Moet vast wel voor 2,50 te vinden zijn via E-Bayquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
GaafKun je dit soort biljetten ook nog ergens kopen?
Voorlopig is Mugabe nog aan de macht dus ik zou er niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:26 schreef Hyperdude het volgende:
Zou ik wel snel zijn met kopen; ze worden vast veel meer waard.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:26 schreef Hyperdude het volgende:
Zou ik wel snel zijn met kopen; ze worden vast veel meer waard.
Ah, we beginnen weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar land hoor, alle negertjes hebben alle blanken verjaagd, en daarna stortte het in... Beetje eigen schuld en zo.
Het verdrijven van de blanke boeren heeft het land geen goed gedaan. De schuld zou ik gewoon bij Mugabe leggen en niet veralgemeniseren naar een bevolkingsgroep.quote:
Oh? Het is de schuld van Mugabe dat die duizenden zwarten een goedlopend bedrijf krijgen en die binnen no-time naar de hoeren helpen? Hoe is het gegaan dan? Verlicht ons. Mugabe heeft een decreet uitgevaardigd "neem de boerderij en verkloot het" ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:17 schreef Light het volgende:
De schuld zou ik gewoon bij Mugabe leggen en niet veralgemeniseren naar een bevolkingsgroep.
De link die je daar legt is wel grappig. Hitler is namelijk serieus het voorbeeld voor Mugabe. Daarom heeft ook dat snorretje. Serieus dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:50 schreef Hyperdude het volgende:
In Duitsland dachten ze dat Hitler de oplossing had voor inflatie.
Misschien is inflatie wel de oplossing voor het probleem Mugabe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar dat ligt niet aan het zwart zijn maar aan het gebrek aan kennis. Het is een beetje hetzelfde principe alsdat de SP aan de macht komt, alle mensen met een salaris van >100.000,- ontslaat om op die posities vervolgens productiemedewerkers neer te zetten. Bedrijven zullen dan in een jaar of 10 failliet zijn. Dat heeft geen zak met ras te maken maar alles met een gebrek aan kennis van waar je mee bezig bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:32 schreef __________ het volgende:
Oh? Het is de schuld van Mugabe dat die duizenden zwarten een goedlopend bedrijf krijgen en die binnen no-time naar de hoeren helpen? Hoe is het gegaan dan? Verlicht ons. Mugabe heeft een decreet uitgevaardigd "neem de boerderij en verkloot het" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |