Update.

Mijn plan is om in mijn vakantie, die vandaag begonnen is, lekker te gaan klussen. Veel schilderwerk. Ik maak me alleen een beetje zorgen om de poesjes en hun adoratie voor kwasten. Zie AC in staat om een kwast uit een emmer verf te trekken en er lekker mee door het huis te gaan rennen.
Met de poesjes gaat het uitstekend. Ze worden groot. Ze laten hun kittenvoer steeds vaker staan en duiken op het normale kattenvoer. Ik weet niet hoe dat komt maar het is de laatste dagen steeds zo.

Ze zijn nog wel een stuk kleiner dan Bora. Maar die is ook zo huge dat ik ze daarmee niet kan vergelijken. Ook nog kleiner dan Lotje trouwens, van hoe ik me haar dan herinner.
Ben benieuwd hoe het met Lotje's andere dochter gaat. Is ze zwanger? Komen of zijn er al kittens? Ik kreeg vandaag mijn Neocat lidmaatschap binnen en zat daar ineens aan te denken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*