Hoe dan? Je hebt maar 2 vakjes waar je ze kan invullen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor mn laatste bestelling heb ik ook 4 codes gebruikt. Wist niet dat dat 'niet mocht', maar dat staat ook nergens geloof ik.
Ik heb ze net eindelijk te pakken gehad. Ik had drie codes ingevuld, en je mag maar twee. Zegt ze: zal ik die twee van 10 laten staan, dan haal ik die van 5 eraf. Dan hou je meer korting over.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:13 schreef Ooi86 het volgende:
ik probeer al de hele avond die sappies van de klantenservice te bellen, maar er zijn teveel die hen bellen, dus ik kom er niet door ofzo?!
Had ik dus ook, en ik vind het vet irritant!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde m'n bestelproces bekijken, was er storing bij H&M en kon ik niet inloggen.
Nu kan ik bij H&M inloggen, is er een storing bij TNT
In die status staat mijn bestelling ondertussen al een week, dus don't get your hopes up...quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef PeRi het volgende:
Jeeuj mijn bestelling is in behandeling! Er stond eerst half juni, dus ik verwachtte 'm eigenlijk niet al zo snel, rond de 15e ofzo pas. Maar ik wilde net ff loeren naar mijn bestelling, en toen schrok ik, want alles was weg bij 'nog niet geleverde artikelen'. Toch fijn zo snel dan!
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:09 schreef Syrena het volgende:
Ik ben manco! Yaaah!
Ik hoop nu op ergens volgende week
Jaaaaa die is gaaf hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:24 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
laatst besteld en echt geweldig
wilde ik hem nog eens in het roze bestellen, staan ze nietmeer online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |