wie krijgt de overige 10% dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:30 schreef Py het volgende:
[..]
Wat zal de huidige verhouding zo'n beetje zijn van de smsers voor de finale?
Stel Huub en Brian krijgen tegen de 30%
Jaap en Amanda tegen de 15%
goddomme, ze bedoelt toch niet dat de halve finale maar half zoveel waard zijn als de sms-finale?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:31 schreef Prospera het volgende:
OMG![]()
Hier de clou van Amanda over de halve finale die voor 50% meetelt![]()
Amanda zegt: Ik heb 23 punten dus 16%
Als Amanda 16% heeft,
Dan heeft Jaap er 16.7%
Huub 6.96 %
Brian 9,05 %
----------- =
48,71
Dit is net geen 50% omdat Amanda niet in decimalen praat.
Wil Huub winnen heeft hij 10% meer sms'jes nodig dan Amanda&Jaap en ruim 2% meer dan Brian.
Nee joh 50% halve finale en 50% hele finalequote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
goddomme, ze bedoelt toch niet dat de halve finale maar half zoveel waard zijn als de sms-finale?![]()
![]()
zullen we gewoon lootjes gaan trekken?
Ik vrees dit ook inderdaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fluister : "Dat mag je niet zeggen, want dit is precies de vrijheid van RTL[5] om de winnaar te bepalen"
En hier zit je zo ongeveer op mijn percentages......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
Ik blijf het dan ook simpel houden:
[ afbeelding ]
Welterusten een ieder.
Globaal klopt dat wel. Je ziet dus dat RTL[5] / FEBO helemaal heeft toegewerkt naar een 'spannende finale'. Net zo lang manouvreren en manipuleren dat het op een nek-aan-nek finale gaat lijken. Om vooral veel SMS-jes binnen te halen .........quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:30 schreef Py het volgende:
[..]
(......)
Dan komt het totaal op:
Huub: 30+10=40
Brian: 30+ 13=43
Jaap: 15+25=39
Amanda: 15+23=38
En dan moet Huub dus uiteindelijk 3% meer stemmen halen onderling met Brian, en dan wint die stampvoetende kabouter
Uitslag is nooit 50% in de finalequote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Welterusten een ieder.
lol... dan mag je alles delen door 2......quote:
Maar wat kunnen ze dan met die punten doen om de onderlinge verhoudingen te veranderen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:44 schreef BarryK het volgende:
Je kunt deze vergelijking wel degelijk gewoon maken (geen parabolische vergelijking overigens he, is gewoon eerstegraads, niet van de vorm y^2 = 4ax)
Echter zijn alle andere lagere mogelijkheden hierboven genoemd allemaal van het type die uitgaan van een totale score (totaal punten + totaal popo) = 170, dat is niet datgene waar ik van uit ga.
[..]
Ik vrees dit ook inderdaad
Slaap lekker....en ik ga ook nog drie uurtjes pakken....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:48 schreef BarryK het volgende:
Ik houd het voor gezien.
Fijne nacht en tot morgen!
Huub dus !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Globaal klopt dat wel. Je ziet dus dat RTL[5] / FEBO helemaal heeft toegewerkt naar een 'spannende finale'. Net zo lang manouvreren en manipuleren dat het op een nek-aan-nek finale gaat lijken. Om vooral veel SMS-jes binnen te halen .........
En uiteindelijk kiezen ze zelf (=RTL[5]) de winnaar waar ze later het meeste geld mee kunnen verdienen !
Huub heeft er 14 meer dan Jaapquote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
Welterusten een ieder.
Dan hebben we ons toch mooi een halve cos voor lul bezig gehoudenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Globaal klopt dat wel. Je ziet dus dat RTL[5] / FEBO helemaal heeft toegewerkt naar een 'spannende finale'. Net zo lang manouvreren en manipuleren dat het op een nek-aan-nek finale gaat lijken. Om vooral veel SMS-jes binnen te halen .........
En uiteindelijk kiezen ze zelf (=RTL[5]) de winnaar waar ze later het meeste geld mee kunnen verdienen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |