Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
godver die sale...
nét mn bestelling in behandeling.![]()
dus kan niet meer wijzigen
Niet als hij al in behandeling is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!![]()
Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
![]()
mja, dat dus.quote:
Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet ergquote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja, dat dus.
dat vestje heb ik ook besteld peri! en die is nu dus afgeprijsdecht net een dag te laat.. grr
Echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik kijk even bij m'n bestelling, is m'n blauwe straplesstopje er gewoon uitgegooid! Daar baal ik echt van, ik vond 'm geweldig.
. Belachelijk zeg.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet erg. Maar ik schrok wel ff! Die andere kleurtjes zijn idd 14,90 nu, wel balen als je een van die besteld hebt
!
Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.quote:
Oh, die strapless topjes? Ja, die zijn al heel lang bijna uitverkocht. Ik kijk al vanaf donderdag, en toen waren ze er (online) al niet meer in mijn maat. Op het laatste moment toch maar de bruine en zwarte gekocht, ik kijk nou elke keer een paar keer per dag of ze er niet weer opnieuw bij staan...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.
Whaaa ik meteen kijken, is m'n bestelling al in behandeling, dus daar kan ik niets meer aan toevoegen.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Enfermera het volgende:
Yess de strapless truitjes waren er weer.. Heb er gewoon lekker weer 2 besteld, de witte en de blauwe![]()
Hahaha JA!quote:
Ik geen soortgelijke vinden hoor....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.
aaarg ik quote mezelf te vaak..... Zit ook wel erg dicht bij knopje wijzigen...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik kan geen soortgelijke vinden hoor....
Ik heb weer eens een probleempje.... Ongeldige rabatcombinatie, wat isda?
Ik heb het al gevonden.... Gaat dit vanzelf over, of moet ik gaan bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |