Dat bloesje vind ik ook zo mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
ja leuk hequote:Op zondag 8 juni 2008 10:57 schreef Enfermera het volgende:
@ -moi-: die hotpants zijn gaaf joh!En de rest is ook echt leuk... Beter met zoveel korting xD!
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker hequote:
dat eerste truitje is écht heel leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
jeeej, ook een bestelling gedaan, en 4 codes gebruikt30 euro korting!!!
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draagquote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
hotpants, de dag dat ik vind dat ik ze aan kan zal ik ook eens langs de H&M lopenzie ze altijd wel hangen, maarja, hè?
ik heb laatst een knalroze gekocht, om in te slapen. ik ga er echt niet in naar buitenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker he. Ik slaap/sport erin.
ik had laatst bij de H&M een pyjama van snoopy gekocht met hotpants en daarin zie je dus wel m'n onderbroek zittenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draag... deze zijn trouwens heel 'degelijk' voor hotpants: je kont komt er niet onderuit en je benen zijn optisch iets smaller. Zou je best aankunnen dus, zeker binnenshuis
.
die moet je echt minimaal 1 maat kleiner nemen, dan zitten ze goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Vallen deze rokjes een beetje normaal?
[ afbeelding ]
Soms vallen ze heel groot namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |