hollandia gefeliciteerd!

Ik heb geen idee hoe sterk de zondagkampioen is. We zullen het de 14e en de 21e zien.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:16:08 #135
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59158283
Gefeliciteerd!
pi_59176280

sv Deurne - Hollandia 1-3 (1-2)
15. 1-0 Joep Sijbers 34. 1-1 Bob Kortebos 35. 1-2 Kees Stavenuiter 90. 1-3 Cees Duyn
Rood: Falk Louwers (sv Deurne)

STAND

1. Hollandia 4-9 *
2. Achilles '29 3-3
3. sv Deurne 3-3

*= kampioen

Topscorers

Bob Kortebos (Hollandia) 2
2. Cees Duyn (Hollandia) 1
Thijs Hendriks (Achilles '29) 1
Joep Sijbers (sv Deurne) 1
Kees Stavenuiter (Hollandia) 1
Eddy Torto (Hollandia) 1
www.thuisuiteten.nl
pi_59176332
Hollandia landskampioen zondagamateurs

Feest in Hoorn dus. Ben wel benieuwd. Ze hebben een keer verloren van Deurne, wat ik geen sterk team vond.

Lisse lijkt favoriet, al zegt dat niks in zulke duels. Wie is er fitter, wie heeft de vorm van de dag etc.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 juni 2008 @ 15:35:39 #138
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59219838

Spakenburg - HHC Hardenberg 3-1 (1-0)
30. 1-0 Karim Elkaddouri (strafschop) 80. 2-0 Karim Elkaddouri 82. 3-0 Maurice van der Wilt 86. 3-1 Martijn Berger

STAND

1. FC Lisse 4-10 *
2. Spakenburg 4-5
3. HHC Hardenberg 4-1

*= kampioen

Topscorers

1. Karim Elkaddouri (Spakenburg) 4
Glynor Plet (FC Lisse) 4
3. Rik Vermeulen (FC Lisse) 3
Kevin Winter (FC Lisse) 3
5. Michael van der Heijden (FC Lisse) 2

HHC Hardenberg dus bijna de slechtste ploeg in de nacompetitie ooit. Ook Kozakken Boys verzamelde in 1993 slechts één punt. Alleen GVVV deed het in 1997 slechter. Die pakten geen enkel punt.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 juni 2008 @ 17:46:20 #139
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59223534
En voor de volledigheid:

Achilles '29 - sv Deurne 3-1 (1-0)
1-0 Thijs Hendriks 1-1 Joep Sijbers 2-1 Sip Walraven 3-1 Peter van Putten
Rood: Alain van de Besselaar (sv Deurne)
Bijzonderheid: Tim Konings (sv Deurne) mist strafschop

STAND

1. Hollandia 4-9 *
2. Achilles '29 4-6
3. sv Deurne 4-3

*= kampioen

Topscorers

Topscorers

Thijs Hendriks (Achilles '29) 2
Bob Kortebos (Hollandia) 2
Peter van Putten (Achilles '29) 2
Joep Sijbers (sv Deurne) 2
www.thuisuiteten.nl
pi_59228546
Er wordt op vreemde tijden gespeeld voor de algehele titel:

FC Lisse - Hollandia om 19.30(14 juni)
Hollandia - FC Lisse om 17.00(21 juni)
  maandag 9 juni 2008 @ 07:50:44 #141
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59237986
Ja, ik vind het ook niks. Wie bepaalt op welke tijd gespeeld wordt? Het komt mij slecht uit.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:24:28 #142
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59242003
en dan te bedenken dat dit bij een Topklasse standaard kan worden....
pi_59243916
quote:
Op maandag 9 juni 2008 07:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, ik vind het ook niks. Wie bepaalt op welke tijd gespeeld wordt? Het komt mij slecht uit.
Lisse moest wel, Hollandia vindt het een mooie tijd denk ik.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:46:48 #144
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59245724
waarom moest lisse wel?
pi_59251049
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef uitje4life het volgende:
waarom moest lisse wel?
Omdat er overdag een evenement is op de wielerbaan die om de velden heen ligt.
pi_59251160
ASWH speelde destijds ook twee keer om 17.00.

Is vaak ook een tegemoetkoming richting de zondagclub, die wellicht op zaterdag werkzame spelers heeft.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:41:35 #147
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59385604
Die uitwedstrijd wordt nu wel erg lastig te halen, als ik ook nog op tijd wil zijn voor de kwartfinale van het Nederlands Elftal.
pi_59386264
Dan gewoon vanmiddag maar met 5-0 winnen!
www.thuisuiteten.nl
pi_59395061
Hollandia wint met 2-3 bij Lisse. Halverwege de eerste helft kreeg Nieuwlaat(Lisse) al rood.
pi_59395882
VIVAAAAAA HOLLANDIA
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59401065
De verslagen gaan veel over de scheidsrechter, een slecht teken, helemaal omdat dit bij hem niet de eerste keer is dat hij een discutable rol speelt. Zijn er bij Lisse nu veel geschorsten of valt dat wel mee?
pi_59401073
quote:
Op zondag 15 juni 2008 08:19 schreef GeorgKacher het volgende:
De verslagen gaan veel over de scheidsrechter, een slecht teken, helemaal omdat dit bij hem niet de eerste keer is dat hij een discutable rol speelt. Zijn er bij Lisse nu veel geschorsten of valt dat wel mee?
quote:
Van FC Lisse zullen Nieuwlaat en Duarte moeten toekijken bij de return.
Staat in het verslag, hun linksback komt trouwens weer terug van een schorsing.

Maar:
quote:
Ivo Rottiné, Vriend en Duyn ontbreken bij Hollandia.

[ Bericht 10% gewijzigd door F1Bas op 15-06-2008 09:17:28 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 09:50:00 #153
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59401428
Was Hollandia veel sterker dan Lisse? Of speelde Lisse gewoon niet goed?
pi_59401535
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:50 schreef uitje4life het volgende:
Was Hollandia veel sterker dan Lisse? Of speelde Lisse gewoon niet goed?
Mja, als je na nog geen half uur met 10 man komt te spelen.....
pi_59401951
Tsja, was het nou terecht of niet? We hebben in ieder geval gestreden voor elke meter met tien man. En Hollandia kwam bij tijd en wijle flink onder druk te staan. We hebben veel risico's moeten en durven nemen waardoor de gasten veel counters konden uitvoeren. Maar daar gingen zij niet al te goed mee om. Ik ben opnieuw trots op mijn FC dat zij ervoor knokten totdat ze erbij neervielen. Ik ben geen slechte verliezer, maar ook VoZ heeft het over het feit dat de keeper (Ron Sijm) eruit gestuurd had moeten worden bij de penalty-fase. Dan had ik het nog wel eens willen zien. Maar zaterdag staan we weer met z'n 11en en gaan we winnen Althans, mochten we hetzelfde niveau halen én we weten de rappe Willie Overtoom in bedwang te houden dan zie ik ons die goals nog wel maken!!
pi_59408012
Hollandia wint eerste duel om landstitel

Het moet nog kunnen voor Lisse, denk maar aan Vogels twee jaar terug. Verloren de eerste ook thuis.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 juni 2008 @ 19:57:52 #157
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59411963
Tja, ik vond Lisse toch echt beter spelen dan Hollandia, ook met 10 man. Hollandia maakte op mij geen geweldige indruk, zelfs tegen 10 man bleven ze vooral defensief spelen. En ze vertrouwden voornamelijk (en niet onterecht) op de invallen van Willie Overtoom, die echt het verschil maakte.
Over de kaart voor Nieuwlaat heb ik geen oordeel, ik kon er niks van zien. De penalty was absoluut terecht (mocht methodmich nog denken dat Leitoe zich liet vallen), en had normaal een rode kaart op moeten leveren. Maar ja, je zou ook kunnen zeggen dat Lisse na de 2-2 beter wat behoudender had kunnen gaan spelen in plaats van volop op de aanval. Het is ook niet niks om de hele wedstrijd met 10 man te blijven proberen de tegenstander af te jagen.
Voor volgende week is voor Lisse de schorsing van Duarte een aderlating (een overdreven gele kaart, maar Duarte had ook wel wat slimmer mogen wezen). Hoe dat voor Hollandia geldt weet ik niet. We zien volgende week wel. Afgaande op gisteren is er nog niets verloren.
  zondag 15 juni 2008 @ 22:50:16 #158
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59417721
TV West zendt zaterdag de wedstrijd live uit. Bespaart me een onmogelijke reis naar Hoorn, al is het altijd leuker om er live bij te zijn.
pi_59418022
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
TV West zendt zaterdag de wedstrijd live uit. Bespaart me een onmogelijke reis naar Hoorn, al is het altijd leuker om er live bij te zijn.
T is altijd gezellig in Hoorn! Blijf je gewoon oranje kijken op de rode steen gekkenhuis!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59420094
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Leuk, dan kan ik ook even kijken. Alleen als het mijn club was geweest zou ik echt wel gaan, of Nederland nu speelt of niet.

Net samenvatting op TV West gezien, rood was erg discutabel. Lisse was zeker niet de mindere al had het op het eind nog zo 2-4 kunnen worden en dan wordt het wel heel moeilijk.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:05:11 #161
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59433433
ik ga wel kijken denk ik Maar Hollandia mist zaterdag zijn 3 belangrijkste spelers geloof ik...
pi_59436979
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
. De penalty was absoluut terecht (mocht methodmich nog denken dat Leitoe zich liet vallen), en had normaal een rode kaart op moeten leveren.
Leitoe laat zich altijd vallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_59439403
Rimpelloos verloopt de laatste wedstrijd van scheidsrechter Wilco Jansen in het voetbalseizoen niet.
De Zwolse arbiter is na FC Lisse - Hollandia, de eerste finale van de strijd om de landstitel bij de amateurs, onderwerp van gesprek en dat is nooit goed. Daarbij gaat het vooral om de kaartenstroom; acht keer geel en een uitsluiting. "Als je zoveel kaarten geeft word je afgebrand. Nou, dat moet dan maar."

De essentie - Lisse verliest met 2-3 omdat het lang met tien man moet spelen - verbleekt compleet in de nazit. Jansen gaat ordinair over de tong als een kaartenstrooier. Heeft consequent inconsequent gefloten. Harde en bittere woorden van alles en iedereen met een gekleurde bril. "Ik zit met een katterig gevoel", bekent de man in kwestie.

De botsing tussen de kampioen van het zaterdag- en zondagvoetbal verandert al snel in een clash. Op zijn Engels, doorgaans fair maar toch ook bikkelhard. Bepalend voor het wedstrijdbeeld zijn het vroege doelpunt van Hollandia en de rode kaart voor Lisse-speler Nieuwlaat na 23 minuten. Een cruciale, maar correcte beslissing van Jansen. Code 24 op het wedstrijdformulier. Ofwel: trappen van een tegenspeler, raak. Natrappen derhalve. Wel een sanctie met een verhaal, want Jansen gaat bij grensrechter Johan van Pommeren uit Valburg te rade. Om te verifiëren? Of heeft hij het incident gemist? "Er stond twee man voor mijn neus, die spelers lagen in elkaar verstrengeld. Ik kon het dus niet goed zien, daar baal ik van."

De wedstrijd blijft met tien tegen elf boeien. Het wordt 1-1, 1-2 en de strafschop die tot de 2-2 leidt is kristalhelder. Ware het niet dat Hollandia-doelman Ron Sijm daarbij geen rode, maar een gele kaart ontvangt. Terwijl hij de doorgebroken Richal Leitoe neerlegt. Voor Jansen een abc'tje. "De aanvaller had geen directe scoringskans, omdat hij naar de buitenkant ging. Gaat hij naar binnen, is het rood."

De sfeer blijft broeierig, soms hectisch. Jansen maakt in beide kampen slachtoffers met kaarten, die leiden tot schorsingen. Lisse-spits Duarte barst voor zijn ogen bijna in tranen uit na zijn fatale boeking. "Jij verprutst onze kampioenswedstrijd", klinkt het onbarmhartig. Jansen begrijpt het, maar kan er niets mee. Hooguit één kaart is discutabel. In de laatste vier jaar floot Jansen (37) constant een wedstrijd in de kampioenscompetitie van de amateurs. "Dit was zeker de lastigste van die serie." Toch straalt hij constant rust uit en staan de mondhoeken vaak omhoog.

Acht uur na vertrek staat Jansen weer thuis voor de deur. De komende nacht zal iets minder rustig zijn dan normaal. Maar dat zit nu eenmaal in de aard van het beestje.

Bron: De Stentor.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:24:22 #164
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59443543
quote:
Op zondag 15 juni 2008 23:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Leuk, dan kan ik ook even kijken. Alleen als het mijn club was geweest zou ik echt wel gaan, of Nederland nu speelt of niet.
Dat is het probleem niet. Het probleem is het ontbreken van openbaar vervoer.
pi_59445774
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:24 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Het probleem is het ontbreken van openbaar vervoer.
Lisse heeft (gratis) bussen die rijden vanaf Ter Specke.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:05:25 #166
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59447255
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lisse heeft (gratis) bussen die rijden vanaf Ter Specke.
Ja, maar die gaan geen 100km omrijden...
pi_59464964
Live op TV West ook via de internetstream denk ik? Hoe laat begint het nu ook weer, 17.00 toch?

Wel geinig, ook een reportage in VI. Wel opvallend dat ze Leito en Glynorr Plet schrijven bij de foto's, toch geen onbekende namen. En Leitoe tussen haakjes FC Utrecht, maar ook bij Den Bosch gespeeld. Maar goed, altijd aardig dat ze aan deze pot een pagina besteden.
www.thuisuiteten.nl
pi_59466725
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
Live op TV West ook via de internetstream denk ik? Hoe laat begint het nu ook weer, 17.00 toch?
Ja, of als je digitale TV hebt van in ieder geval Casema hebt, wellicht andere aanbieders ook wel.
pi_59577853
Vanmiddag dus de beslissing. Zal Lisse het nog kunnen ombuigen?
www.thuisuiteten.nl
pi_59578598
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag dus de beslissing. Zal Lisse het nog kunnen ombuigen?
Leitoe schijnt niet mee te doen omdat ie op vakantie is, prutser.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:40:57 #171
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59581420
Ik zag hem anders net een gigantische kans op 0-3 missen.
pi_59581710
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik zag hem anders net een gigantische kans op 0-3 missen.
Ik ook. Klopt dus niet.

Lisse trouwens oppermachtig, Hollandia lijkt echt nergens op.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:04:28 #173
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59581968
Ja, met iets meer precisie staat het 0-4. Hoewel het pas echt begon te lopen na de 0-1.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:05:59 #174
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59583286
Nou, vergeten te blijven voetballen de tweede helft, maar uiteindelijk wel terecht met 1-3 gewonnen en dus algeheel landskampioen amateurs.

[ Bericht 3% gewijzigd door zaterdagvoetbal op 21-06-2008 19:13:13 ]
pi_59583336
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Nou, vergeten te blijven voetballen de tweede helft, maar uiteindelijk wel terecht met 1-3 gewonnen en dus algeheel landskampioen.
Jep, 2e helft was erg matig maar verder wel verdiend.

Gefeliciteerd!

En Lissov, niet zolang in beeld blijven springen de volgende keer
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:15:23 #176
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59583489
Ik hoorde dat Erwin van der Lugt er ook was in een FC Lisse shirt...
pi_59583888
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jep, 2e helft was erg matig maar verder wel verdiend.

Gefeliciteerd!

En Lissov, niet zolang in beeld blijven springen de volgende keer
Jouw dinnetje was ook nog een keer duidelijk in beeld trouwens, kort na het eindsignaal.

FC Lisse landskampioen amateurs

Gerben en Lissov van harte!
www.thuisuiteten.nl
pi_59594023
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jouw dinnetje was ook nog een keer duidelijk in beeld trouwens, kort na het eindsignaal.

Ik zag het ja en ik was geloof ik niet de enige
pi_59605037
Nee, was een duidelijk shot.

De nieuwe lijst van landskampioenen:

1969 VVOG
1970 Sneek
1971 Zwart-Wit '28
1972 Sparta '25
1973 Noordwijk
1974 Huizen
1975 Spijkenisse
1976 IJsselmeervogels
1977 IJsselmeervogels
1978 ACV
1979 Rohda
1980 Noordwijk
1981 RKC
1982 RKC
1983 IJsselmeervogels
1984 Geldrop
1985 Spakenburg
1986 ACV
1987 Geldrop
1988 DOS Kampen
1989 RCH
1990 Geldrop
1991 De Treffers
1992 Quick Boys
1993 Katwijk
1994 Katwijk
1995 IJsselmeervogels
1996 Scheveningen
1997 Baronie
1998 De Treffers
1999 HSC '21
2000 Katwijk
2001 Baronie
2002 AGOVV
2003 Huizen
2004 Quick Boys
2005 ASWH
2006 IJsselmeervogels
2007 Argon
2008 FC Lisse

24 -16 voor de zaterdagclubs dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_59605684
Mijn leven is compleet
  zondag 22 juni 2008 @ 19:21:40 #181
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59608547
Ik hoop maar dat er geen mensen zijn die er werkelijk zo over denken...

[ Bericht 58% gewijzigd door zaterdagvoetbal op 22-06-2008 19:32:52 ]
pi_59609391
Jammer Hollandia. Ze speelden ook niet echt geweldig, maar ik ben allang blij dat ze kampioen zijn geworden van de zondag hoofdklasse.
Ajax <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')