abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2008 @ 01:01:55 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60332533
DC lust helaas geen vis, of vlees, of kaas of welk merk blikvoer dan ook. Zij eet echt alleen maar brokjes. Misschien kan ik het verstoppen in een kattensnoepje. Dat zou nog wel eens kunnen lukken. Maar meestal pikt AC haar snoepjes in omdat DC zo verlegen is. En zolang AC nog niet krols is, mag ze absoluut die pil niet binnen krijgen.

Dus ik denk toch dat ik wacht met verder proberen tot AC er ook aan toe is. Of ik zou haar in een kamertje alleen moeten laten dat zou nog kunnen, maar DC is zo'n zenuwenpees dat ik haar echt het liefst met zachte handschoentjes behandel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 06:16:15 #152
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_60333925
Waarom laat je AC dan niet even in een kamertje alleen, zodat DC alle ruimte heeft en je het uit kan proberen met een snoepje ofzo?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:52:05 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60335739
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 06:16 schreef MissBliss het volgende:
Waarom laat je AC dan niet even in een kamertje alleen, zodat DC alle ruimte heeft en je het uit kan proberen met een snoepje ofzo?
Omdat AC als ze opgesloten is zich via de plinten een weg naar buiten probeert te banen!

(check mijn plintjes vanavond!)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:18:46 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_60337615
Oh ok
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:54:30 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60542744
Ik had al een hele week geen filmpje geupload! Dus het werd wel weer tijd!

Bekijk deze YouTube-video

(te vroeg voor de preview kennelijk)
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:53:50 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60543101
Kleine vreetzakjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:18:42 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60558159
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:54 schreef Sanne het volgende:

Ah, de preview doet het nu wel.

Vreetzakjes én snoepkonten zijn het.
pi_60561620
Ac die eerst nog even kijkt of DC em echt niet pakt terwijl het snoepje naast haar ligt..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:22:01 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60561765
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef Morretje het volgende:
Ac die eerst nog even kijkt of DC em echt niet pakt terwijl het snoepje naast haar ligt..
AC begrijpt werkelijk niets van dat treuzelende gedrag van haar zusje. AC loopt dan ook bijna altijd vier op een met snoepjes. DC gaat eerst een half uur nadenken of het veilig is om te bewegen, besluit dan te gaan, en wordt rechts ingehaald door AC.

Ik geef DC altijd wat extra aandacht. Mijn kleine meisje. Ze moet het zovaak afleggen tegen AC. Met stoeien ook, het is altijd DC die ik ineens hoor gillen dat het te hard gaat. En dan krijgt ze van Bora ook nog een grauw en een snauw, die heeft het ook meer op AC.

Waarom ze toch zo snel bang en schichtig blijft is me een raadsel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:41:26 #160
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60648111
Update.

Mijn plan is om in mijn vakantie, die vandaag begonnen is, lekker te gaan klussen. Veel schilderwerk. Ik maak me alleen een beetje zorgen om de poesjes en hun adoratie voor kwasten. Zie AC in staat om een kwast uit een emmer verf te trekken en er lekker mee door het huis te gaan rennen.

Met de poesjes gaat het uitstekend. Ze worden groot. Ze laten hun kittenvoer steeds vaker staan en duiken op het normale kattenvoer. Ik weet niet hoe dat komt maar het is de laatste dagen steeds zo. Ze zijn nog wel een stuk kleiner dan Bora. Maar die is ook zo huge dat ik ze daarmee niet kan vergelijken. Ook nog kleiner dan Lotje trouwens, van hoe ik me haar dan herinner.

Ben benieuwd hoe het met Lotje's andere dochter gaat. Is ze zwanger? Komen of zijn er al kittens? Ik kreeg vandaag mijn Neocat lidmaatschap binnen en zat daar ineens aan te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')