abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58740356
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

IIk ook niet, dan mis ik een stuk van de bekerfinale anderlecht-gent
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58740370
Ben zenuwachtig, aan de ene kant moet Ajax natuurlijk Champions league spelen maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat het mischien eens een seizoen beter zou zijn als niet al in augustus vol de druk erop ligt. De laatste 2 jaar was het seizoen in augustus al mislukt en kut :S
pi_58740392
Ik denk dat er bij Twente ook een behoorlijke druk op ze ligt omdat ze de eerste confrontatie hebben gewonnen en de verwachtingen hoog zijn voor de wedstrijd in amsterdam
  zondag 18 mei 2008 @ 12:13:15 #204
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58740502
Ik denk juist dat de druk bij Twente groter is, Rutten heeft het al gehad over een hoogtepunt voor de club enzo dat zet de druk er aardig op.
Wij hebben zeker ook druk, maar dat was vorig jaar precies hetzelfde verhaal dus er is al ervaring mee.

En nu ga ik ervandoor, tot op Zuid fokkers
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 18 mei 2008 @ 12:16:14 #205
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58740542
Nerveus
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58740643
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef Breach het volgende:

[..]

En toch deed ik het een fractie van een seconde
missie geslaagd
pi_58741280
quote:
Ajax in de bres voor 'vervuiler' Huntelaar
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 18-mei-2008 12:41

Ajax heeft bij KNVB-directeur Henk Kesler aan de bel getrokken vanwege Jaap Uilenberg. De scheidsrechtersbaas heeft Klaas-Jan Huntelaar (foto) woensdag tijdens de centrale arbiterbijeenkomst een 'vervuiler van het voetbal' genoemd. De voormalige scheidsrechter verwijt de Ajax-spits dat hij op onbehoorlijke wijze luchtduels aangaat. 'Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler,' aldus Uilenberg. 'Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust.'

'Het is vervelend dat hij zó is neergezet,' luidt het verweer van Ajax in De Telegraaf. 'Als topscorer van de eredivisie en international is Klaas-Jan een sieraad voor het Nederlandse voetbal, en zeker geen vervuiler.' Ook de spits zelf snapt niet waarom hij door Uilenberg zo is neergezet. 'Ik ben geen pinguïn,' stelt Huntelaar. 'Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Alleen pinguïn kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.'

De KNVB heeft inmiddels gereageerd op het protest van de Amsterdammers. 'Bij het onderwerp ellebogen tijdens de recente bijeenkomst is onder andere nader gebruik gemaakt van beelden van Huntelaar, maar ook van situaties in andere wedstrijden. Het is suggestief te veronderstellen dat er hierbij 'jacht' gemaakt wordt op individuele spelers. De KNVB wijst die stellingname met kracht van de hand,' aldus de bond.

Kesler kwam zelf ook met een reactie. ‘Dit verhaal over Uilenberg is echt helemaal opgeblazen,’ aldus de KNVB-directeur. ‘Tijdens de bijeenkomst zijn er niet alleen kopduels van Huntelaar getoond. Er zijn ook acties van andere spelers als voorbeeld gegeven. Het is ook niet zo dat Huntelaar door Uilenberg de vervuiler van het voetbal is genoemd. Ik ben ook heel benieuwd wie dit naar buiten heeft gebracht. Voor de KNVB is de zaak klaar. We gaan het aanstellingsbeleid van scheidsrechters ook zeker niet wijzigen.’ (DH)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58741444
Ben benieuwd wat Koster nu weer in elkaar heeft geknutseld.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:18:51 #209
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58741473
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Uilenberg zal eens niet een hand boven het hoofd gehouden worden. Die man mag een potje falen zeg..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58741887
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Uilenberg zal eens niet een hand boven het hoofd gehouden worden. Die man mag een potje falen zeg..
Het ergste is dat hijniet eens inziet dat het niveau van de scheidsrechter om van te janken is. geef dit gewoon toe en zoek naar een oplossing voor de toekomst in plaats van ontkennen en er niks aan doen.
pi_58741903
Jezus man, ik heb er veel vertrouwen in, schat de kansen 65-70% voor Ajax.

Maar ben nu al zenuwachtig

Weet iemand opstellingen?
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 18 mei 2008 @ 13:54:36 #212
188012 Breach
Is Goed
pi_58741958
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Lindgren, Slijngard; Gabri, Perez, Davids; Suarez, Huntelaar en Sarpong.
Wissels: Gentenaar, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong, Wormgoor.

Opstelling FC Twente: Boschker; Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid; Engelaar, Hersi, El Ahmadi; Huysegems, N'Kufo en Elia.
Wissels: Mihaylov, Zomer, Brama, Heubach, Arnautovic, Wellenberg, Gerritsen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58742005
---------------------------Stekelenburg-------------------------
Silva--------------Heitinga----------Lindgren---------Slijngard
-----------------Gabri------------------Davids-----------------
---------------------------Perez-------------------------------
Suarez------------------Huntelaar-------------Sarpong

zoiets?
pi_58742030
En wie zei ook alweer dat engelaar niet mee deed?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_58742037
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Jezus man, ik heb er veel vertrouwen in, schat de kansen 65-70% voor Ajax.
Waarom schat je de kansen zo hoog in?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58742065
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waarom schat je de kansen zo hoog in?
omdat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente.
pi_58742086
quote:
Op zondag 18 mei 2008 14:01 schreef toma het volgende:

[..]

omdat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente.
Was dat de vorige wedstrijd ook niet het geval?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58742880
Gatverdamme, nu al de lange bal
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58743458
Ik zit hier best kapot te gaan, er worden te weinig kansen gecreeerd, het enige is dat er echt voor wordt gevochten. Trouwens Perez trapt zijn vrije trappen ook veelste nonchalant zeg.

El-Ahmadi had er eigenlijk al af gemogen!
pi_58743506
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:06 schreef Wooldoor het volgende:
Ben zenuwachtig, aan de ene kant moet Ajax natuurlijk Champions league spelen maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat het mischien eens een seizoen beter zou zijn als niet al in augustus vol de druk erop ligt. De laatste 2 jaar was het seizoen in augustus al mislukt en kut :S
het nadeel aan geen CL voor Ajax is dat ze al die spelers waar ze interesse in hebben wel kunnen vergeten als ze vandag niet de vr CL pakken.
pi_58743590
Iemand een link naar het live topic?
Fok laat het weer eens afweten bij mij, dus kom amper VBL op en zie het topic niet staan.
  zondag 18 mei 2008 @ 15:39:20 #222
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_58743676
Heb er geen goed gevoel bij
  zondag 18 mei 2008 @ 15:41:17 #223
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58743715
Pfff come on AJAX!!!!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58743882
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Iemand een link naar het live topic?
Fok laat het weer eens afweten bij mij, dus kom amper VBL op en zie het topic niet staan.
Ajax - FC Twente #2
pi_58744573
Helemaal niets in Amsterdam

Heb nu al geen zin meer in volgend seizoen
No bitch to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')