Op de baan aan de andere kant staat Vince al te spelenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op de baan naast Martinus gaat trouwens Donald "Fiddy" Young aan zn pot tegen Melzer beginnen.
Het is dan ook nationale cultheld-dag in Poertschach ;')
Martin heeft gisteravond tot vijf uur in de bar gezeten, totdat zelfs de barkeeper knock-out was. Dan is 5-7 in de eerste set een wereldprestatie.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:50 schreef Bruce117 het volgende:
5-7 eerste set.
maar dat was de warming-up
Waarom heeft Koellerer geen wildcard daar? is hij gestopt?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Martin Verkerk, met aan zijn linker- en rechterhand Vince Spadea en Donald Young
Ik voorzie een rap groeiend bedevaartsoord voor Portschach
Ik denk dan eerder dat ie weer es geschorst isquote:Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom heeft Koellerer geen wildcard daar? is hij gestopt?
Ik las dat 5,7 ook z'n promillage was gisteravond. Typisch martin, om daar even een knipoog naar te maken.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Martin heeft gisteravond tot vijf uur in de bar gezeten, totdat zelfs de barkeeper knock-out was. Dan is 5-7 in de eerste set een wereldprestatie.
Martin houdt het spannend. Nog steeds deuce in de eerste game en hij heeft net een breakpoint weggeslagen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:30 schreef XL het volgende:
Voor de mentale weerbaarheid van Vanek is het interesant om te zien wat er nu gebeurd. Als mij dit tegen Martin zou overkomen was het een bageltje in set 3.... Hij geeft je zolang hoop en dan PATS.... Ik zou het niet te boven komen
Hij pakt gewoon even wat bierfesten mee op deze manier, je moet op 2 fronten blijven trainen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2-5* zelfs, Martin gaat liever Oostenrijk doorreizen ipv een 2e ronde spelen
Young en Spadea pakken allebei geen set, MW pakt er wel een.... Het mag wel duidelijk wie vanavond de ruigste verhalen heeft aan de bar. Al heeft hij ze natuurlijk altijd....quote:Op maandag 19 mei 2008 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de baan aan de andere kant staat Vince al te spelen![]()
Dit zet ie gewoon op z'n eigen website:
[ afbeelding ]
Oeeh ik ben meteen lid geworden...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:28 schreef thettes het volgende:
Ik heb omdat het nog niet bestond http://martinverkerk.hyves.nl/ maar even aangemaakt. Ik vermoed dat hyves niet onder alle fans gewaardeerd wordt, en zelf had ik ook mijn twijfels. http://Hij.hyves.nl/ was immers als in gebruik.
Gelukkig is Martin niet alleen alwetend en almachtig, maar Hij is ook vergevingsgezind. Ik reken er dus op dat ik me dit kan permitteren.
Zo probeert de beste man de andere tennisers niet al te bang te maken. Juist heel aardig van hem.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:05 schreef Chriz2k het volgende:
''Hij schijnt in vorm te zijn.''
Deze man is duidelijk geen echte fan!
Wat is dat toch met jou, ik hoop voor je dat het een Verkerk-cursus is geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:11 schreef Falco het volgende:
Kom nu pas binnenvallen in het nieuwste Verkerk-topic. Mijn excuses
Ik vroeg vandaag nog aan iemand hoe het eigenlijk met het tennis was afgelopen.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef Falco het volgende:
Toch wel een gedevalueerd toernooitje, dat Roland Garros.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:11 schreef Falco het volgende:
Kom nu pas binnenvallen in het nieuwste Verkerk-topic. Mijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |