Jaaa die wil ik inderdaad graag!! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die twee echt klein zijn geweest. Ze doen zo wijs de laatste tijd, het schiet nu heel erg op.
AC blijft Bora een beetje uitdagen. Springt bovenop haar, geeft haar af en toe een duwtje. Bora kijkt dan boos en dan is het weer over, verder durft ze (nog) niet te gaan. DC is nog steeds haar knuffelige zelf. Ze heeft het slaapplaatsje naast mijn kussen ingepikt van AC. Waar AC slaapt weet ik eigenlijk niet, die slaapt niet veel en lijkt altijd op pad.

AC is zaterdag even in de tuin geweest. Ze vond het machtig interessant. Wat ze al heel mooi van Bora heeft geleerd is dat ze tegen het raam gaat staan kloppen als ze weer naar binnen wil. Luid ondersteund door gemiauw natuurlijk want het blijft een prater. Van DC hoeft de tuin niet echt. Ze vindt het maar een rare enge plaats waar ze niet wil wezen.
Wonderbaarlijk toch die blijvende karakterverschillen tussen deze zusjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*