De enige wedstrijd die ik van hem zag met Lisse blunderde hij ook al zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:56 schreef methodmich het volgende:
Exact, breekpuntje leek volgens het verslag het uitvallen van keeper Arjan van Heusden van FC Lisse. Zijn vervanger Samir Beeldsnijder ging bij beide Spakenburg-treffers niet vrijuit!
Eindelijk eens iemand die het doorheeft dat dit kunstgras juist heel goed is en het niet altijd negatief hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Over het geheel bezien is de uitslag denk ik wel terecht. En ik ben redelijk positief over het kunstgras. Niet alleen ziet het er fraai uit, maar het komt het spel van technische ploegen zeker ten goede.
7 stuks joh? Wie zijn / waren dat dan allemaal?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Lissov het volgende:
Des te leuker dat er afgelopen zaterdag 7 eigen Lisserse jongens op het wedstrijdformulier stonden. En daar tel ik Pascal Zoet en Kevin Winter nog niet mee. Het mooiste is dat iedereen van iedereen kan winnen, zeker in de nacompetitie. Het wordt morgen lekker druk in Lisse, ik ben in ieder geval trots op mijn club dat wij zulke wedstrijden mogen spelen! En HHC Hardenberg is meer dan welkom, ik stond vorig jaar tussen de Hardenbergers in. Mooi volk en net als wij lekker nuchter.Ik heb er zin an!
Het zou mijn zeer verbazen als ze winnen bij Lisse of zijn ze zoveel beter dan afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:05 schreef GeorgKacher het volgende:
Come on HC Come on HC (grote trom slaat) HHC HHC ole ole (in Tukkerduits)
Ik hoop op een stunt vanavond, al hoorde ik wel dat Lisse een hele sterke ploeg heeft, vooral het middenveld is goed in balans en achterin geven ze weinig weg (er zou een erg goede routinier rondlopen ik weet zijn naam overigens niet), zodat het een heel zwaar karwei zal worden.
Nee hooguit in de breedte, ik vind ze minder voetballen, al is het natuurlijk een ploeg die moeite heeft met vechtvoetbal zodat de wedstrijden die ik heb gezien tegen de Kamper clubs wellicht niet representatief zijn, ik vond ze vorig jaar beter voetballen. Wat is die van Everdingen toch een geweldenaar. 'Die Plet moet je in betonstorten en nooit meer loslaten'.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het zou mijn zeer verbazen als ze winnen bij Lisse of zijn ze zoveel beter dan afgelopen seizoen?
Kevin Winterquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Heerlijk, 2-0 bij rustAls ze het nou maar niet weer weggeven in de tweede helft.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:38 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
5-5? Moet er geen winnaar komen?
Die routinier zal Edgar van Schie wel zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:05 schreef GeorgKacher het volgende:
Come on HC Come on HC (grote trom slaat) HHC HHC ole ole (in Tukkerduits)
Ik hoop op een stunt vanavond, al hoorde ik wel dat Lisse een hele sterke ploeg heeft, vooral het middenveld is goed in balans en achterin geven ze weinig weg (er zou een erg goede routinier rondlopen ik weet zijn naam overigens niet), zodat het een heel zwaar karwei zal worden.
Niet normaal hoe onterechtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:10 schreef F1Bas het volgende:
Deurne wint met 0-1 bij Hollandia.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:52 schreef GeorgKacher het volgende:
Come on HHC! Come on HHC! HHC ole ole!
Scheelt wel een slok op een borrel dat Wilson niet meedoet. Al is Thijs Houwing natuurlijk ook niet de minste. We zullen het zien vanmiddag. Ik gok op winst voor HHC.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:52 schreef GeorgKacher het volgende:
Jullie zijn maar boefjes! Ik ga ook. HHC moet achterin 1 tegen 1 spelen dan komt het goed. Van Moll is een hele goede spelmaker maar verdedigt niet mee, dat moet HHC kunnen uitspelen. Man uitspelen en Spakenburg moet dan constant twee mensen laten vrijstaan, dan krijgen ze achterin grote problemen. Bovendien is van Moll mentaal gezien geen sterke speler, loopt het niet dan haakt hij als eerste af. Wilson is geschorst. Er liggen dus zeker mogelijkheden voor HHC vanmiddag.
Come on HHC! Come on HHC! HHC ole ole!
1-1 dus en dat terwijl svs volgens mij redelijk kansloos was. HHC miste ook nog een pingel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:16 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Doe mij maar een gelijkspel.
Dan is het toch al beslist? Alleen HHC kan dan nog op 7 punten komen, maar die hebben de pingelserie toch verloren van jullie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, dat las ik ook. Maar ik vind het prima, zaterdag winnen van Spakenburg en het is zo goed als beslist.
Onthoud 1 ding: er is nog nooit iemand landskampioen geworden omdat hij de pingelsersie beter nam. Dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Theoretisch kan het, in de praktijk komt het niet voor. FC Lisse wordt de zaterdagkampioen. Tenzij er een wonder gebeurt, maar HHC wint niet nog twee keer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan is het toch al beslist? Alleen HHC kan dan nog op 7 punten komen, maar die hebben de pingelserie toch verloren van jullie?
IJsselmeervogels in 2005/06....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:13 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Onthoud 1 ding: er is nog nooit iemand landskampioen geworden omdat hij de pingelsersie beter nam. Dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Theoretisch kan het, in de praktijk komt het niet voor. FC Lisse wordt de zaterdagkampioen. Tenzij er een wonder gebeurt, maar HHC wint niet nog twee keer.
1 HHC had de penaltyserie gewonnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan is het toch al beslist? Alleen HHC kan dan nog op 7 punten komen, maar die hebben de pingelserie toch verloren van jullie?
Vreemd eigenlijk, in de penaltyreeks tegen Lisse knallen ze er 10 achter elkaar in en nu missen ze de enige.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef HPayne het volgende:
Ze hadden de wedstrijd kunnen beslissen door de strafschop te benutten.
Nu Lisse dat haar handjes dichtknijpt, en de beste papieren heeft.
HHC fan naast me. "oh das Steggink die hem neemt die mist nooit, hij plaatst de ballen goed" dus ik zeg: "kleine keeper dus als je in de hoek schiet zit ie altijd" Hij schoot dus bijna recht op de keeper af...quote:Op zondag 25 mei 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, in de penaltyreeks tegen Lisse knallen ze er 10 achter elkaar in en nu missen ze de enige.
Ze zullen er blij mee zijn geweest, maar handjes dichtknijpen lijkt me op deze situatie niet van toepassing.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef HPayne het volgende:
...
Nu Lisse dat haar handjes dichtknijpt, en de beste papieren heeft.
Nou goed..... Ik bedoel er mee dat het een gunstige uitslag is voor Lisse. Maar idd in de handen wrijven is een beterequote:Op zondag 25 mei 2008 10:49 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Ze zullen er blij mee zijn geweest, maar handjes dichtknijpen lijkt me op deze situatie niet van toepassing.
Spannend! Net zoiets als 2 jaar geleden op de zaterdag, toen alledrie de ploegen de eerste 2 wedstrijden gelijk hadden gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Deurne in eigen huis dik onderuit tegen Achilles '29 (0-4), zodat alle ploegen op de zondag nu drie punten hebben uit twee duels.
6-2 inmiddels.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
Binnen een half uur staat het bij Lisse - SVS 4-0
Als het even kan zijn Kevin en Jeffrey altijd bij elkaars wedstrijden. Komend seizoen spelen ze weer samenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Jeffrey was er ook vandaag trouwens weer.
Volgens VOZ niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:08 schreef methodmich het volgende:
Heeft er wel eens een ploeg zo ruim verloren in een kampioenscompetitie eigenlijk?
Heb jij niet nog een feestje?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:06 schreef Lissov het volgende:
Volgens mij wel, Kozakken Boys verloor ooit met 9-0 (!) bij Lunteren in de nacompetitie. Dat was begin jaren '90. He Methodmich, geloof je mijn statistieken bij VoZ niet dan??Het was echt Houwing die scoorde, Rademaker had het te druk met Duarte denk, haha!
De thuiswedstrijd ben ik erbij dit keerquote:Op zondag 1 juni 2008 10:11 schreef Lissov het volgende:
Het is goed dat je VoZ gelooft want het was toch echt Richard RademakerHahaha! Maar het is ons ook gegund vind ik zelf
Ik moet nog kijken wie het verlies zal gaan opvangen van Kevin Winter, want in deze vorm is het een gevoelige aderlating. Duarte en Leitoe zullen aan de zijkanten vervangen worden, ik weet zeker dat de Lisserse scout ook dit jaar weer prima speurwerk heeft verricht.
Ik denk (of hoop eigenlijk) dat het Achilles '29 gaat worden. Dat worden dan twee thuiswedstrijden voor mij
Hoe dat zo? Verdien je bij in Groesbek?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:11 schreef Lissov het volgende:
Het is goed dat je VoZ gelooft want het was toch echt Richard RademakerHahaha! Maar het is ons ook gegund vind ik zelf
Ik moet nog kijken wie het verlies zal gaan opvangen van Kevin Winter, want in deze vorm is het een gevoelige aderlating. Duarte en Leitoe zullen aan de zijkanten vervangen worden, ik weet zeker dat de Lisserse scout ook dit jaar weer prima speurwerk heeft verricht.
Ik denk (of hoop eigenlijk) dat het Achilles '29 gaat worden. Dat worden dan twee thuiswedstrijden voor mij
Ik was er net voor de 1e helft maar word 15.15 opgehaald moet wegquote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef methodmich het volgende:
Moet je er niet heen als Hollandia-supporter en topicopener van ze, Noshiba?
Nee, mijn vriendin woont in Malden. Dat ligt naast Groesbeek!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Verdien je bij in Groesbek?
Ik weet wie het isquote:Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Lissov het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin woont in Malden. Dat ligt naast Groesbeek!
3-0 en afgelopen.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef Noshiba het volgende:
rust: hollandia - achilles 1-0
Okee, behoorlijk eindje uit de regio. Maar wel handig voor je inderdaad. Het kan nog steeds, maar dan moet Deurne dus winnen donderdag en vervolgens moet Achilles het dan zelf afmaken met ruime cijfers tegen Deurne.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Lissov het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin woont in Malden. Dat ligt naast Groesbeek!
Nu word het eerst deurne-hollandia stel dat word gelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
Bijzonderheid: Thijs Hendriks (Achilles '29) mist strafschop
STAND
1. Hollandia 3-6
2. sv Deurne 2-3
3. Achilles '29 3-3
Eerst doelsaldo en als dat gelijk is de penalty serie.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nu word het eerst deurne-hollandia stel dat word gelijk
dan achilles-deurne en deurne wint dat wie gaat er dan door? op doelsaldo? of op onderling resultaart?
is dat lekker?quote:
Gefeliciteerd Lissequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef braak het volgende:
Klasse apart, HHC-FC Lisse 1-5
Ben er van overtuigd dat jullie nu ook de algehele titel gaan pakken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:22 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, dat het uiteindelijk zo gemakkelijk ging heeft me wel een beetje verbaasd. Maar op een gegeven moment kom je in zo'n fase dat eigenlijk alles gewoon vanzelf gaat. Hopelijk blijft dat nog een paar weken hangen.
Tsja... maar zó oppermachtig waren jullie niet vorig jaar...quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat jullie nu ook de algehele titel gaan pakken.
Maar ja dat was ik vorig seizoen ook van bij onszelf![]()
Niet zó oppermachtig maar wel relatief eenvoudig. Vooral tegen jullie thuis was top, alleen HHC uit was heel even lastig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Tsja... maar zó oppermachtig waren jullie niet vorig jaar...
En het jaar ervoor had ik nog geen stuiver ingezet op jullie om de zaterdagtitel / algehele titel en wonnen jullie ze toch allebei
Erg jammer alleen om het op een late dinsdagavond te vieren al maakt het het niet minder mooi. Al was afgelopen zaterdag een mooie generale.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:57 schreef Lissov het volgende:
Sodemieter, wat een zege!! En wat speelden we opnieuw goed, alhoewel we dat minder deden dan in de andere wedstrijden. Alleen na de 1-3 gingen we uitstekend door. Ben net tien minuten thuis, het was de lange zit meer dan waard! LISSE ZATERDAGKAMPIOEN!!
Hij gaat voor 3 op een rijquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef HPayne het volgende:
Wat een held die Kevin Winter. onder zijn leiding 2 maal achtereen zaterdagkampioen worden! Gefeliciteerd Lissenaren
Wel even in ogenschouw nemen dat IJsselmeervogels vorig jaar al na drie wedstrijden de titel op zak had en dus de laatste wedstrijd niet meer hoefde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:18 schreef methodmich het volgende:
Dik terecht. Sinds 1996 niet meer zo'n oppermachtige kampioen! Lissov en Gerben van harte!
Ik bedoel dat ik meer op ons had ingezetquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En wat je zegt over het jaar ervoor zegt alles, toen gaf je ons geen stuiver, dat is nu net de reden dat je dus van te voren niks kan zeggen over de afloop.
Tja, da's geen reden om het maar te laten lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:49 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Wel even in ogenschouw nemen dat IJsselmeervogels vorig jaar al na drie wedstrijden de titel op zak had en dus de laatste wedstrijd niet meer hoefde.
Lisse moest wel, Hollandia vindt het een mooie tijd denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 07:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, ik vind het ook niks. Wie bepaalt op welke tijd gespeeld wordt? Het komt mij slecht uit.
Omdat er overdag een evenement is op de wielerbaan die om de velden heen ligt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef uitje4life het volgende:
waarom moest lisse wel?
quote:Op zondag 15 juni 2008 08:19 schreef GeorgKacher het volgende:
De verslagen gaan veel over de scheidsrechter, een slecht teken, helemaal omdat dit bij hem niet de eerste keer is dat hij een discutable rol speelt. Zijn er bij Lisse nu veel geschorsten of valt dat wel mee?
Staat in het verslag, hun linksback komt trouwens weer terug van een schorsing.quote:Van FC Lisse zullen Nieuwlaat en Duarte moeten toekijken bij de return.
quote:Ivo Rottiné, Vriend en Duyn ontbreken bij Hollandia.
Mja, als je na nog geen half uur met 10 man komt te spelen.....quote:Op zondag 15 juni 2008 09:50 schreef uitje4life het volgende:
Was Hollandia veel sterker dan Lisse? Of speelde Lisse gewoon niet goed?
T is altijd gezellig in Hoorn! Blijf je gewoon oranje kijken op de rode steen gekkenhuis!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
TV West zendt zaterdag de wedstrijd live uit. Bespaart me een onmogelijke reis naar Hoorn, al is het altijd leuker om er live bij te zijn.
Leuk, dan kan ik ook even kijken. Alleen als het mijn club was geweest zou ik echt wel gaan, of Nederland nu speelt of niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
TV West zendt zaterdag de wedstrijd live uit. Bespaart me een onmogelijke reis naar Hoorn, al is het altijd leuker om er live bij te zijn.
Leitoe laat zich altijd vallen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
. De penalty was absoluut terecht (mocht methodmich nog denken dat Leitoe zich liet vallen), en had normaal een rode kaart op moeten leveren.
Dat is het probleem niet. Het probleem is het ontbreken van openbaar vervoer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk, dan kan ik ook even kijken. Alleen als het mijn club was geweest zou ik echt wel gaan, of Nederland nu speelt of niet.
Lisse heeft (gratis) bussen die rijden vanaf Ter Specke.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:24 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Het probleem is het ontbreken van openbaar vervoer.
Ja, maar die gaan geen 100km omrijden...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lisse heeft (gratis) bussen die rijden vanaf Ter Specke.
Ja, of als je digitale TV hebt van in ieder geval Casema hebt, wellicht andere aanbieders ook wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
Live op TV West ook via de internetstream denk ik? Hoe laat begint het nu ook weer, 17.00 toch?
Leitoe schijnt niet mee te doen omdat ie op vakantie is, prutser.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag dus de beslissing. Zal Lisse het nog kunnen ombuigen?
Ik ook. Klopt dus niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik zag hem anders net een gigantische kans op 0-3 missen.
Jep, 2e helft was erg matig maar verder wel verdiend.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Nou, vergeten te blijven voetballen de tweede helft, maar uiteindelijk wel terecht met 1-3 gewonnen en dus algeheel landskampioen.
Jouw dinnetje was ook nog een keer duidelijk in beeld trouwens, kort na het eindsignaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jep, 2e helft was erg matig maar verder wel verdiend.
Gefeliciteerd!
En Lissov, niet zolang in beeld blijven springen de volgende keer
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jouw dinnetje was ook nog een keer duidelijk in beeld trouwens, kort na het eindsignaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |