abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:24:19 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59023965
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet je poezels echt nog eens irl bewonderen zeg
Geeft die dikke nu de doorslag?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_59024174
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef Sanne het volgende:

[..]

Geeft die dikke nu de doorslag?
nee alles bij elkaar dacht daar opeens weer aan
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:33:42 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59024185
Er zijn nog 3 filmpjes onderweg, maar de previews lijken steeds langer te duren...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_59024400
Hoe vond je de rosafilmpjes btw op youtube? had als trefwoorden alleen cat e.d. ingevuld
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:44:01 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59024423
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe vond je de rosafilmpjes btw op youtube?
!!!!

Stom toeval trouwens, via een andere kat kwam ik bij Rosa terecht en toen dacht ik, heej die kat ken ik, en zag ik pas welke username erachter schuil ging.

Geweldig he?
pi_59024534
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:44 schreef Sanne het volgende:

[..]

!!!!

Stom toeval trouwens, via een andere kat kwam ik bij Rosa terecht en toen dacht ik, heej die kat ken ik, en zag ik pas welke username erachter schuil ging.

Geweldig he?
haha geinig zeg er zijn zoveel kattenfilmpjes had de link op een ander forum gezet waar aardig wat rosafans zitten die vinden dr allemaal zo mooi etc (tis gewoon een htktje maar wel ene lieverd )
pi_59024548
Valt Bora nou ook af door de extra beweging?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:50:36 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59024563
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

haha geinig zeg er zijn zoveel kattenfilmpjes had de link op een ander forum gezet waar aardig wat rosafans zitten die vinden dr allemaal zo mooi etc (tis gewoon een htktje maar wel ene lieverd )
Bora is ook een htk, maar daarom hou ik geen spatje minder van haar!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:46:13 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59027914
Vervolg op het vorige filmpje, waar DC de controle over de muis van Bora heeft overgenomen.

zondag 1 juni 2008 @ 09:54:58 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59044037
Ik weet niet waarom de previews van deze filmpjes nog steeds niet werken, maar ze zijn wel erg leuk.

Bekijk deze YouTube-video
AC helemaal verliefd met haar kwast

Bekijk deze YouTube-video
AC en de kwast die niet in de doos mocht blijven liggen.
  zondag 1 juni 2008 @ 10:51:48 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59044446
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Valt Bora nou ook af door de extra beweging?
Sorry buitenbeentje, jouw post is even aan mijn aandacht ontsnapt van de week.

Ik zie er niets van of ze afvalt. Ze lijkt wel kwieker maar omdat ze stiekem toch van de kittens brokjes en/of melk probeert te stelen haalt het weinig uit.

Wel leuk om haar zo speels gezien, zo ken ik haar eigenlijk niet. Toen ik haar uit het asiel haalde was het al een heerlijke luie theemuts. Zo heeft ze nog nooit gedaan.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:00:12 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59045366
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2008 @ 12:12:01 #63
862 Arcee
Look closer
pi_59045553
quote:
Leuk dat schuimhappen.

Katten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:14:48 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59171802
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:22:16 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59192747
Ik zat van de week stomverbaasd te kijken hoe AC ineens achter Bora aanging en haar een mep verkocht. Dat heeft ze nog nooit gedaan! Als er gemept werd was het Bora die aangaf dat ze echt niet met haar staart mochten spelen.

Krijg ik hier een nieuwe verdeling van de rangorde? Het verbaast me niet dat AC de baas in huis wil zijn, daar heeft ze ook echt het karakter voor. Maar dat ze die toch die grote dikke te lijf durfde te gaan was voor mij nieuw. Bora was trouwens te verbaasd om wat terug te doen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 juni 2008 @ 10:27:39 #66
22592 crew  Ole
pi_59192810
heel herkenbaar.
Mijn grote heer is een goedzak, maar als het moet is hij echt wel sterker. Dus af en toe wordt de kleinere wat overmoedig, en denkt dat hij hem wel aankan. Gevolg: er vliegen wat plukken kattenhaar door de kamer.

Dat regelt zichzelf wel Sanne! Als Bora het zat is treedt ze wel op hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 juni 2008 @ 10:38:37 #67
22592 crew  Ole
pi_59192924
lekker chillen op tafel

en hier moet de kleine zonodig op dezelfde leuning liggen

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:44:37 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59195834
Leuke foto's Ole!

Nieuw filmpje:

(fighting is niet helemaal het goede woord, ze zijn meer aan het stoeien)
  maandag 9 juni 2008 @ 22:24:13 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59261554
Heel oud filmpje van AC.
Toen ze nog jong en onschuldig was.

donderdag 12 juni 2008 @ 10:29:42 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_59328570
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Leuk dat schuimhappen.

Katten.
tubcat
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_59345406
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Sanne het volgende:
Heel oud filmpje van AC.
Toen ze nog jong en onschuldig was.

Hey wat grappig, zie ik ineens weer een filmpje voorbij komen van toen ze nog bij ons waren

Dit doet mij eraan denken dat ik nog steeds een film op dvd moet zetten voor je, vanaf dat ze heeeeeel klein waren
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:00:23 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59456265
Jaaa die wil ik inderdaad graag!! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die twee echt klein zijn geweest. Ze doen zo wijs de laatste tijd, het schiet nu heel erg op.

AC blijft Bora een beetje uitdagen. Springt bovenop haar, geeft haar af en toe een duwtje. Bora kijkt dan boos en dan is het weer over, verder durft ze (nog) niet te gaan. DC is nog steeds haar knuffelige zelf. Ze heeft het slaapplaatsje naast mijn kussen ingepikt van AC. Waar AC slaapt weet ik eigenlijk niet, die slaapt niet veel en lijkt altijd op pad.

AC is zaterdag even in de tuin geweest. Ze vond het machtig interessant. Wat ze al heel mooi van Bora heeft geleerd is dat ze tegen het raam gaat staan kloppen als ze weer naar binnen wil. Luid ondersteund door gemiauw natuurlijk want het blijft een prater. Van DC hoeft de tuin niet echt. Ze vindt het maar een rare enge plaats waar ze niet wil wezen.

Wonderbaarlijk toch die blijvende karakterverschillen tussen deze zusjes.
pi_59538384
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef Sanne het volgende:
Jaaa die wil ik inderdaad graag!! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die twee echt klein zijn geweest. Ze doen zo wijs de laatste tijd, het schiet nu heel erg op.

AC blijft Bora een beetje uitdagen. Springt bovenop haar, geeft haar af en toe een duwtje. Bora kijkt dan boos en dan is het weer over, verder durft ze (nog) niet te gaan. DC is nog steeds haar knuffelige zelf. Ze heeft het slaapplaatsje naast mijn kussen ingepikt van AC. Waar AC slaapt weet ik eigenlijk niet, die slaapt niet veel en lijkt altijd op pad.

AC is zaterdag even in de tuin geweest. Ze vond het machtig interessant. Wat ze al heel mooi van Bora heeft geleerd is dat ze tegen het raam gaat staan kloppen als ze weer naar binnen wil. Luid ondersteund door gemiauw natuurlijk want het blijft een prater. Van DC hoeft de tuin niet echt. Ze vindt het maar een rare enge plaats waar ze niet wil wezen.

Wonderbaarlijk toch die blijvende karakterverschillen tussen deze zusjes.
Saffron:

Dus je hebt die nieuwe schutting al laten plaatsen Echt iets voor Dc om daarin eerst even de kat uit de boom te kijken.... maar ik denk dat ze t op een gegeven moment wel geweldig gaat vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2008 00:11:07 ]
pi_59540420
Leuk dat ze de tuin nu toch eignelijk wel stiekem heel erg leuk vinden
Had je dat nu zonder tuigje gedaan??

Typisch he, dat ze zeggen dat Britjes over het algemeen geen praters zijn, ik kan je zeggen, ik heb nog nooit 2 van zulke pratende katten meegemaakt!!! Ik ben blij dat ik geen Siamezen heb genomen
(:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:34:56 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59541394
@ Saffron, Ja de schutting is geplaatst. Hij is nog niet helemaal klaar, maar de tuin is wel dicht.

@Nein, AC kletst de oren van mijn hoofd. Misschien is ze in een vorig leven een Siamees geweest.

DC liep trouwens met één ding voor op AC. Zij was wel geïnteresseerd in kattengras. AC bleef het een beetje door de kamer duwen, van wat is dit nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')