abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58707641
Mensen, wie gaat er winnen?
Dit topic is wat mij betreft niet bedoeld om de persoonlijke voorkeuren te ventileren, wie je hoopt dat er wint omdat je die persoon het meest mag.
Ik ben benieuwd naar redeneringen waarom jullie denken dat er een bepaald persoon gaat winnen.

Als je objectief kijkt heeft Huub het spel het meest gemaakt, meeste kleur gegeven, afgezien wat je persoonlijk van hem vindt. daarom verdient hij volgens de meeste mensen de overwinning, verwacht ik.
Maar de meeste mensen zijn nu eenmaal emotioneel, stemmen op hun persoonlijke voorkeur en dan zal Huub het wel niet halen, dat is Nederland. In dit land moet je nu eenmaal niet een te grote broek aantrekken, dan roep je weerstand op. Dus wat zal er gebeuren??
pi_58707792
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.

Hierdoor zal een man winnen.
Het zal wel tussen Huub en Brian gaan uiteindelijk

al hoop ik dat Jaap als lachende single weet te winnen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2008 15:41:22 ]
pi_58707800
-edit dubbel-

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2008 15:41:09 ]
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:02:07 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58708197
Jaap heeft de minste SMSjes nodig om te winnen... ik denk alleen niet dat hij er voldoende krijgt, omdat de achterban van Huub en Brian veel fantatieker SMSt.

Zeker nu vrij duidelijk is wat de "achterstand" is die beide heren hebben op Amanda en Jaap.

Huub moet minimaal 36% van alle SMSjes krijgen om op 25% van alle stemmen (halve finale plus SMSjes kijkers) uit te komen. Jaap heeft maar 15% nodig om op diezelfde 25% uit te komen.

Hetzelfde geldt zo ongeveer voor Brian en Amanda (Brian heeft 32% van de SMSjes nodig om op dat punt te komen, tegen Amanda 18%) met het verschil dat de fans van Brian en Amanda over het algemeen fan van allebei zijn, en die van Jaap en Huub elkaar wel kunnen schieten.

Ik vermoed dus dat Brian makkelijker aan de winst komt omdat de B&A fans waarschijnlijk voor hem stemmen, tenzij ze besluiten dat Amanda het beter kan winnen.

Overigens, bij die percentages die ik noemde staan ze allemaal op 25%... ze moeten daar dus overheen om winnaar te worden. Mijn gok is dus dat Brian wint omdat hij ook stemmen krijgt van Amanda-fans.

Tenzij het Huub-front heel pittig gaat SMSen, en Huub weer eens, net als in het verleden, boven de 50% komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58708861
Jaap heeft zich in zijn eigen vingers gesneden door Huub min of meer te verraden in de halve finale. Jaap moet het toch vooral hebben van (halve) Huub-fans, en als Jaap dan meer een front met Brian gaat vormen gaat dat absoluut stemmen kosten.
pi_58709182
Aha, dus als de Jaap stemmers overlopen naar Huub, alleen dan kan Huub winnen. Maar ik denk dat de Jaap stemmers helemaal niet zo snel naar huub overlopen, want Jaap heeft een totaal eigen stijl. Dus vrees ik dat Brian het gaat winnen. Niet terecht want hij heeft het spel niet zoveel kleur gegeven als Huub, lijkt mij.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:38:29 #7
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58710964
serieus over DGK gaan speculeren !!!!
je oogst wat je zaait
pi_58711135
Wat is je point amokzaaier?
pi_58711575
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef sintmartinus het volgende:
Wat is je point amokzaaier?
dat je nooit weet hoe het loopt.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:16:16 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58711681
Zolang en Brian of Amanda maar niet is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58711945
Nee, dat is waar.
maar dat is met alles in het leven
pi_58717937
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
pi_58719905
ik gun jaap de overwinning het meeste, puur omdat het karacter van brain mij niet aanstaat. Huub was in het begin leuk omdat hij toen als terror huub door het leven ging, echter werd hij te arrogant en zelfverzekerd van zijn overwinning.

Jaap is altijd een buitenbeentje geweest en heeft altijd alleen het spel gespeeld. Hij werd door huub net zo hard gedumpt op het moment dat huub hem niet nodig had. Brain exact het zelfde. Nu weet jaap toch gebruik te maken van zijn positie, erg knap hoe jaap het spel heeft gespeeld.

En jaap blijft natuurlijk de slimste in dat hele huis. ookal is hij dik en blijft hij eten, jaap is en blijft grappig en doet gewoon wat hij wilt.

Verder is amanda een vieze slet en laat is misbruiken door brain. Alleen al omdat brain haar neukt gun ik haar dat geld niet. Mss als zij als single in dat huis had gezeten had ik het haar gegunt

jaap
hardcoholic
pi_58720895
ik hoop dat jaap wint, maar waarschijnlijk wordt het brian, hij is immers het populairst en heeft genoeg punten van de andere miljonairs vergaard,
pi_58722447
Nu wordt het toch een kwestie van persoonlijke voorkeuren, daarvoor heb ik het topic niet gestart, want er zijn al zoveel topics daarover. Maar alle argumenten zijn wel uitgewisseld, en wellicht is een objectieve mening ook niet te geven, want je voorkeur beinvloedt die uiteraard ook.

Maar ik heb mijn mening wel wat veranderd door de reacties. In eerste instantie vond ik dat Huub moest winnen omdat hij het spel het meets kleur heeft gegeven, zorgde voor grootste kijkcijfers denk ik. Maar aan de andere kant vind ik het ook knap hoe Jaap het spel speelt, dus wellicht is hij ook een terechte winnaar.
pi_58722585
Huub is voor mij de enige kanshebber omdat hij altijd alles heeft gegeven voor DGK, een hele poos vond ik ook dat Jaap het spel goed speelde maar daar ben ik op teruggekomen als je puur kijkt naar zijn acts, waardeloos vind ik die.
De anderen hebben ook wel zo hun acts maar die van Jaap ligt er te dik bovenop, shotje zus en zo.
De halve finale heeft Jaap weer wél heel goed gespeeld.

Over die andere 2 wil ik het eigenlijk niet eens hebben want ik kots op achterbakse mensen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58722629
Het zijn toch allemaal kansloze kampfiguren dus eigenlijk zouden ze allemaal dood moeten vanavond.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_58725494
geen idee wie er gaat winnen
Ik ben er wel van overtuigd dat het niet beslist wordt door de kijker, maar door de programma makers.

Het kan alle kanten op, hoewel ik wel vind dat Amanda's verschrikkelijke kanten steeds duidelijker in beeld gebracht worden. Aanvankelijk dacht ik dat zij de beoogde winnares was, maar dat denk ik nu niet meer zo. Ook de wijze waarop ze met journalisten praatte was een blamage, dus mijn argument dat ze "geïnstrueerd" kon en zou worden daarin, is niet in de praktijk gebracht.
pi_58726815
Zeker weten Brian, alles wijst daar op. Hoe hij neergezet wordt in de tv uitzendingen. De plotselinge nummer 1 stand in de laatste populariteitspoll, en hij zit er al het langst.
De rest is allemaal figurant.
pi_58727276
Ik hoop dat Jaap wint.
Zeker als je kijkt naar de persconferentie die er werd gegeven. daar kwam Jaap wederom als sterkste uit de bus.

http://www.dailymotion.com/swf/x5eqvf&v3=1&related=1
pi_58730502
Ik heb op Jaap gestemd
miss stem ik uit medelijden op Huub
pi_58730947
Ik was altijd voor Jaap
Dit is veranderd omdat ie brian geen 0 punt heeft gegeven.

Dus vanaf nu is het Huub, hij moet winnen.
Nu moet ik weer even gaan sms-en en bellen voor HUUB
pi_58731299
Wat is jaap een vieze dikke verader man bahbah
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58731531
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Misschien dat je het een en ander hebt gemist, maar wat mij van zijn verblijf in die hut op het netvlies is gebrand is allerminst prettig

Ieder zijn eigen brilletje
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58732167
Wel apart dat een aantal mensen echt denken dat de winst van te voren zou zijn geregisseerd. Het programma houdt nu toch op, dus waarom zou men de winst willen regisseren?? De kijkcijfers spelen geen rol meer na de finale. Altijd die complottheorien, eigenaardig.

Ik denk toch dat Huub wint, en terecht gezien zijn inzet/kleur geven aan het spel, mits hij zijn ego wat onder de knie krijgt de komende dagen. Anders roept hij teveel weerstand op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')