het is een bewijs dat ik de lessen regelmatig gevolgd heb. ik ga er zeker in voort.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
ow wat kan je daarmee allemaal doen sara?
hoe kom jij nou aan een video onder je tekst?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef Darkwolf het volgende:
Gefeliciteerd Sara!
(En ik ga mee met Metro2005's vraag!)
Derrek heb ik een keertje gezien en daarna nooit meer gevolgd.
Het show aspect is wel typisch maar ik snap de opzet aan de andere kant ook wel weer.
Maakt het ook wat geloofwaardiger daar hij luk raak wat mensen uit het publiek pakt en met dingen begint te smijten.
De reacties van de mensen zijn erg overtuigend. Zo niet, dan zijn het echt wereld acteurs. Eerlijk waar!
Hebben de mensen nog weekend plannen?
Ik ga dit hele weekend lannen.![]()
En zaterdag komt eindelijk onze nieuwe bank binnen en is het huisje echt helemaal af! Eindelijk!
Vandaag is Pleo mee naar werk gekomen om voor en door iedereen bewonderd te worden.
(Een vrouwelijke teamleader is er zo weg van dat ze er ook eentje gaat halen hahaha!)
Tevens heeft Pluriel nu haar eigen halsbandje en adressenkokertje (silver).
Dat is mijn video.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Rimpelhond het volgende:
hoe kom jij nou aan een video onder je tekst?
Is dat van jou of van het forum?
Nope.... Het zijn er 5 (waarvan "maar" 1 meisje....)quote:
En ik heb er lekker geen een!quote:
Wat gaaf! Doe je dat aanleggen helemaal zelf?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Topspin het volgende:
Ben laatste dagen uren bezig geweest in de achtertuin, er wordt een zwemvijver aangelegd waarbij je kunt zwemmen tussen de koi's
Samen met mijn pa dus er wordt geen externe partij ingeschakeld, ben nu alleen bezig om alles leeg te maken dus het vorm geven gaat samen gebeuren later. Oude tuin was gemaakt door een architect maar het is helemaal vol gegroeid en de paden liggen ook in de weg dus eerst alles leeg maken en dan gaan graven om de vijver groter te maken. Terras moet ook nog veranderd worden en wordt van hout inplaats van steen dus ik kan me uitleven komende weken/maandenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat gaaf! Doe je dat aanleggen helemaal zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |