Dat bloesje vind ik ook zo mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
ja leuk hequote:Op zondag 8 juni 2008 10:57 schreef Enfermera het volgende:
@ -moi-: die hotpants zijn gaaf joh!En de rest is ook echt leuk... Beter met zoveel korting xD!
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker hequote:
dat eerste truitje is écht heel leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
jeeej, ook een bestelling gedaan, en 4 codes gebruikt30 euro korting!!!
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draagquote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
hotpants, de dag dat ik vind dat ik ze aan kan zal ik ook eens langs de H&M lopenzie ze altijd wel hangen, maarja, hè?
ik heb laatst een knalroze gekocht, om in te slapen. ik ga er echt niet in naar buitenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker he. Ik slaap/sport erin.
ik had laatst bij de H&M een pyjama van snoopy gekocht met hotpants en daarin zie je dus wel m'n onderbroek zittenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draag... deze zijn trouwens heel 'degelijk' voor hotpants: je kont komt er niet onderuit en je benen zijn optisch iets smaller. Zou je best aankunnen dus, zeker binnenshuis
.
die moet je echt minimaal 1 maat kleiner nemen, dan zitten ze goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Vallen deze rokjes een beetje normaal?
[ afbeelding ]
Soms vallen ze heel groot namelijk.
Ik had precies hetzelfde! Maar ik had in de tussentijd nog dingen toegevoegd, jij ook misschien??quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef RandomMoron het volgende:
Mijn bestelling werd maar niet verstuurd.
En nu staat er :
Helaas te laat, nieuwe levering : Eind juni.
Wtf?
dat vindt jijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
Dat is echt een modedwaling.
ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat vindt jijik vind ze als ze los zitten ook best lelijk, maar die ik heb besteld (strak) vind ik echt heel erg mooi
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
Dat is echt een modedwaling.
Ook eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat vind ik ook ja.. vind ze écht heel lelijk
maar iets met smaak, en twisten
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef Enfermera het volgende:
Asje!
Hoop dat je dan wat vindt wat nu uitverkocht is!![]()
Ik was er toen om 8:45 ofzo, had zo'n blauw strapless shirtje besteld, naar de kassa enzo ging allemaal goed gelukkig, hij staat nu in mn bestellijst.Maar ik keek een kwartier later, en toen was er alweer van alles uitverkocht.. Ging echt ontzettend snel.
Niiiiiiiiiiicequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef saaw het volgende:
[..]gelukt
nu net, dus niet echt vroeg, maar wel gelukt
[ afbeelding ]
had ik al in ht blauw, nu ook in t roze besteld
en ook
[ afbeelding ]
erbij
Dat doe ik ook, 'Ik ga niet op vakantie!' en ondertussen wel twee keer naar een festival, een camera kopen en een fatboyquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef Syrena het volgende:
Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
jeeej binnen en meteen een nieuwe bestelling geplaatsttwijfelde al heel lang over een spijkerbroek nu voor 19.90 in de sale dus toch maar gedaan en met 2 keer 10 euro korting kon er nog wel wat meer bij
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
voor nog geen 30 euro inc verzenden (26,40 zelfs)
en dan heb ik voorlopig genoeg kleding
moet je wat verder terug in het topic kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Ynge het volgende:
[..]
Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
Hah oke ik had alleen voorin het topic gekeken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
moet je wat verder terug in het topic kijken
Ik knip 'm altijd heel netjes open, maar ik ben dan ook een freak met dat soort dingenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld.
hahahah heeel erg herkenbaar. ze scheuren altijd helemaal kapot omdat er 100 plakbandjes op zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld.
rokje is niet linnen. Is volgens mij 'nieuwe' collectie en hm.. ik weet niets van stofjes, maar is niet linnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Syrena het volgende:
Dat truitje![]()
Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
ik kan dat bloemetjestopje nooit vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
\ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden.
oja, ik zie hem al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef Syrena het volgende:
Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
Ik heb een shirt maat 170 en die past me primaquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, ik zie hem al.
daar zou ik dus nooit kijken (met een reden). Dat gaat nooit passen
.
Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
voor CL:
[ afbeelding ]
Voor mij:
[ afbeelding ]
volgens mij werkt het gewoon! Ik heb dus ook 30 euro korting en ze hebben het geloof ik al verwerkt.. maar stel dat niet alle codes uiteindelijk zullen werken dan stuur ik gewoon weer wat terug.. anders wordt t toch wel te duur!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
wehe volgens mij gaat ie mij nooit passenquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
dan moet je dus deze even bestellen, die kan echt makkelijkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen.
Ja nou dat heb ik dus ook met de betreffende bikinitopquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat.
Ja klote is dat he, ik heb er ooit over gemaild maar dat is een fout in het systeem.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef CherryLips het volgende:
hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen.
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
ok dan wachten we t afquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
oh jee, ik heb in 2 bestellingen 50 euro korting gekregen, ze moeten alleen nog aankomen, maar weet nu al dat een aantal dingen terugmoeten... hopelijk gaan ze niet moeilijk over de codes doen maar we zullen zien...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |