Hij heeft al wat wedstrijden gespeeld, grotendeels als invaller, maar zal nimmer zijn voormalig niveau halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Weet iemand hoe het nu eigenlijk met hem gaat?
PSV?quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:01 schreef Elvislives het volgende:
Een team die een aanspeelpunt zoekt die ook kan afmaken. Misschien een team die 4-2-3-1 speelt of met een Suarez achtige speler naast Cabañas. Hij heeft een korte kop tegenwoordig trouwens, maakt hem niet slechter
[ afbeelding ]
gast,PSV heeft een spits nodig.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
gast, jij snapt er echt niets van
jij bent zo wanhopig dat je een spits wil met een kogel in zijn kop? Succes dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
gast,PSV heeft een spits nodig.
gast,fock jou.
Omfg,die zit er ook nog echt in hé?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij bent zo wanhopig dat je een spits wil met een kogel in zijn kop? Succes dan.
Dit wist ik inderdaad ook niet, voor Libertad toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef Sperma het volgende:
[..]
Hij heeft al wat wedstrijden gespeeld, grotendeels als invaller, maar zal nimmer zijn voormalig niveau halen.
Ow, blijf jij maar denken dat hij nog op het niveau dat PSV wil nastreven terug komt.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Omfg,die zit er ook nog echt in hé?
En dan zeggen dat ik het niet snap
Die zit er nog in ja...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Omfg,die zit er ook nog echt in hé?
En dan zeggen dat ik het niet snap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |