Uhhhm Uilenberg... Enschede... Iemand???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Welke teringmongool verzint het om het de dag voor zo'n belangrijke wedstrijd de wereld in te helpen.![]()
quote:
Ja je kunt 3 stuks kopen met een SCCquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:00 schreef Noshiba het volgende:
Kan je met een scc tot 3 kaartjes halen voor zuid of alleen 1 per scc?
Maar ajax kan maar beter vooruit voetballen want de verdediging is niet veel waard morgen waarschijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef Ruiseart het volgende:
Slijngard mee naar het EK!!
Hugo B.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Welke teringmongool verzint het om het de dag voor zo'n belangrijke wedstrijd de wereld in te helpen.![]()
HAHAHAquote:Ondanks de vele rode kaarten en discutabele strafschoppen werd er volgens de scheidsrechtersbaas 'uitstekend gepresteerd'.
Gister deze wedstrijd live zitten bekijken en ik moet zeggen dat ik wel vertrouwen in hem heb. Nu moet ik zeggen dat San Martin ook wel een behoorlijke offday had maar hij had een aantal sterke dribbels en toch weer twee doelpunten erbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef Silenus het volgende:
Cvitanic heeft er weer twee ingelegd gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |